Stel je persoonlijke vraag #17

Monchhichi’s :hugs:

3 likes

Huh dat is toch whistle

Aan boodschappen ongeveer 40 - 50 voor ons 2, maar daar komt wel elke week nog een keer uit eten of afhalen bij.

Volgens mij is whistle gewoon een fluitje in het algemeen?

1 like

Als jij uit eten gaag en van tevoren reserveert, voor hoe laat reserveer je dan? Een gemiddelde, dus rond die tijd.

• 17.30 (of eerder)
  • 18.00
  • 18.30
  • 19.00
  • 19.30
  • 20.00
  • 20.30
  • 21.00
  • 21.30 of later
  • Verschilt echt per keer, soms om 17.30 soms 21.30

0 stemmers

Ik spaarde ooit munten, maar toen we de euro kregen vond ik er niks meer aan en ben ik er mee gestopt. Ik spaar nu niet heel bewust/actief meer iets, maar breid nog wel graag m’n cd collectie uit, en verzamel sjaals van voetbalclubs waar ik een wedstrijd gezien heb.

1 like

Ik zou Denham willen zeggen, want die vind ik heel mooi en de broeken die ik ervan gehad heb waren fantastisch. Maar ik heb op dit moment meer Levi’s die goed zitten. Denham heeft geloof ik geen normale zakken aan de voorkant in hun skinnys voor dames en dat vind ik kut.
En ik spaar sneakers. Maar dat is nogal een dure hobby, dus ik heb er niet zoveel als ik zou willen

1 like

Mijn zusje verzamelde vroeger gummen, bijzondere figuurtjes gummen. Dus altijd als ik naar de stad of op vakantie ging, moest ik op zoek naar gummen :joy::star_struck:

3 likes

Ik ging half 3 slapen, moet over 20 min beginnen met vrijwilligerswerk, heb daarna 2 uur om een taart met 3 lagen te bakken die moeten afkoelen en opstijven +lunchen en moet dan nog naar een verjaardag en nog langs de supermarkt​:sob::sob:

Laat me gewoon op de bank chillen

1 like

Ik breng m’n dochter bij m’n moeder vandaag die gaat oppassen en ga met m’n man op date naar het Kröller-Müller en vanavond uit eten bij een restaurant met een bib gourmand. Dus best wel veel zin in vandaag :slight_smile:

20 likes

Ik moet werken, maar wil eigenlijk nog slapen.

2 likes

Koop gewoon een taart en chill 's middags een paar uurtjes!

3 likes

Ik heb veel zin want ga voor het eerst in 4 maanden weer samen spelen met mensen omdat ik in juli eindelijk weer eens een concert heb whoop. Normaal zag ik hen elke week, nu dus al 4 maanden niet. Echt fijn dat dat weer kan.

19 likes

Maar we zijn vegan :grimacing::sob::sob:

Pff ik heb ook nog veel werk bij mijn vrijwilligerswerk

Hebben jullie een Google Home?

• Ja
  • Nee
  • Er is er 1 onderweg
  • Ik heb een Echo

0 stemmers

Zo ja, gebruiken jullie hem vaak?

• Ja
  • Soms
  • Sporadisch
  • Nee, dat ding staat stof te vangen
  • Ik heb geen Google Home!

0 stemmers

Is het een aanrader?

• Ja
  • Nee
  • Dat weet ik dus niet, want ik heb geen Google Home!

0 stemmers

Ik vind het geweldig, maar bij mij werkt alles via de Google home. Dus m’n lichten, tv, ventilator, kan m’n telefoon ermee zoeken als ik 'm weer eens kwijt ben. M’n enige droom is nog een robotstofzuiger :joy:. Als je dat allemaal niet hebt is het ook wel chill omdat je het makkelijk als speaker voor muziek kan gebruiken en gewoon even snel een timer kan zetten, maar daarvoor gebruik ik siri vaker eigenlijk.

Ooh ja dat is wel heel creepy!
Die grappige easter eggs zijn idd wel leuk, maar na een tijdje heb je dat ook wel allemaal gehad. Toen bij een vriendin hebben we ook tien keer gevraagd of Alexa wilde beatboxen. Voor ons was het grappig, maar zij vond het natuurlijk niks aan.
Als ik het zou nemen, zou ik graag net zoals @anon95960165 alles erop aangesloten willen hebben en dan lijkt het me wel leuk.

Ja, met als ultieme geluksmoment dat je roept ‘hey Google, turn off the bedroom lights’ en dat je dan lekker met je luie reet stil kan blijven liggen in bed terwijl het licht uitgaat.

Edit: en roepen wat je wilt kijken op Netflix is ook chill en muziek afspelen ook

1 like

Ik gebruik het vooral echt als speaker, eierwekker, weervrouw en om random vragen aan te stellen. Ik wil uiteindelijk nog wel de lichten erop aansluiten.

1 like

Ik denk dat de kans groot is dat hier undercover wat heren meepraten

2 likes