Stel je persoonlijke vraag #17

Niet vanuit overtuiging of bijgeloof, maar het kwam eigenlijk zo uit.
Oude armband, nieuwe ketting, geleend antiek horloge van mijn oma (waardoor ze erachter kwam dat ze het niet meer had en het terug wilde :sweat_smile:) en blauwe nagellak.

2 likes

YES GIRL! check insta vanavond voor de nieuwste update :heart_eyes: helemaal zin in weer. zaterdag beginnen bij m’n nieuwe baan dus spannend!!

@FrauHelga dankje!

@iedereen
ik heb gekozen voor het jurkje! zit helemaal lekker. bedankt voor het stemmen!

5 likes

Vorige week getrouwd en ik ben nu 30 :bride_with_veil:t3: :ring:

21 likes

Ga je vandaag naar buiten? :hot_face:

• Ja, heeerlijk weer
  • Ja omdat het moet, maar anders was ik binnen gebleven
  • Ik twijfel nog
  • Nee

0 stemmers

Ik wil eigenlijk een rondje lopen vanmiddag maar ik haat dat met 30 graden.

1 like

Ik moest net een stukje fietsen en er staat een heerlijk windje!

3 likes

Ik ging naar buiten om koffie te halen en ff na te denken. Dus ja niet echt mijn weer om de hele dag buiten te lopen maar ook niet zo erg dat ik absoluut niet naar buiten wilde.

1 like

Heb vanochtend 3 uur gefietst en het was echt heel Chill.

Ook meer dan 20 ooievaars gezien, Nice.

23 likes

Hoeveel geef je gemiddeld per maand uit aan kleding (schoenen, ondergoed etc horen hier ook bij)?:

• 0-25
  • 26-50
  • 51-75
  • 76-100
  • 101-125
  • 126-150
  • 151-175
  • 176-200
  • 201-275
  • 276-300
  • 301-325
  • 326-350
  • 351-375
  • 376-400
  • 401-425
  • 426-450
  • 541-475
  • 476-500
  • Meer dan 500

0 stemmers

Ik zie nu dat er een fout in staat, sorry!

sponsored by ome duo :sob:

4 likes

Heb ik ook 5 jaar lang gedaan :joy:.

1 like

ps ik geloof alle 0-25 niet

1 like

het nibud houdt 56 euro per maand aan voor kleding.

1 like

Die is bij mij net te kort en kruipt op, ik heb afgelopen weekend een passessie bij de decathlon gehouden en onderstaande zaten bij mij het beste. Ik ga even zoeken welke ik nu heb en zal m’n bericht zo editten. Vandaag heb ik in ieder geval een fitnessbroekje aan om te proberen, is van dat gladde materiaal.
De andere die ik heb zijn van katoen.
Edit:
Ik heb deze:
https://www.decathlon.nl/p/damesshort-voor-pilates-en-lichte-gym-fit-500-zwart-slim-fit/_/R-p-303051?mc=8511787&c=ZWART

Deze, is iets langer:
https://www.decathlon.nl/p/korte-tight-voor-dames-500-zwart/_/R-p-303061?mc=8511786&c=ZWART

En het fitnessbroekje:

https://www.decathlon.nl/p/short-voor-cardiofitness-dames-100-zwart-wit-print/_/R-p-X8559941

2 likes

Ik probeer minder te kopen en koop dus ook niet elke maand iets. Heb mezelf dit jaar een budget gegeven van 500 euro per jaar, dus een gemiddelde van ongeveer 41-42 euro per maand.

2 likes

Als ik bedenk dat ik op m’n 15e €75 kleedgeld kreeg en dat allemaal opmaakte aan h&m fliedertjes :o_o:

6 likes

haha nee echt een afgang

Ik bedenk me overigens nu dat ik een topje aanheb wat ik ongeveer 13 jaar geleden heb gekocht ! Wow

1 like

Ik doe vooral met onderbroeken en sokken forever. Tot het beschamende af eigenlijk. :sweat_smile:

Gat erin? Maakt niet uit. Bleekvlek in sok? Kan prima.

8 likes

Aaah zo lief deze uitgebreide reactie! Dank je! Ik ga vanavond even kijken welke ik ga kopen om te testen :blush:

1 like

100% Karl is de enige forummer die ik iconisch zou willen noemen.

5 likes

Zara X Pokémon collab voor circa 30 euro.

• Gotta catch 'em all
  • image
  • Leuk voor een conventie of zo…

0 stemmers