Er is trouwens geen goed of fout antwoord. Ik vind de taalkundige ambiguïteit interessant en ook kennelijk hoe mensen tijd anders beleven/ervaren en of je je daarin kunt verplaatsen. De discussie leek mij leuk. Dus niemand moet denken dat ze het niet ‘snappen’, want het is gewoon een gevoel.
Ik vind het altijd mooi bij anderen en ook heel leuk om te lezen als zij een fijne routine gevonden hebben, maar ik vind het bij mezelf niks 
Mijn afspraak is gecancelled als diegene niet fatsoenlijk een tijdsstip kan zeggen
Wanneer deel jij je nieuwe relevante werkplek op social media (LinkedIn, Facebook)? Zo’n korte melding van ‘naam werkt bij…’.
- Niet
- Nog voor de eerste werkdag
- De eerste werkdag/-week
- Ongeveer na een maand
- Ruim na een maand/in de loop der tijd
- N.v.t.
0 stemmers
Ik twijfelde zelfs over ‘is vooruit gezet’ 
als in, hij was eerst 10.00 en is nu 12.00?
of gaan ze hem nog vooruit zetten, dus 12.00 naar 14.00
om het lekker nog verwarrender te maken, maar dat komt nu omdat ik er gewoon te lang over nadenk 
En wanneer maak je een relatie wereldkundig via facebook?
- Op de dag dat je een relatie krijgt
- Na een week
- Na twee-drie weken
- Na een maand
- Na twee maanden
- Na drie maanden
- Na vier maanden
- Na vijf maanden
- Na een half jaar
- Half jaar - jaar
- Na langer dan een jaar
- Doe ik niet aan
0 stemmers
Beetje rare verdeling misschien, heb echt geen idee wat anderen doen 
8 jaar geleden had ik het na 2 maanden toegevoegd, nu zou ik het niet meer doen. We zijn nog steeds samen dus het staat nog steeds op Facebook 
5 jaar geleden deden we dat meteen de dag erna
Nu nog steeds samen maar nu zou ik dat inderdaad ook niet meer zo snel doen
Lastig… Ik zou het best simpel vinden als iemand echt een heel vast boodschappenlijstje heeft van uiterlijke wensen. En ik zou het dan niet echt als een compliment beschouwen als alles ff aangevinkt kan worden. Anderzijds heb ik zelf op zich ook wel weer voorkeuren.
Ik ben zelf dik en als iemand al met dikke meisjes heeft gedatet vind ik dat wel fijn. Weet niet waarom maar gewoon
Same, maar ik vind het dan wel kut als ze zeggen dat ze op volle vrouwen vallen. Waarom moet je dat zeggen
Als hij allemaal meisjes die op mij lijken heeft gehad prima.
Allemaal verschillende meisjes prima
Allemaal dezelfde en ik ben anders top hij heeft een upgrade gedaan.
Ja dat vind ik ook stom en voel ik me meteen een fetisj. Hahaha dunne lijn tussen goed en niet goed
Ik ga kapot met werken, kapot met het naar huis rijden en kapot in de tuin.
Geef mij maar max 25 graden

Dit hoorntje
- NEEEEEE NEE GATVERDAMME
- Neutraal
- Ik vreet het wel op maar vind het niet per se lekker
- Ik ben gestoord en ik vind dit hoorntje lekker
0 stemmers
Ik hou sowieso niet van hoorntjes, jammer van het ijs. Doe mij maar een bakje.
Deze vind ik zooo kut. Is altijd zo slap door t ijs en heeft weinig smaak.
Haha ik haat het ook al sinds de dag dat ik leef geloof ik. Zo’n vieze papperige substantie. 1 van de weinige dingen die ik echt zo goor vind. Ik zag m’n nichtje op een video net dat hoorntje opeten. Ik dacht ik ben jouw tante niet meer 

Ik neem altijd een bakje als ik schepijs eet maar als ik een keer een hoorntje neem of met softijs neem ik aaaltijd deze, zo lekker juist dat kartonachtige 

Ja dit idd!