Ik heb meer echt heftige leugenaars dan catfishen, waar zit de grens?
Goed punt, ik zou het ook niet eens erg vinden als diegene gewoon gezellig meepost en niet creepy tegenover vrouwen doet ofzo
Mân man heeft er een besteld en ik word er helemaal gestoord van. Ipv de lampen uit de doen via de app op de telefoon (Philips hue) zegt hij steeds: âhey Google, lamp aanâ. Of de kinderen die dingen gaan vragen (het ding reageert blijkbaar ook op âhey goe goeâ). Heb al allemaal verhalen gehoord over het ontstaan van ketjap, over de Efteling en over mieren kolonies. En om het erger te maken reageert dat ding dus niet op mij dus als ik zeg dat 'ie zn klep moet houden en ratelt die vrolijk verder. Ik haaaaaat dat ding hahah
Aaaah nee dat lijkt me idd erg! Gelukkig ben ik alleen (behalve mijn ouders en broer dan, maar dat ding gaat dan toch op mân kamer), want anders zou ik ook bang voor dit zijn.
Love mijn Google Home! Idd voor timers in de keuken, als speaker (ook fijn voor podcasts), gewoon als Google en als wekker is ie ook fijn. Schijnt dat je er ook mee kan âbellenâ, moet ik nog ff uitvogelen
Ik heb een Nest Hub, die met dat schermpje. En ik kan dat ding via Duo beeldbellen als mijn vriend zijn telefoon weer eens in een andere kamer heeft laten slingeren en ik hem nodig heb. Echt briljant.
Hoe werkt dat dan eigenlijk met zoân google home? Dan moet je ook speciale peertjes kopen toch? Kun je die gewoon in je bestaande lampen draaien of hoe werkt dat? Mij lijkt het ook tof maar aan alleen zoân google home los heb je toch niet veel?
Je hebt wel lampen met wifi erin nodig ja. Dus Hue van Philips, of die van Ikea werken ook.
Je kan trouwens ook schakelaars voor in het stopcontact kopen. Zo hebben we onze stereoset er ook op aangesloten. Eigenlijk hoeven we bijna niks meer met de hand aan te zetten in huis
Ik vind het ook top voor muziek. Ik roep gewoon dat ie iets moet afspelen via de Home group en dan speelt in elke kamer bij ons waar zoân ding staat muziek af. We hebben er nu drie. Als we groter gaan wonen wil ik er wel meer denk ik.
Oh wow dat is wel handig, heerlijk
Met kerst hadden we lampjes van de boom ook aangesloten. Toen had mijn vriend ingesteld dat ik âHey Google, itâs Christmasâ moest roepen. Gingen de lampjes aan en Mariah Carey begon te spelen.
Ik heb geen slimme lampen maar kan sowieso vanuit bed het licht uitdoen. En gebruik de Google Home dus wel veel
Wat doe je er dan zoal mee? Wekker, dingen aan vragen en als speaker gebruiken? Ikwilhet. En is de mini voldoende of moet je wel de grote hebben?
Ja hahah had ik hier gepost ik gebruik m echt wel iedere dag en als ik bij mn vriend ben mis ik m ook
Edit: ik heb de grote! Maar vgm is die kleine ook prima
Oh oeps overheen gelezen!!! Thanks! Leuk voor mn verjaardag denk ik
Ik vind het meer werk om te zeggen hey Google turn of the lights dan Ff op te staan en het te doen
Vinden jullie Google home beter werken dan Siri ??
Ligt eraan hoeveel lampen je hebt misschien? Ik zet er 's avonds meestal 7 lampen tegelijk mee uit, dus dat is wel echt minder werk. En ik heb ook routines ingesteld op de lampen, dus 's avonds gaan ze vanzelf aan als het donker wordt en het licht in de gang gaat aan als ik thuis kom. Ik vind siri beter werken qua hoe goed ze je verstaat, dat vind ik bij google nog wel eens matig.
Siri gebruik ik echt werkelijk nooit, volgens mij heb ik dat ook uit staan, maar google home vind ik dan wel weer interessant
Ja ik vind het zo irri aan Siri dat ik een vraag stel âSiri hoelaat begint de filmâ dat ze zegt "dit heb ik op het web gevonden over âhoelaat begint de filmâ en denkt ggrrrr tering Siri maar de bovenste link is dan âPathĂ© filmagendaâ okĂ© in feite wou ik dat dus roep ik naar haar siri open de bovenste link!
Maar dan moet ik weer ontgrendelen ja jemig laat maar of ik roep SIRI BEL KEES
siri: wilt u bellen met Kees mobiel Kees whatsapp Kees werk of Kees moeder?
Ja rotop joh dan kan ik net zo goed Ff mân mobiel dr bij pakken
Ik ben er zelf een