Stel je persoonlijke vraag #17

Ik spaar bekers van landen/plaatsen die ik heb bezocht (buiten Nederland).

Heb ze inmiddels allemaal aan haakjes in de keuken langs het plafond gehangen, dus het is een leuke reminder telkens als ik de keuken inkom. En vrienden die dan op zoek gaan naar de beker die ik gekocht heb wanneer ik met hen ergens heen was.

7 likes

foto!!

Ik heb nu drie kanten van de keuken bijna vol. Ik hoopte dit jaar nog veel toe te kunnen voegen, en voor het eerst ook buiten Europa, maar helaas. Maar die vierde muur komt er ook zeker!

(voel me meteen bezwaard om wel even me te verontschuldigen voor die teringlelijke lamp, maar ik woon hier pas net twee maanden en de keuken wordt nog verder naar mijn smaak aangepast ;p)

79 likes

leuk!!! ook mooi die kruiden zo

2 likes

Ik heb laatst voor het eerst een Lois jeans gekocht, kende het merk helemaal niet maar ben tot nu toe heel blij met die jeans!

1 like

Thanks!

de onderste rij is maar half gevuld want ik had geen kruiden meer maar ik MOEST het hele vakje gevuld hebben hahaha

1 like

Ahhh mag ik een foto zien? Ik spaar ze ook.

2 likes

Heb je hiervan ook mokken waar je vaak uit drinkt en mokken waar je nooit uit drinkt?

2 likes

Haha wow een heel systeem! Als ik ooit bij jou kom wil ik ze allemaal bekijken

1 like

Labello’s! Zo’n 75 van over de wereld

13 likes

Vinyl van oudelullenmuziek tot Lady Gaga.

5 likes

Wauw! Wat zijn je meest bijzondere smaken/geuren/kleurtjes? :blush:

Ehh Dragon Fruit is een super lekkere!
afbeelding
Dit is een nog een oudere foto nog uit mn oude huis. Spaar nu niet meer heel erg actief maar wil eigenlijk wel mijn plankje weer ophangen.

23 likes

Ik verzamel kurken van speciale momenten. Hier staat nu een halve vaas vol met herinneringen.

6 likes

Ik heb een tijdje fervent aan postcrossing gedaan en die kaarten heb ik allemaal bewaard! Zou het niet echt een verzameling noemen, maar wel leuk om te hebben. Ik neem op vakantie vaak een shotglaasje mee (uit zo’n cliche souvenirwinkeltje), en ik heb een heleboel kookboeken (maar zou dat ook niet per se een verzameling noemen, meer een uit de hand gelopen hobby gecombineerd met het niet onder controle hebben van mijn impulsen, haha)

anders: ik draag en heb geen jeans

@Fenayi hee lang verloren tweelingzus! (@je posts dat je ook geen spijkerbroeken hebt en ansichtkaarten spaart :))

2 likes

The sound of silence, sowieso :ok_hand:

2 likes

Ik net als @anon42392789 vinyl! Daar geef ik graag wat meer geld aan uit, thuis, maar ik maak er ook een sport van om op vakantie een platenzaak te vinden en een plaat te kopen, zo heb ik ook meteen een herinnering aan een bepaald album. Maakt het extra leuk!

En als er geen platenzaak is een boek. Vaak allebei, haha. Heb nu ook net een vinylmeubel en nieuwe boekenkasten gekocht en ben helemaal tevreden. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Oooh wauw! Die Thaise vind ik zo leuk!

1 like

Dit lijkt me echt zo erg :pleading_face:
Ik ken ook iemand die dat deed en ik vind dat zo onverschillig/harteloos
(en dan bedoel ik dus niet opruimen of soms dingen wegdoen, maar gewoon alles zonder pardon wegdonderen, ook knuffels en dingen waaraan kinderen echt gehecht kunnen zijn)

1 like

Deze vraag is vast al vaker gesteld maar kan het zo snel niet vinden.

Voor degene die voor 2 personen boodschappen moeten doen, hoeveel zijn jullie per week kwijt?

• 25 - 50
  • 50 - 100
  • 100 - 150
  • 200 - 250
  • Anders

0 stemmers