Sowieso sportlegging met T-shirt. Jurkje kan je aan doen op bestemming. Lijkt me megakut zitten met 9 uur in de auto.
Mag ik vragen wat voor broekje? Zoek zelf nog een paar fijne 
Ik zou willen dat ik Rimmen nooit had gegoogled, nu heb ik geen zin meer in m’n ontbijt 
Goede reis alvast!
Houd je van kamperen?
- Ja! Klein tentje, half leeg luchtbed, rugpijn van het koken op een gasbrander die het niet doet. Heerlijk
- Ja! Lekker in de glaent die er al staat. Ik wil wel m’n privé douche natuurlijk.
- Ja! Caravan of camper dan wel.
- Hell no
0 stemmers
Ik heb tien jaar op scouting gezeten, kamp was altijd mijn lievelingsweek. Zelf vuur maken om op te koken, in een hudo kakken, groepsdouches, love it
Zo leeeeeuk. Laf dat soort dingen. Ben je dan nu ook heel handig met overleven in de bossen?
@anon44064118 oeps die optie ben ik vergeten
Ik haat het. Alleen voor weekend festivals zet ik de haat opzij. Met lauwe amaretto cola sleep ik me er wel door heen.
love kamperen + geen groter genot dan na een kampeersessie thuiskomen, onder je eigen douche gaan staan en dan je neervlijen op je eigen comfy bank na een tijd van kut kampeerstoeltjes
Heb je de film 365 days gezien?
- Ja
- Nee
- Nog niet
- Wie?
0 stemmers
Zo ja: wat vond je ervan in vergelijking met 50 shades?
- Beter dan 50 shades
- Slechter dan 50 shades
- Zelfde
- 365 wel gezien, 50 shades niet
- Wie??
0 stemmers
Snap je de hype op dit moment over 365 days?
- Ja
- Nee
- Serieus, wie??
0 stemmers
Wat voor cijfer geef je 365 days?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Wat voor cijfer geef je de mannelijke hoofdrolspeler op uiterlijk?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Are you lost, babygirl?
- Ja
- Nee
- Hoe noem je me?
0 stemmers
Hahaha nou nee dat dan weer niet
Heb grotendeels van mijn jeugd op Bakkum gestaan, vond dat echt leuk altijd. Helaas zitten er nu veel van die huismuts types.
Heb de film niet gezien maar in mijn hoofd klinkt het nu als Gru van de Minions. 
Ik sla deze even over denk ik.
Vlak voordat ik het forum opende en deze vraag zag had ik toevallig net een artikel in The Guardian gelezen over deze film. Het was het eerste wat ik erover hoorde.
Voor wie geïnteresseerd is:
Hahahaha jaaaa
Uun bakket si voes plet
un pain du stoc
Ik doe het beiden, en ik moet zeggen dat een vakantie (of weekendje) op een camping met voorzieningen toch ook wel heel lekker is. Wakker worden, koffie zetten voor de tent, verse broodjes die mijn vriendin vaak al heeft gehaald omdat zij minder lang uitslaapt. Hele dag buiten, op de blote voeten, aanspraak met iedereen die ook in vakantiestemming zit. Lekker zwemmen / fietsen / lezen en 's avonds of koken in het gras voor de tent, of lekker een pizza op het terras. En als het dan te donker of te fris wordt lekker nog een drankje bij het haardvuur (of, een concert bijwonen).
Wil jij ooit trouwen?
- Ja
- Nee
- Al getrouwd
0 stemmers