Stel je persoonlijke vraag #17

Jaaaa!

Summary

1 like

37 graden ongeveer

20 likes

Maar heeft iemand dit weleens bij jou gedaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Een ongeopende zonnebrand heeft een houdbaarheidsdatum, een geopende fles is inderdaad een jaar goed.

Ja echt geen idee

1 like

Nouja omdat mensen dat geil vinden.

Ieder z’n meug toch.

36 likes

Dat is lang niet altijd de reden.

6 likes

We zijn nu 11 jaar samen. Ben niet meer verliefd zoals in het begin maar hou natuurlijk wel van hem. Heb toch maar nee in gevuld :see_no_evil:

1 like

Dat begrijp ik. Ik postte hoe ik het ervaarde, maar idd te kort door de bocht want ieder situatie is anders

Voor de single ladies onder ons, denk jij dat de persoon waar je in de toekomst mee eindigt op dit moment al kent?

• Ja dat denk ik
  • Nee moet ik nog ontmoeten

0 stemmers

Maar wat als hij mij kent en ik hem niet :scream:

3 likes

Ik heb echt geen idee, wie weet eindig ik wel alleen :woman_shrugging:t2:

3 likes

ik moet morgen zo’n 9/10 uur in de auto zitten. wat zal ik aantrekken? er is airco in de auto.

• jurkje (blote benen en opengewerkte middellange mouwen) + vestje als het koel wordt
  • sportlegging met een t-shirt

0 stemmers

Comfort over style

6 likes

Oh ik juist andersom. Zou plakbenen krijgen met een jurkje

10 likes

@Vaiana @kali het is een heel chill jurkje, wijdvallend en van linnen! dus vind hem heel comfi. het is meer dat ik denk dat het in de auto niet zo warm is door de airco dus dat een lange comfortabele broek dan juist weer lekkerder is. hmmmm

1 like

Je hoeft de airco toch niet op standje vrieskist te zetten? Hangt er ook vanaf waar je zit in de auto en waar je heengaat. Ik vind het, ook met airco, altijd nog heet als je voorin zit en naar het zuiden rijdt bijvoorbeeld, omdat dan de zon zo pal op de voorruit staat. En met een vestje kan het vast wel.

3 likes

nee klopt! we gaan wel zuidwaarts en ik zit achterin. denk ook wel dat ik voor het jurkje ga, ook wel fijn voor als we onderweg moeten stoppen met 30 graden denk ik dan

1 like

En gooi die sportlegging in je tas, kan je hem alsnog onder je jurkje aantrekken als het toch te koud is. :hugs:

1 like

ja nee dit gaat lekker :joy: 50/50 hahaha

12 likes