Stel je persoonlijke vraag #17

Heb echt heel vaak cravings. Vooral als ik ongesteld wordt heb van die random dingen waar ik zin in heb.

Ik moest ook gewoon theebiscuitjes hebben vorige week. Die stellen echt niets voor en kon me niet eens herrineren wanneer ik ze voor het laatst gegeten had.

2 likes

Opgestroomd vind ik echt een apart woord. Is dit een woord? :astonished:. Van de vriendengroep zijn wij allemaal geëindigd met of een vwo of een havo diploma. 2 daarvan zijn dan opgestroomd want die kwamen dacht ik van een vmbo richting.

:heart:

1 like

Volgens de Van Dale (de gratisversie iig niet), maar scholen gebruiken die term wel.

1 like

Niets van dit alles = ik mocht dit allemaal, toch?

1 like

Klopt. Als ik nu Van Dale erbij pak, al zegt Woorden.org dat beide kunnen.

2 likes

Ik moet er wel bij zeggen dat ik echt niet mag klagen. Ik ben getrouwd, en het komt dus gelukkig niet vaak voor dat ik alleen ben. Maar als mijn man langer dan een weekend weg is, en ik ook niks met vriendinnen af kan spreken dan voel ik me wel echt heel eenzaam. Ik krijg heel veel energie van mensen om mij heen, en word verdrietig als dat niet zo is.

1 like

Ik heb geen relatie maar ik zie mezelf ook niet snel samenwonend met een partner ofzo. Dus ik heb ook geen idee hoe ik mijn toekomst voor me zie, haha

1 like

Oh, dat lijkt me lastig voor je! Lees wel dat je pre-Corona veel contacten had, dat is fijn. Ik hoop dat je dit snel weer kan oppakken! (Oh, en een kat maakt trouwens ook veel goed :grin:)

1 like

Johan Derksen blijft achter Akwasi-grap staan, noemt die wel ‘verkeerd’

• Dan staat hij dus niet meer achter de grap

• Nee dit kan gewoon

0 stemmers

Omdat we hier goed kunnen mollenneuken

Nou daar ben ik overduidelijk niet geschikt voor :rofl: maar nee ik ken dat woord niet.

Ik heb ver onder mijn kunnen gepresteerd door faalangst en de juffrouw bleef me maar zeggen dat ik nóóit VWO zou kunnen doen dus never forget.

Hier betaal ik dus collegeld voor, want dit woord stond niet in de gratis variant.
Terwijl afstromen daar wel werd genoemd.

Screen Shot 2020-06-22 at 22.21.56

Deze taaltrut kan zo rustig slapen :stuck_out_tongue:

8 likes

Ik heb nu de hele dag door cravings en ik heb ook altijd het verkeerde in huis. Dan heb ik om vijf uur zoooo’n zin in een romige pastasaus, maar dan ben ik om acht uur klaar met koken en zit ik het met lange tanden te eten.

3 likes

nu met al dat middelbare school gepraat

ik heb hier thuis nog twee boeken liggen uit de mediatheek van de middelbare (‘geleend’ door gewoon de mediatheek uit te lopen omdat ik ze maar een uurtje nodig had en vervolgens te pussy zijn om ze sneaky terug te zetten)

wat moet ik ermee doen

• houden
  • verbranden
  • naar de kringloop
  • opsturen zonder afzender te vermelden
  • opsturen met een excuusbrief
  • anders: laat weten pls

0 stemmers

1 like

Ik snap je opties niet?

Heeft Veronica Inside geen antwoordnummer dan kan je ze sturen naar Derksen. :upside_down_face:

1 like

Haha jazeker weten mensen dit nog, je kunt het zelfs op je 30e nog als wapenfeit in de humblebrag-strijd gooien!

Gewoon wegpleuren

4 likes

Hahahhahaha yeeees