Oh, friet?
Ik heb even een gozer gedate die zei dat hij altijd op roodharigen viel en dat bleek ook zo te zijn toen ik zijn meest recente ex zag op instagram, toen vond ik het toch wel een afknapper. Ik val zelf bijvoorbeeld totaal niet op witte mannen maar dat is een veel breder “type” dan vrouwen met een lichte huid, sproetjes, rood haar en groene ogen, dan zoek je ze er echt op uit
Stuur maar door, ik voldoe!
Nee oke beetje naar wel.
Van wat ik zie date hij nu een lichtgetinte meid met donkere krullen dus hij is na mij van z’n geloof gevallen vrees ik
Weet jij wat je zou eten als laatste avondmaal? 3 gangen en 3 soorten drankjes.
Ik zou doen, voorgerecht: sashimi van zalm
Hoofd: gebakken zalm, aardappelbolletjes, zaanse mayonaise en on the side kaasfondue en stokbrood (ik speel al vals)
Toetje: hele goeie tiramisu denk ik? Dat weet ik nog niet
En drinken, koude chocomel, blauwe taksi en ijskoffie
Zo ja deel gerust, vind ik leuk
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ohhh nee nu ik dit zie wil ik eigenlijk alles weer switchen
Was mijn favoriete vraag in de nachtdienst. En welke diagnoses wij bij ons zelf zagen.
Heb je de afgelopen warme nachten onder een dekbed geslapen?
- Ja
- Alleen dekbedovertrek
- Ander soort deken
- Nee man veel te warm
0 stemmers
Ohh lastig, ik vind zoveel lekker. Zo’n lekkere plank vol met van alles lijkt me wel wat. Sushi, sashimi patat speciaal, gerookte zalm, vers stokbrood, gevulde pepertjes, gefrituurde kaasstengels, kaasbitterballen, een beetje chips. Ik denk dat ik dan ook wel mijn principes overboord gooi en iets van vlees erbij wil. Sushi met kip of spare ribs en een big mac. Hahah ja dit wordt hem niet voor mij zo te zien, kan niet kiezen want love eten toetje boeit me dan weer niet zoveel. Als drinken 2 lekkere sterke cocktails en een redbull, want dat is mn bae
Hoogstens met een stukje deken over mn buik, maar met de rest erbuiten
Er is zo veel dat ik graag eet dat het lastig te kiezen is.
Misschien dan hetzelfde driegangenmenu als op mijn trouw, lijkt me wel een mooi idee om zo te eindigen.
Voor: BBQ-miso prei van restaurant de Zusters
Hoofd: Bacalhau com natas
Na: weet ik niet zeker, misschien hele goeie baklava of chocolademousse
Drankjes weet ik niet zeker omdat de dingen die ik heel lekker vind niet perse bij het eten passen. Ben bijvoorbeeld geneigd om perzik dubbeldrank te zeggen maar dat is een vet rare combi met het eten
Lekker brood met 100 soorten smeersels vooraf, dan de meest luxe sushi boot die er is - zonder garnaal - en afsluiten met red velvet oreo taart
Alleen onder een sprei! Doe ik al langer dan een maand.
Zoveel ja-stemmers
Ik weet vooral dat als ik m’n driegangenmaaltijd op heb, ik een salmiakdropje wil.
Ik wil dat dat het laatste is dat ik proef op de wereld.
Ik slaap niet zonder, straks pakken monsters je
Haal jij de stekkers uit het stopcontact wanneer het onweert?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik moest eerder altijd iets over me heen hebben, maar ik slaap nu met die warmte dus zonder dekbed/overtrek/laken oid. Heb ik wel aangeleerd, het is nu nog 33 graden hierbinnen.
Moet dat? Nog nooit gehoord