Geen kaas en ik zou ook het verschil tussen alle kazen niet weten. Ik ben echt bang voor koude kaas

ik stond laatst naast haar in de rij van de IKEA, duidelijk zwanger inkopen te doen
het is een lief mens maar ik heb echttttttt geen zin in die he hoi gesprekjes
dus heb tegen mn man gezegd dat hij in deze rij moest blijven staan en ik ben in de hotdog rij gaan staan 
Ik zou echt iedereen het naar zijn zin willen maken. Niet zo handig dus 

Ik mis deze nog steeds. Het recept is veranderd en die is niet hetzelfde. 
Als je ziet hoe mensen de politie behandelen, ik zou daar echt niet tegen kunnen. Als iemand mij helemaal verrot zou schelden en naar me zou spugen en ik zou een wapenstok hebben zou ik ook proberen een paar flink rake klappen uit te delen.
Ha! Mijn ex-schoonmoeder komt toevallig vanmiddag nog langs om naar mijn nieuwe huisje te kijken (paar maanden vertraagd door corona).
Maar ik denk wel dat het hierna ook snel ‘dood’ zal lopen en dat is prima wat mij betreft 
Schijnt toch dat als je iemand aantrekkelijk vind, dat je dan diens zweet lekker vind ruiken. Ik vind m’n eigen zweet ook wel lekker ruiken dus vind mezelf zeer aantrekkelijk denk ik. 
love mn eigen zweetvoeten
Instagrampolitie
Alleen mn voeten dan
Laten weghalen, maar bleek na controle slechts een sproetje
Weg laten halen, maar was niks gelukkig.
Meerdere keren, zowel om medische als cosmetische redenen laten weghalen
wil jij een heksenjacht openen ofzo 
Met het anonieme deel is iets mis gegaan
Negeren, maar meer omdat het al 11 jaar uit is en ik bang ben dat ze dan niet weet wie ik ben en ik dat awkward vind.
Ohh ik hou echt van ze. Zij ook van mij gelukkig. Vorig jaar was het ong. 2 maanden uit tussen mij en mn vriend, toen was ik ook echt verdrietig om het feit dat ik hen niet meer zou zien. Gelukkig is het nu weer allemaal.goed.
Oh bij mij werd het gewoon alle keren verdoofd! Dus het deed geen pijn maar geen idee hoe dat zonder is. Misschien kan je vragen of je met verdoving mag?
Ik ga af en toe heerlijk in m’n eentje uitwaaien. Maar niet in m’n eentje op het strand liggen zonnen, maar dat is omdat ik daar sowieso niks aan vind.