Nou ben ik nieuwsgierig naar welke gast je bedoelt haha
Jackson!
Oja die heeft wel wat idd.
Elke scene dat ie moet zwemmen (zo’n vieze smiley dit haha). En zijn ogen! Maar die zijn geloof ik nep dmv contactlenzen.
Ik vind Asa Butterfield ook echt een cutie hoor. Misschien wel eentje voor darkside crushes.
En dat charmante accent + die ogen
Hahah nee daar zie ik niks in Ik vind actrice die Maeve speelt trouwens ook een knapperd en zij is dus ook best jong, 24. Ach ja.
Je favoriete stamppot van deze 4
- Andijvie
- Boerenkool
- Hutspot
- Zuurkool
0 stemmers
Ja ik weet dat er nog wel meer soorten zijn maar dit zijn wel de 4 basis stamppotten.
Bij mij deed het echt wel pijn, maar (ik zeg dit echt niet alleen omdat ik je gerust wil stellen ) je hoeft er echt niet bang voor te zijn hoor. Het duurde maar heel kort, ik denk dat het vooral pijnlijk was omdat ze best diep sneden.
Een prik om te verdoven doet ook even pijn dus ik zou het de volgende keer ook onverdoofd laten doen denk ik, ondanks dat het pijn deed.
edit: sorry voor 3x echt in de eerste zin
Haha ja? Misschien wel ergens. Nu hem nog ff z’n Geordie-accent afleren.
Ja maar waarom zouden ze hem kleurlenzen geven, zo random. Om hem meer dreamy te laten uitkijken? Zou het wel raar vinden maar hij lijkt in de serie wat groenige ogen te hebben en in real life niet.
Edit: oh hier wat die Lisa zegt.
Oh gelukkig ben ik niet de enige, heb echt een mega crush op hem
Ik had een mentor die heel veel op Jan Kooijman lijkt.
Als je ouders nog bij elkaar zijn of toen ze dat vroeger waren hebben of hadden zij toen allebei een eigen auto:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vroeger wel, laatste 3 jaar niet meer
Mijn vader had een motor waar die altijd heel cool mee liep te doen ofzo, dat ging expres keihard rijden met z’n knieën zo aan de grond. Dat vind ik nou echt hilarisch haha sukkel😛. En anders pakte die gewoon een auto die bij het huis stond. M’n moeder weet ik niet. Oh dat was dus trouwens allemaal ver voor m’n tijd, ik dacht dat je de verkering tijd bedoelde.
Het is voor alle weggebruikers veiliger dat mijn moeder niet rijdt, dus nee mijn ouders hebben maar één auto
Ja hier ook vroeger wel beide een eigen, maar sinds m’n zus en ik beide het huis uit zijn niet meer (sinds 10 jaar)
Ik ging zelfs onder narcose, dus dacht dat dat normaal was haha. Maar ik was heel jong dus vandaar! Waarschijnlijk doen ze het anders niet
De laatste x dat mijn ouders allebei een eigen auto hadden was voordat ik geboren werd volgens mij. Dat is dus al meer dan 30 jaar geleden. Mijn moeder rijdt ook nooit. Die pakt nog liever een taxi als mn vader gedronken heeft dan dat ze zelf moet rijden