Over catfish gesproken. Van de week heb ik wel ons aller evi-lina’s nieuwe account ontmaskert, maar inmiddels is dat account geblokt dus ik denk dat de mods het ook doorhadden.
Ik ben hier zo slecht in. Hoe dan? Herken je dat dan aan de manier van schrijven oid?
Ik herken ook snel mensen, ook inhoudelijk qua posts, qua werk of interesse
Pff ik zou mezelf amper herkennen denk ik als al m’n posts geanonimiseerd werden
Ik had al een vermoeden en toen Ze zei iets tegen me dat ik vreemd vond en toen dacht ik ik dm dr, ik vroeg het ze zei dat ze het was.
Nog voor ik de volgende dag t antwoord las was t account al geblokt lol. Denk dat het taalgebruik opviel en de onderwerpen.
Ik herken mensen al niet meer als ze hun profielfoto veranderen, ik zou echt een slechte forum-Sherlock zijn.
Ik heb deze eettafel net gratis op kunnen halen, mega blij mee! Maar er zitten wat beschadigingen op dus ik wil hem sowieso verven en twijfel nu om hem licht perzik te verven.
Zoiets als deze kleur:
De rest van het interieur is wit, hout, terracotta, goud aka warme kleuren. Dusss what do you think?
- Ja leuk perzikachtig!
- Gewoon opnieuw wit verven
- Andere kleur verven namelijk:
0 stemmers
Hahahaha ik wilde ze kleiner maken maar alles ging even fout
Never forget dat ik op EGF naar een bepaalde post zocht en ik erachter kwam dat ik het zelf had geschreven onder mijn oude accountnaam.
Ik ben heel benieuwd naar de foto’s! Ik heb er nog een paar ingepakt om dat ik mijn keuken uit ga breiden maar het is echt een leuke hobby.
Mijn ex had een vliegenmepper waar hij aan gehecht was, kreeg ik anderhalf jaar nadat ik dat huis verlaten had nog een bericht of ik hem had meegenomen en of ik hem echt niet had en even voor de zekerheid wilde checken. Zelfs al had ik dag flutding, dan had ik m zeker niet teruggegeven.
Maar nee, ik heb geen vliegenmepper.
Geïnspireerd de post van @LaPetiteRobeNoire
Zaten jullie in het groepje populaire scholieren op jullie school?
- Ja
- Heel even
- Nee, maar ik ging wel met sommigen om
- Nee, maar wilde dat wel
- Nee
- Wij hadden geen populair groepje
0 stemmers
Zouden jullie, als jullie terug de tijd inkonden, bij het populaire groepje willen horen?
- Ja
- Misschien
- Nee
0 stemmers
In groep 8 werd ik nog door de hele basisschool gekozen als prinses carnaval, vanaf de brugklas zag niemand me staan
Aaah wat leuk!
Ik zat op een super kleine middelbare school en er was niet echt sprake van populaire en niet populaire mensen, er waren wel meiden/jongens die knapper waren dan de rest, maar die gingen ook om met de “losers”. Was echt heel chill want er werd ook niet echt gepest ofzo.
Wij hadden dat niet echt, alleen misschien ff in de onderbouw. Toen werd mijn groepje wel als populair gezien. Maar in de bovenbouw was geen sprake meer van populaire groepjes voor zover ik weet.
Ben jij gepest?
- Op de basisschool
- Op de middelbare school
- Op een vervolgopleiding
- Op mijn werk
- Buiten school/werk
- Nog nooit
- Ik heb zelf gepest
0 stemmers
Door de meester van groep 8 waardoor ik naar een andere school moest.
Fuck you meester Rob, hoop dat je geschept wordt door een auto