Stel je persoonlijke vraag #17

@Luzarl bij welke politie zit jij

3 likes

Schijnt toch dat als je iemand aantrekkelijk vind, dat je dan diens zweet lekker vind ruiken. Ik vind m’n eigen zweet ook wel lekker ruiken dus vind mezelf zeer aantrekkelijk denk ik. :woman_shrugging:t4:

20 likes

love mn eigen zweetvoeten

1 like

Instagrampolitie

6 likes

Alleen mn voeten dan

1 like

Laten weghalen, maar bleek na controle slechts een sproetje

1 like

Soort van medisch (want ze waren wel groot en zijn ook opgestuurd naar het lab, maar was niks aan de hand) maar ook cosmetisch want m’n bh bandje schuurde er altijd langs waardoor ze soms gingen bloeden

3 likes

Weg laten halen, maar was niks gelukkig.

1 like

Meerdere keren, zowel om medische als cosmetische redenen laten weghalen

1 like

wil jij een heksenjacht openen ofzo :joy:

18 likes

Met het anonieme deel is iets mis gegaan

2 likes

Negeren, maar meer omdat het al 11 jaar uit is en ik bang ben dat ze dan niet weet wie ik ben en ik dat awkward vind.

1 like

Ohh ik hou echt van ze. Zij ook van mij gelukkig. Vorig jaar was het ong. 2 maanden uit tussen mij en mn vriend, toen was ik ook echt verdrietig om het feit dat ik hen niet meer zou zien. Gelukkig is het nu weer allemaal.goed.

1 like

Oh bij mij werd het gewoon alle keren verdoofd! Dus het deed geen pijn maar geen idee hoe dat zonder is. Misschien kan je vragen of je met verdoving mag?

Ik ga af en toe heerlijk in m’n eentje uitwaaien. Maar niet in m’n eentje op het strand liggen zonnen, maar dat is omdat ik daar sowieso niks aan vind.

2 likes

Wel eens om uit te waaien en om ff goed te janken toen ik ergens mee zat, maar niet om te bakken. Lijkt me eigenlijk best wel chill!

1 like

Je bedoelt dan denk ik specifiek in Nederland of?

Ik heb niet zonder verdoving een moedervlek weg laten halen. Ik dacht dat je het gemiddelde pas kon zien als je gestemd had dus ik ging stemmen. Nu is de stem weg toch? Niet dat iedereen denkt dat ik pijn heb zitten lijden

Nee, voel me al ongemakkelijk als ik een acteur Google en hij 1 jaar jonger is :flushed:

2 likes

Ik ben juist blij als iemand wel ergens in de 20 is in plaats van daaronder. Ik vind een gast van Sex Ecudation knap maar ik voelde me echt pervers want hij speelt 17 ofzo en dacht misschien is ie 19. Gelukkig is hij in het echt 25.
En iemand van werk is een knapperd en die is 10 jaar jonger. Gelukkig was hij wel 18+ toen die crush begon :’)

2 likes