Wat vind je het lekkerst qua eten
- Thais
- Chinees
0 stemmers
- Thais
- Indonesisch
0 stemmers
- Indonesisch
- Chinees
0 stemmers
Wat vind je het lekkerst qua eten
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik zou echt niet zonder nasi goreng kunnen
Jij bent de recycling aan het wegbrengen. Dan blijkt dat de container voor karton/papier al vol zit wat doe je?
0 stemmers
Je woont op verdieping 7 en staat op de lift te wachten, de lift komt van boven. Jij wil instappen, maar de man in de lift zegt: ik heb liever dat je niet instapt ivm corona. Wat doe je?
0 stemmers
Heb jij misofonie?
0 stemmers
Ik zou wel alleen naar beneden lopen vanaf de 7e verdieping, niet naar de 7e verdieping
Ik wil ook met niemand in de lift staan. Laatst stond ik met iemand anders te wachten op de lift, zij werkte bij de thuiszorg. Volgens mij wilde ze gewoon mee de lift in lopen, dus ik zei āoh jij bent aan het werk, ga maar eerstā. Ik hoef echt met niemand in zoān klein hokje te staan, vooral niet iemand die daarna naar een kwetsbare oudere gaat.
Ik ook, ik krijg dan ook irrationele agressieve gevoelens. Meestal loop ik dan naar een andere kamer.
Ja same; dus dat inderdaad
Heb jij topics op negeer?
0 stemmers
Zo ja, hoeveel?
0 stemmers
Heb jij users op negeer?
0 stemmers
Zo ja, hoeveel?
0 stemmers
Avocadogroen lijkt me trouwens ook leuk.
Wat lijkt je leuker?
0 stemmers
Had zin in wat vragen
Waar ben je bang voor?
0 stemmers
Ben je een:
0 stemmers
Is je partner een:
0 stemmers
Ben je een:
0 stemmers
Is je partner:
0 stemmers
Doodsbang voor wespen en bijen
Toevallig alleen een bericht van jou!
0 stemmers
0 stemmers
Haha nee, je schoonmaakschema.
Maar Belgen waren ooit ook Nederlanders dus hoe echt is dit volk dan nu eigenlijk echt? Ik weet het allemaal zo net nog niet.
Over die eerste⦠wij hebben zoān ruk systeem waarbij je je restafval naar een ondergrondse moet brengen. Je wordt als huishouden op 1 container aangesloten (gaat open met een pasje).
Dus je kan niet verder lopen naar āde volgendeā want die gaat niet open voor jou.
En als ik dan door de regen met mān vuilniszak vol luiers/incontinentie materiaal en andere zooi 600m heb gelopen, ga ik er niet mee teruglopenā:crazy_face:
Ja heel aso, I know. Maar ze worden zó slecht geleegd hier. Geloof dat dat afvalbedrijf wekelijks wel een klachtenbrief krijgt
ik vind mezelf optimist maar niemand in mijn omgeving gelooft dit
Bij mij is dit andersom. Ik vind mezelf een pessimist maar anderen vinden mij een optimist