Wanneer je iemand op negeer hebt staan, ziet degene jou dan wel reageren en liken?
Of is er geen echte ‘negeerknop’?
Ik vind het altijd zo lastig om te zeggen of ik een extravert of introvert ben. Ik hou echt van sociale bijeenkomsten, afspreken met vrienden, ben goed in small talk en vind dat ook niet erg etc.
Maar als ik een dag veel van huis ben geweest en veel heb gesocialized, kost dat me wel energie en moet ik die dag erna er van bijkomen.
Ik heb nu maar gekozen voor extravert, maar ik ben dus gewoon van beide een beetje. Volgens mij zijn de meeste mensen dat.
Ja, net als met optimisme en pessimisme. Ik heb mezelf altijd pessimistisch genoemd maar eigenlijk ben ik dat helemaal niet (meer). Maar het is ook niet alsof ik zó optimistisch ben dat ik mezelf zo zou noemen. Ook van allebei een beetje dus, of ertussenin.
Hm geen idee eigenlijk, ik denk het wel. Negeren is een eenzijdige handeling, dus dat ik iemand negeer betekent niet dat diegene mij ook negeert. Ik kan het eens proberen door jou te negeren en dan iets aan je te typen/liken? Geen idee wat we daar dan wijzer van worden hoor
Ja denk inderdaad dat heel veel mensen ook hierbij een beetje van beiden hebben. Vaak ook afhankelijk van de situatie.
Moet wel zeggen dat ik wel echt meer optimistisch ben dan pessimistisch, als ik het vergelijk met mijn omgeving dan. Betekent vooral dat ik vaak onrealistisch en naïef ben, dus ik werk er wel aan.
Dat kan ook gewoon ouder worden zijn hoor dat je meer behoefte hebt om thuis op de bank neer te ploffen met een bak chips dan ergens een dansje doen. Expres dramatisch taalgebruik
Ik zeik echt op alles en iedereen maar uiteindelijk denk ik nooit pessimistisch over bijvoorbeeld de toekomst. Ik denk dat altijd alles wel goed komt, maar ik ben echt een zeiksnor.
Oh da’s ook grappig, ik krijg natuurlijk nergens melding van van jou maar ik als ik dan bij mijn post klik op wie hem heeft geliket zie je ipv de avatar een zwart rondje, haha. Nou ik heb je er weer vanaf gehaald hoor.
Gelukkig maar, was er al bang voor
Ik krijg energie van sociale activisten / mensen zien, en word juist heel passief als ik te lang alleen ben / niks doe. Ik ben wat dat betreft wel echt extravert, maar ik kan ook prima alleen zijn en vind het soms ook wel lekker om in m’n eentje tv te kijken en een zak chips te eten. Dat lijkt me vrij normaal hoor!
Ik zou dit tot op het jaartal toe zelf geschreven kunnen hebben.
Het leek de afgelopen jaren eindelijk de goede kant op te gaan maar dat is nu weer helemaal ineen gestort. Ik vind het echt deprimerend.
Ik heb echt honderden (mogelijk dat ik overdrijf, maar zou me niets verbazen als het er wel zoveel zijn) bladwijzers op het forum. Onder andere gerechten uit het wat eet je vanavond-topic, bepaalde berichten uit interieurtopic ter inspiratie, bepaalde outfits die ik leuk vind of andere dingen die ik wil “onthouden”
Ironisch genoeg sla ik dingen op, om er daarna niet meer naar te kijken/te vergeten dat ik iets opgeslagen heb
Zolang mensen ongelukken maken en zich verzekeren, zit het wel snor met mijn baan en inkomen. Maar maak me in zijn algemeenheid wel wat zorgen, maar niet per se voor mezelf.
Ik zie mezelf meer als een realist, maar heb ook wel eens gehoord dat alleen pessimisten zich zo noemen HAHAHA
Ik kreeg bij mijn gemeente toegang tot meerdere ondergrondse containers nadat ik aangaf dat de ene steeds vol zat. Kan dat niet bij jou?
Ja samen wil ik wel
Ik besta voor 80% uit pasta en kan er nooit bij dat mensen het niet lekker vinden. De moeder van mijn vriend en haar gezin houden niet zo van pasta dus vorige week kreeg ik iets van 8 pakken pasta?? Mn droom kwam uit. Ik weet trouwens niet hoe zij aan 8 pakken pasta kwam maar ik klaag niet