8 jaar geleden had ik het na 2 maanden toegevoegd, nu zou ik het niet meer doen. We zijn nog steeds samen dus het staat nog steeds op Facebook
5 jaar geleden deden we dat meteen de dag erna Nu nog steeds samen maar nu zou ik dat inderdaad ook niet meer zo snel doen
Lastig… Ik zou het best simpel vinden als iemand echt een heel vast boodschappenlijstje heeft van uiterlijke wensen. En ik zou het dan niet echt als een compliment beschouwen als alles ff aangevinkt kan worden. Anderzijds heb ik zelf op zich ook wel weer voorkeuren.
Ik ben zelf dik en als iemand al met dikke meisjes heeft gedatet vind ik dat wel fijn. Weet niet waarom maar gewoon
Same, maar ik vind het dan wel kut als ze zeggen dat ze op volle vrouwen vallen. Waarom moet je dat zeggen
Als hij allemaal meisjes die op mij lijken heeft gehad prima.
Allemaal verschillende meisjes prima
Allemaal dezelfde en ik ben anders top hij heeft een upgrade gedaan.
Ja dat vind ik ook stom en voel ik me meteen een fetisj. Hahaha dunne lijn tussen goed en niet goed
Ik ga kapot met werken, kapot met het naar huis rijden en kapot in de tuin.
Geef mij maar max 25 graden
Dit hoorntje
- NEEEEEE NEE GATVERDAMME
- Neutraal
- Ik vreet het wel op maar vind het niet per se lekker
- Ik ben gestoord en ik vind dit hoorntje lekker
0 stemmers
Ik hou sowieso niet van hoorntjes, jammer van het ijs. Doe mij maar een bakje.
Deze vind ik zooo kut. Is altijd zo slap door t ijs en heeft weinig smaak.
Haha ik haat het ook al sinds de dag dat ik leef geloof ik. Zo’n vieze papperige substantie. 1 van de weinige dingen die ik echt zo goor vind. Ik zag m’n nichtje op een video net dat hoorntje opeten. Ik dacht ik ben jouw tante niet meer
Ik neem altijd een bakje als ik schepijs eet maar als ik een keer een hoorntje neem of met softijs neem ik aaaltijd deze, zo lekker juist dat kartonachtige
Ja dit idd!
Oh bah, maar dan nog liever een hosti. Hoe goor papperig het wordt in je mond komt wel echt overeen met een hosti ja. Die plakte ik altijd heel lang aan m’n gehemelte en dan vroeg ik aan m’n moeder of ik het mocht doorslikken. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan soesjes misschien ook omdat het een beetje hetzelfde karton achtige gevoel heeft.
Herkenbaar, de vorige vriendin van mijn vriend was echt een bloedmooie donkere vrouw, atletisch gebouwd en sportief en ik ben een roodharig sneeuwwitje en a-sportief.
Ik viel juist op witte blonde mannen en die moesten dan ook nog heel lang zijn, als tiener dan. En dat is helemaal nu omgekeerd. Vind dat echt totaaahaal niet aantrekkelijk meer. Lange mannen vind ik nog wel steeds leuk. Maar ik vind het soms ook wel ergens gênant als je echt op een type valt qua uiterlijk. Mijn huidige vriend zegt dus dat hij nooit op een blond meisje zou kunnen vallen etc. Ik heb dat helemaal verdedigd maar ik dacht, ja nouja, wat valt hier te verdedigen het is gewoon z’n smaak dan niet. Ik ben zelf niet blond dus ik snap niet eens waarom ik zo in de aanval ging.
Zo vervelend dat ie altijd bleef vastplakken aan m’n gehemelte
Heb jij één gerecht dat je lievelingseten is?
- Ja, er is één gerecht dat er voor mij echt uitspringt.
- Ja, maar het wisselt wat dat is
- Nee ik ben volwassen duh
- Gewoon nee
0 stemmers