Ik heb echt geen idee, wie weet eindig ik wel alleen
ik moet morgen zo’n 9/10 uur in de auto zitten. wat zal ik aantrekken? er is airco in de auto.
- jurkje (blote benen en opengewerkte middellange mouwen) + vestje als het koel wordt
- sportlegging met een t-shirt
0 stemmers
Comfort over style
Oh ik juist andersom. Zou plakbenen krijgen met een jurkje
@Vaiana @kali het is een heel chill jurkje, wijdvallend en van linnen! dus vind hem heel comfi. het is meer dat ik denk dat het in de auto niet zo warm is door de airco dus dat een lange comfortabele broek dan juist weer lekkerder is. hmmmm
Je hoeft de airco toch niet op standje vrieskist te zetten? Hangt er ook vanaf waar je zit in de auto en waar je heengaat. Ik vind het, ook met airco, altijd nog heet als je voorin zit en naar het zuiden rijdt bijvoorbeeld, omdat dan de zon zo pal op de voorruit staat. En met een vestje kan het vast wel.
nee klopt! we gaan wel zuidwaarts en ik zit achterin. denk ook wel dat ik voor het jurkje ga, ook wel fijn voor als we onderweg moeten stoppen met 30 graden denk ik dan
En gooi die sportlegging in je tas, kan je hem alsnog onder je jurkje aantrekken als het toch te koud is.
Sowieso sportlegging met T-shirt. Jurkje kan je aan doen op bestemming. Lijkt me megakut zitten met 9 uur in de auto.
Mag ik vragen wat voor broekje? Zoek zelf nog een paar fijne
Ik zou willen dat ik Rimmen nooit had gegoogled, nu heb ik geen zin meer in m’n ontbijt
Goede reis alvast!
Houd je van kamperen?
- Ja! Klein tentje, half leeg luchtbed, rugpijn van het koken op een gasbrander die het niet doet. Heerlijk
- Ja! Lekker in de glaent die er al staat. Ik wil wel m’n privé douche natuurlijk.
- Ja! Caravan of camper dan wel.
- Hell no
0 stemmers
Ik heb tien jaar op scouting gezeten, kamp was altijd mijn lievelingsweek. Zelf vuur maken om op te koken, in een hudo kakken, groepsdouches, love it
Zo leeeeeuk. Laf dat soort dingen. Ben je dan nu ook heel handig met overleven in de bossen?
@anon44064118 oeps die optie ben ik vergeten
Ik haat het. Alleen voor weekend festivals zet ik de haat opzij. Met lauwe amaretto cola sleep ik me er wel door heen.
love kamperen + geen groter genot dan na een kampeersessie thuiskomen, onder je eigen douche gaan staan en dan je neervlijen op je eigen comfy bank na een tijd van kut kampeerstoeltjes
Heb je de film 365 days gezien?
- Ja
- Nee
- Nog niet
- Wie?
0 stemmers
Zo ja: wat vond je ervan in vergelijking met 50 shades?
- Beter dan 50 shades
- Slechter dan 50 shades
- Zelfde
- 365 wel gezien, 50 shades niet
- Wie??
0 stemmers
Snap je de hype op dit moment over 365 days?
- Ja
- Nee
- Serieus, wie??
0 stemmers
Wat voor cijfer geef je 365 days?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Wat voor cijfer geef je de mannelijke hoofdrolspeler op uiterlijk?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Are you lost, babygirl?