Als je het zo ervaarde, dan was het waarschijnlijk ook zo.
Ho, ik dacht dat dit algemeen bekend was nu, omdat ze ook weer geblokkeerd werd en het er al openlijk om ging.
@Lula excuses.
Dat denk ik ook. Soms hebben mensen ook misschien niet door hoeveel invloed zulke dingen hebben. Ik heb dat op de middelbare ook wel gehad een jaar, het heeft me toen zeker beschadigd. Maar inderdaad erg hoeveel mensen er gepest zijn
. Ik zou mijn tienertijd nooit over willen doen, wat een hel die sociale verhoudingen op een middelbare school oef haha.
Zou jij je jongere jaren nogmaals willen beleven? (Zonder aanpassingen, je kunt niets veranderen)
- Ja, mijn kindjaren (tot 12)
- Ja, mijn kind- en puberjaren
- Ja, mijn puberjaren (12-18 jaar)
- Nee, het was prima maar het hoeft niet nog eens
- Nee, ik ben blij dat die tijd achter me ligt
0 stemmers
Wel met kennis van nu dan ofzo? En ben ik daarna dan 40 en afgestudeerd??
Vooral omdat ik mezelf nu beter ken en beter in mijn vel zit. Ik denk dat die periode daardoor makkelijker wordt
Als ik met de kennis van nu dingen had mogen veranderen had ik mijn puberjaren over willen doen, had ik een andere studiekeuze gemaakt! Anders is het wel prima zo
Ik vond puber zijn echt veeeet leuk
Geen verantwoording en toch een beetje volwassen zijn
Top tijd
Dat ben ik nu, als ik dit lees word ik een beetje emo omdat ik nu elke dag zo verdrietig ben
Sowieso mijn kinderjaren. Geen grote zorgen en toen was ik nog niet zo zelfbewust en onzeker.
@Luzarl @Vaiana @mikselke Nee niet met de kennis van nu, je zou opnieuw die jaren doormaken alsof het je 1e keer was. En vervolgens kom je terug op het punt waar je nu bent!
@HvO Same here!
@grace Die zou ik ook nog wel overwegen haha.
@lightbox Ik vond het echt vreselijk door omstandigheden, maar gelukkig geldt dat niet voor iedereen. Ik snap wel wat je zegt 
@Jeccat Fijn dat jouw jeugd zo goed was 
Heb het nog omdat het chill is om bij andere sites en apps met één klik in te loggen met fb
Oh als ik het beleef als de eerste keer dan hoeft het voor mij ook niet per se. Dan zou ik toch niet extra genieten van die tijd, want het is de eerste keer. Dus dan heb ik er eigenlijk niks aan haha
Wat vind je het lekkerst qua eten
- Thais
- Chinees
0 stemmers
- Thais
- Indonesisch
0 stemmers
- Indonesisch
- Chinees
0 stemmers
- Nooit meer rijst
- Nooit meer pasta
0 stemmers
Ik zou echt niet zonder nasi goreng kunnen
Jij bent de recycling aan het wegbrengen. Dan blijkt dat de container voor karton/papier al vol zit
wat doe je?
- ik neem het weer mee naar huis voor een volgende keer
- ik ga op zoek naar een andere papier/karton container
- ik zet mijn tas naast de container neer
- ik gooi het bij het restafval erbij, dan is 't maar weg
- anders
0 stemmers
Je woont op verdieping 7 en staat op de lift te wachten, de lift komt van boven. Jij wil instappen, maar de man in de lift zegt: ik heb liever dat je niet instapt ivm corona. Wat doe je?
- je zegt niets en stapt alsnog in
- je zegt: âals u het niet fijn vindt om met meer dan 1 in de lift te staan dan kunt u uitstappenâ
- je zegt: âokĂ©â, en wacht vervolgens tot de lift weer terugkomt
- je zegt: âokĂ©â, en gaat lopen
- anders
0 stemmers
Heb jij misofonie?
- Ik kijk met alle plezier smakkende en krakende mukbangs
- Mensen moeten wel een beetje fatsoenlijk eten maar ik kan het wel handelen
- Ik ga in een andere kamer zitten als iemand een appel eet, walgelijk
0 stemmers
Ik zou wel alleen naar beneden lopen vanaf de 7e verdieping, niet naar de 7e verdieping
Ik wil ook met niemand in de lift staan. Laatst stond ik met iemand anders te wachten op de lift, zij werkte bij de thuiszorg. Volgens mij wilde ze gewoon mee de lift in lopen, dus ik zei âoh jij bent aan het werk, ga maar eerstâ. Ik hoef echt met niemand in zoân klein hokje te staan, vooral niet iemand die daarna naar een kwetsbare oudere gaat.