Stel je persoonlijke vraag #17

Niet

Wel op de HALO-studenten die elk jaar wel weer opdoken bij gym.

2 likes

Ik mis de optie ‘niet’ of ‘alleen verwerkt in een bananenbrood’ :upside_down_face:

Eet jij het liefst:

• Jonge kaas
  • Jong belegen
  • Belegen
  • Extra belegen
  • Oude kaas
  • Overjarige kaas
  • Geef me alle kaas

0 stemmers

Zolang het maar geen 30+ kaas is, zo’n smakeloos stuk plastic.

6 likes

Same here, zo zonde😭. Heb het ook niet opgegeten.

In havermout, bananenbrood of bananenpannenkoekjes maar als ik ze een hele enkele keer los eet op het randje groen/geel :joy:

2 likes

Compleet bruin vind ik de smaak heerlijk maar de textuur afgrijzelijk. Als ik die heb bewaar ik ze voor de smaak in bijvoorbeeld bananenbrood of bananenijs.

4 likes

Heb op ‘niet, gore bananen’ gestemd, maar vind de smaak wel lekker. Bij mij is het een beetje een textuur dingetje. Ik vind die plakkerige/nattige binnenkant en die draadjes aan de buitenkant altijd zo naar voelen. Alles met bananensmaak vind ik wel heel lekker.

2 likes

Met ‘schoonfamilie’ doel ik voornamelijk op schoonouders en broers/zussen.

Hou jij van je schoonfamilie?

• Ik heb geen relatie of geen schoonfamilie
  • Ik heb geen contact met mijn schoonfamilie
  • Ja, ik hou echt van (een deel van) mijn schoonfamilie
  • Nee, ik zou het prima vinden als ik mijn schoonfamilie nooit meer zie
  • Ik heb een oppervlakkige relatie met mijn schoonfamilie
  • Houden van is een groot woord maar ik ben erg blij met mijn schoonfamilie

0 stemmers

Zie jij je ex-schoonfamilie nog wel eens?

• Ja, en ik zie mijn ex ook nog wel eens
  • Ja, maar mijn ex zie ik nooit meer
  • Nee, ik zie mijn ex-schoonfamilie niet meer en vind dat jammer
  • Nee, ik zie mijn ex-schoonfamilie niet meer en vind dat prima
  • Ik heb geen ex-schoonfamilie

0 stemmers

Nouja, ik vond het een fantastische familie, voelde me altijd welkom en was zo heerlijk huiselijk daar. Soms vond ik het zelfs fijner daar te zijn dan bij mijn eigen familie. Dus wat dat betreft vind ik het echt jammer dat ik ze niet meer zie. Maar zou ze niet meer actief gaan opzoeken, dat hoort er nou eenmaal bij toen de relatie overging.

1 like

Niemand van zijn familie woont in Europa en zo is het opbouwen van een hechte band sowieso niet echt aan de orde. Ik heb ze nog nooit in real life gezien en we zijn ook nog niet lang samen. Maar ik mis er dus echt niks aan, misschien komt dat nog ooit maar het bevalt me juist heel goed.

1 like

Omg, blij dat ik van die mensen af ben.
Wat waren dat een stel ontzettende nare mensen.
Ik heb nog nooit zoveel shit naar mijn hoofd geslingerd gekregen in die 5 jaar.

6 likes

Als je nou je ex-schoonmoeder op straat zou tegenkomen, en jullie zien elkaar allebei, wat zou je dan doen?

• Negeren en doorlopen
  • Stoppen om een praatje te maken
  • Alleen begroeten en verder lopen
  • Omkeren en wegrennen

0 stemmers

Geen kaas en ik zou ook het verschil tussen alle kazen niet weten. Ik ben echt bang voor koude kaas :cold_sweat: :cry:

4 likes

ik stond laatst naast haar in de rij van de IKEA, duidelijk zwanger inkopen te doen

het is een lief mens maar ik heb echttttttt geen zin in die he hoi gesprekjes
dus heb tegen mn man gezegd dat hij in deze rij moest blijven staan en ik ben in de hotdog rij gaan staan :thumbsup:

18 likes

Ik zou echt iedereen het naar zijn zin willen maken. Niet zo handig dus :sweat_smile:

2 likes

afbeelding
Ik mis deze nog steeds. Het recept is veranderd en die is niet hetzelfde. :rage:

Als je ziet hoe mensen de politie behandelen, ik zou daar echt niet tegen kunnen. Als iemand mij helemaal verrot zou schelden en naar me zou spugen en ik zou een wapenstok hebben zou ik ook proberen een paar flink rake klappen uit te delen.

7 likes

Ha! Mijn ex-schoonmoeder komt toevallig vanmiddag nog langs om naar mijn nieuwe huisje te kijken (paar maanden vertraagd door corona).
Maar ik denk wel dat het hierna ook snel ‘dood’ zal lopen en dat is prima wat mij betreft :blush:

1 like