Ik zeik echt op alles en iedereen maar uiteindelijk denk ik nooit pessimistisch over bijvoorbeeld de toekomst. Ik denk dat altijd alles wel goed komt, maar ik ben echt een zeiksnor.
Oh daās ook grappig, ik krijg natuurlijk nergens melding van van jou maar ik als ik dan bij mijn post klik op wie hem heeft geliket zie je ipv de avatar een zwart rondje, haha. Nou ik heb je er weer vanaf gehaald hoor.
Gelukkig maar, was er al bang voor 
Ik krijg energie van sociale activisten / mensen zien, en word juist heel passief als ik te lang alleen ben / niks doe. Ik ben wat dat betreft wel echt extravert, maar ik kan ook prima alleen zijn en vind het soms ook wel lekker om in mān eentje tv te kijken en een zak chips te eten. Dat lijkt me vrij normaal hoor!
Ik zou dit tot op het jaartal toe zelf geschreven kunnen hebben.
Het leek de afgelopen jaren eindelijk de goede kant op te gaan maar dat is nu weer helemaal ineen gestort. Ik vind het echt deprimerend.
Ik heb echt honderden (mogelijk dat ik overdrijf, maar zou me niets verbazen als het er wel zoveel zijn) bladwijzers op het forum. Onder andere gerechten uit het wat eet je vanavond-topic, bepaalde berichten uit interieurtopic ter inspiratie, bepaalde outfits die ik leuk vind of andere dingen die ik wil āonthoudenā
Ironisch genoeg sla ik dingen op, om er daarna niet meer naar te kijken/te vergeten dat ik iets opgeslagen heb 
Zolang mensen ongelukken maken en zich verzekeren, zit het wel snor met mijn baan en inkomen. Maar maak me in zijn algemeenheid wel wat zorgen, maar niet per se voor mezelf.
Ik zie mezelf meer als een realist, maar heb ook wel eens gehoord dat alleen pessimisten zich zo noemen HAHAHA
Ik kreeg bij mijn gemeente toegang tot meerdere ondergrondse containers nadat ik aangaf dat de ene steeds vol zat. Kan dat niet bij jou?
Ja samen wil ik wel
Ik besta voor 80% uit pasta en kan er nooit bij dat mensen het niet lekker vinden. De moeder van mijn vriend en haar gezin houden niet zo van pasta dus vorige week kreeg ik iets van 8 pakken pasta?? Mn droom kwam uit. Ik weet trouwens niet hoe zij aan 8 pakken pasta kwam maar ik klaag niet
Ja bah, ook met lekkere sauzen vind ik er niks aan? Het doet me gewoon niks, zou het echt niet voor mān plezier eten. Maar rijst gaat er op alle mogelijke manieren in 
Ik negeer alles wat met kinderen te maken heeft. Oh eigenlijk is dit meer een antwoord op een andere vraag van vandaag haha, dacht dat ik daar op reageerde.
Mijn vader lustte heel lang geen pasta omdat hij als kind regelmatig macaroni met ketchup moest eten (dit was peak 1960-1970 toen ~Italiaans eten~ net naar Nederland was overgewaaid en super hip was). Gelukkig hebben mijn moeder hem ik inmiddels kunnen bekeren (met veel geduld en vele lekkere pastaās - zware taak om die ook zelf te moeten eten, maarja iemand moet het doen he?)
Ik vind de vragen over extravert en introvert zo lastig altijd. Ik ben allebei niet heel uitgesproken eigenlijk. Ik denk dat ik meer introvert ben, maar ik kan best makkelijk een praatje aanknopen en vind het ook niet erg om in de belangstelling te staan.
Heb net een test van Quest gedaan om te kijken wat daar uitkomt en daar staat 60% introvert. 
Edit: spuit elf zie ik
Ik hou alleen van real life asmr.
Bijvoorbeeld in de apotheek als de verkoopster op haar dode gemakje alle doosjes aanraakt en de codes overtypt, geweldig vind ik dat.
Filmpjes zijn niet hetzelfde, zeker niet als het ervoor gedaan is.
Op een BlackBerry! 
Ik voel me al de hele dag kut en deze opmerking heeft me hardop doen lachen. Thanks!