Stel je persoonlijke vraag #17

“Voor goede gesprekken met jezelf” zal ik even toelichten haha: ik wandel graag omdat het mijn hoofd lekker leeg maakt (mvg Cynthia). Als ik ergens mee zit waar ik niet uitkom kom ik op zulke momenten vaak wel op oplossingen of inzichten waar ik wat aan heb (kan persoonlijk zijn, maar ook gewoon werkgerelateerd, ik doe iets creatiefs dus soms zit dat proces even vast tot ik op een willekeurige moment bedenk wat ik er mee moet). Dan neem ik vaak een voicememo op, of ik typ het uit in die groep en stuur het naar mezelf zodat ik het niet vergeet en er later mee aan de slag kan. Vaak zijn het meerdere berichtjes achter elkaar waardoor het net een soort monoloog met mezelf is.

1 like

Ohh toen ik je stem zag vroeg ik me al af wat ik me daar dan bij voor moest stellen haha, thanks voor het toelichten.

Welke wereldmacht is volgens jou de grootste bedreiging voor de wereld op het moment?

• Verenigde Staten
  • China
  • Rusland

0 stemmers

Welk land heb je het liefst als bondgenoot als je moet kiezen?

• Verenigde Staten
  • China
  • Rusland

0 stemmers

Haha ja het zou ook onder notities kunnen vallen maar notities zijn voor mij meer “afwasmiddel” “boek terugbrengen” “2.15 m” (die zijn er ook namelijk)

2 likes

niet met mezelf maar met een vriendin. die groep heet ook alleen to do en dan met onze namen en we sturen er alleen dingen in die we moeten doen of onthouden. verder praten we er niet in haha

2 likes

Ik zou China niet uitvlakken.
Ruslands leger kan de EU niet aan. Maar het feit dat we zo afhankelijk zijn van China, dat steeds agressiever wordt in Azië, baart me persoonlijk veel meer zorgen.

Misschien als ik in Georgië of Oekraïne had geleefd zou ik Rusland zeggen.

6 likes

ahaha het lijkt me dus heel leuk om te zien wat iemand anders in zo’n groep zet :joy:

En wie zou je zelf het liefste als bondgenoot hebben?

hahaha komt ie: oplader, boek, toilettas, kaas, yoghurt, deo en laptop

vaak is het voor mij ook een raadsel :joy: en ik je gisteravond gestuurd ‘velvet’ omdat ik door een andere vriendin getipt werd over de serie haha

1 like

Dat er nog mensen zijn die géén groep met zichzelf hebben verbaast me nog het meeste. Ik gebruik die groep elke dag voor alles, is echt mijn tweede stel hersenen

2 likes

Laatste gesprek met mezelf was 17 mei 2018 :joy: Gebruik m’n notities als ik iets moet onthouden haha

5 likes

“Goede gesprekken met mezelf”: Als ik dronken ben stuur ik een verslag van de avond zodat ik het de volgende dag nog kan navertellen :joy::thinking:

17 likes

ahaha nice

Maar je kan ook gewoon jezelf appen ipv een groep? Of bedoel je dat ook (Doe ik wel soms met linkjes voor later via iMessage zodat je t ook op al je andere apparaten ziet) Of zie ik nu een extra handige optie over het hoofd die een groep wel heeft en jezelf appen niet?

1 like

Dat lukt niet bij iedereen!

Ik kan mezelf in whatsapp niet vinden bij de contacten, bij andere apps kan dat misschien wel ja. Maar bij whatsapp moet je dus een groep met jezelf aanmaken om jezelf te kunnen appen.

1 like

Oooh ja je moet jezelf dan wel als contact hebben vgm! Of bij een iPhone helemaal bovenin als ‘mijn kaart’ zie ik nu
@Edin oh blijkbaar werkt het alsnog niet dan op sommige telefoons. Dan snap ik waarom je het dan zo zou doen!

Ik heb een whatsappgesprek met m’n werktelefoon, werkt ook chill. Maar zijn meestal wel werkgerelateerde notities.

Ik stuur soms wel spraakberichten van mezelf eerst nog naar mezelf zodat ik het nog een keer terug kan luisteren zonder dat de ander het ook meteen al heeft

1 like

Dat heb ik ook. Soms bedenk ik me dat ik iets moet doen voor werk dan app ik het naar mijn werk telefoon.
Dus niet een groep maar wel handig voor als ik ineens aan iets denk.