Ik zou twee boterhammen eten maar nog wel veel groente etc erbij. Anders is twee niet genoeg.
Maar als het genoeg is voor jou is dat toch prima. Kan me voorstellen dat je vader andere behoefte heeft.
Ik zou twee boterhammen eten maar nog wel veel groente etc erbij. Anders is twee niet genoeg.
Maar als het genoeg is voor jou is dat toch prima. Kan me voorstellen dat je vader andere behoefte heeft.
Standaard 2 en dan wat groenten en/of een gekookt eitje erbij.
Ik hou echt heel erg van brood, zou er het liefst 8 eten
Echt hè. Brood is het lekkerste ooit. Moet me altijd inhouden.
Ik twijfel heel erg. Sowieso zicht. Maar ik vind de rest ook belangrijk.
Zonder gevoel lijkt me echt kut? Dan kun je dus nooit meer echt genieten van een knuffel met je partner, moeder, kind etc. Of seks.
Aaah ik ben helemaal blij voor je, hoe je het zo beschrijft. Echt superfijn dat je iets hebt gevonden wat zó goed bij je past. Volgens mij heb je er ook eens een foto van gepost toch? Staat je ook heel goed (als jij dat dus was haha).
Aaahh, ja nu ik het nogmaals lees snap ik 'm. Domm haha
Huh wow ja ik ben echt verbaasd dat zo weinig mensen die kiezen. Ik zou het leven echt heel schraal vinden als ik geen enkel fysiek gevoel zou hebben.
Eens, dit is ook voor mij het geval hoewel ik wel die optie heb aangevinkt (1 contact verbroken).
Ik val hiermee vast in de categorie ongevraagd advies maaaarrr @mercurysummer + Penny hebben jullie al eens geprobeerd om methodes en producten te proberen voor krullend/golvend haar? Curly girl method stuff?
+1 voor dit antwoord haha, ik had ook vaak echt pluizend haar dat niet helemaal stijl was en ik gebruik nu cg producten en kam het alleen onder de douche en 0 pluis Als ik het nu kam als het droog is ontploft het ook weer.
Jaa ik wou dat ik dit had ontdekt toen ik nog op de middelbare school zat. Altijd pluizig onhandelbaar haar. Ben kort na de middelbare begonnen met sulfaten vermijden maar ik heb pas sinds een jaar een beetje door wat nat stylen en gel en mousse allemaal kunnen doen.
Dus @ iedereen wier haar ontploft als ze het borstelt of kamt: duik eens in het krullentopic! Je hebt waarschijnlijk stiekem prachtig golvend haar.
Horren zijn het antwoord!
Ik was gewoon nieuwsgierig. Ik ga lekker vrolijk door met mijn 2 sneetjes,haha.
Ik heb een “geadopteerd” broertje (niet officieel, mijn ouders hebben gedeelde voogdij en zijn biologische moeder mag contact met hem als ze zou willen) van 8 en ik ben zelf 30. En mijn dochter is 6, dus dat zorgt wel vaak voor verwarring in het openbaar.
Zonder gevoel kun je toch eigenlijk niet functioneren? Kun je dan nog wel iets vasthouden?
Thanks! Ik ga het proberen! Ik koop dit product echt zo vaak dat een goedkope variant best wat geld zou schelen.
Je afspraak maandag om 12:00uur is 2 uur vooruit verzet.
Hoe laat is je afspraak?
0 stemmers
Inspiratie voor de vraag: https://youtu.be/5b0Nn9jE5Hc
Huh. Hoe kun je 14:00 denken.