In spoiler ervaring met AM en ambulancezorg
ik werd opgehaald met ambulance in een kliniek, een ambulanceverpleegkundige zag mijn armen en zei āgoh je lijkt net een snijplankā er is nog veel te leren over ggz aan reguliere zorg
In spoiler ervaring met AM en ambulancezorg
ik werd opgehaald met ambulance in een kliniek, een ambulanceverpleegkundige zag mijn armen en zei āgoh je lijkt net een snijplankā er is nog veel te leren over ggz aan reguliere zorg
Heb jij de film Harold and Maude gezien?
0 stemmers
Ik schrik wel van die verhalen over hechten zonder verdoving bij automutilatie. Dan wordt de drempel om naar de HA te gaan ook hoger, lijkt me ook niet de bedoeling.
Oh dit maakt me echt verdrietig. Hopelijk gaat het inmiddels een stuk beter met je. En zo niet dan mag je altijd een PBātje sturen als je daar behoefte aan hebt
Dat snap ik ook hoor, ik vind het absurd dat zoiets zonder verdoving gebeurt. Ik deed het wel voor de pijn (of iig iets voelen maar toch ook niets voelen - gekke emoties), dus dat maakt het voor mij des te onlogischer dat een arts mijn pijnbehoefte zou stimuleren.
Hadden jullie thuis vroeger een auto?
0 stemmers
Mis ik iets? Moet deze op mijn lijstje
Haha hij stond (jaren geleden) zeker op mijn lijstje, maar ik weet niet of ik het een aanrader zou noemen. Je moet er wel van houden, hij is erg⦠bijzonder.
Gaat over een tiener die zijn eigen zelfmoord vaak in scene zet en zijn 79-jarige vriendin haha.
Ik vroeg me ineens af hoeveel mensen die eigenlijk gezien hadden omdat het wel een beetje zoān niche cultfilm is, maar ik vind het best jammer dat van de 56 mensen nog niemand hem gezien heeft!
Ik hoorde op de bbc een liedje van Cat Stevens en die heeft de soundtrack gemaakt, vandaar dat ik eraan moest denken (heel random dus)
Jaaaa!
37 graden ongeveer
Maar heeft iemand dit weleens bij jou gedaan?
0 stemmers
Een ongeopende zonnebrand heeft een houdbaarheidsdatum, een geopende fles is inderdaad een jaar goed.
Ja echt geen idee
Nouja omdat mensen dat geil vinden.
Ieder zān meug toch.
Dat is lang niet altijd de reden.
Bij mij sneden/schaafden ze het eraf zonder verdoving. Ze sprayde alleen wat verkoelende spray erop zodat het minder pijn zou doen. Vond het eerlijk gezegd erg mee vallen! Beetje venijnige pijn maar niet zo erg als een kraakbeenpiercing. En ik heb een lage pijngrens denk ik dus wees niet bang!
We zijn nu 11 jaar samen. Ben niet meer verliefd zoals in het begin maar hou natuurlijk wel van hem. Heb toch maar nee in gevuld
Dat begrijp ik. Ik postte hoe ik het ervaarde, maar idd te kort door de bocht want ieder situatie is anders
Voor de single ladies onder ons, denk jij dat de persoon waar je in de toekomst mee eindigt op dit moment al kent?
0 stemmers
Maar wat als hij mij kent en ik hem niet