Ja bah, ook met lekkere sauzen vind ik er niks aan? Het doet me gewoon niks, zou het echt niet voor m’n plezier eten. Maar rijst gaat er op alle mogelijke manieren in
Ik negeer alles wat met kinderen te maken heeft. Oh eigenlijk is dit meer een antwoord op een andere vraag van vandaag haha, dacht dat ik daar op reageerde.
Mijn vader lustte heel lang geen pasta omdat hij als kind regelmatig macaroni met ketchup moest eten (dit was peak 1960-1970 toen ~Italiaans eten~ net naar Nederland was overgewaaid en super hip was). Gelukkig hebben mijn moeder hem ik inmiddels kunnen bekeren (met veel geduld en vele lekkere pasta’s - zware taak om die ook zelf te moeten eten, maarja iemand moet het doen he?)
Ik vind de vragen over extravert en introvert zo lastig altijd. Ik ben allebei niet heel uitgesproken eigenlijk. Ik denk dat ik meer introvert ben, maar ik kan best makkelijk een praatje aanknopen en vind het ook niet erg om in de belangstelling te staan.
Heb net een test van Quest gedaan om te kijken wat daar uitkomt en daar staat 60% introvert.
Edit: spuit elf zie ik
Ik hou alleen van real life asmr. Bijvoorbeeld in de apotheek als de verkoopster op haar dode gemakje alle doosjes aanraakt en de codes overtypt, geweldig vind ik dat.
Filmpjes zijn niet hetzelfde, zeker niet als het ervoor gedaan is.
Op een BlackBerry!
Ik voel me al de hele dag kut en deze opmerking heeft me hardop doen lachen. Thanks!
Ik word ook heeeeel naar van diep water beelden…: Al hoewel ik regelmatig op zeil vakantie ben geweest in het buitenland, zolang ik maar land zag was ik oké. Maar in een zee zwemmen zonder bodem te voelen, hell naaaaah!
Dit had ik ook en onze container zat elke keer verstopt, toen ben ik heel pissig geworden aan de telefoon en nu heb ik toegang tot 4 andere containers
Jaa ik geloof zelf ook niet dat je iedereen in een van de twee hokjes kan duwen maar dat veel mensen ergens een beetje tussenin zitten. Maar vond het wel interessant om de combi’s te kunnen zien na de vorige polls!
Ja dat willen ze bij ons (nog) niet doen.
En er zijn gewoon te weinig containers… het idee was Max 200m lopen en dan 2 containers - dus Max 400-500m.
Maar iedereen maakt bezwaar tegen zo’n ding voor z’n deur waardoor echt maar 1/3e gerealiseerd is en alles nu takje ver lopen is
Haar borstelen
Wat random vragen:
Als jij een zwart met wit gestreept shirt wast, bij welke was doe je dit dan?
- Kleur
- Zwart
- Wit
- Overig
0 stemmers
En bij lichtgeel?
- Kleur
- Wit
- Anders
0 stemmers
Ga je dit jaar op vakantie?
- Ja, binnen nederland
- Ja, buiten Nederland binnen eu
- Ja, buiten de eu
- Nee
- Weet ik nog niet
0 stemmers
Voor degene met kinderen(deze 3 vragen zijn anoniem):
Is jouw leven totaal veranderd sinds je kinderen hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kun je nog de dingen doen die je het leukste vond om te doen, voordat je aan kinderen begon?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je gelukkiger nu je kinderen hebt?
- Ja
- Nee
- Hetzelfde
0 stemmers
Mbt het wassen: ik heb een was die ik “gewoon” noem, waar met name jeans kleuren in zitten, grijs, lichtgroen en beige enzo. Dus daar zou ik beide bij doen
Echt “kleur” is weer apart want dat zijn bij mij fellere kleuren, rood roze en oranje enzo (was ik bijna nooit want heb ik niet zo veel, maar ok)
Ik ga volgende maand een lang weekend weg in eigen land (niet NL), en sws eind vd zomer ook nog naar NL, en in de herfst nog naar een ander buitenland, omdat ik naar een bruiloft ga, en daar meteen vakantie aan vast ga plakken, want wil niet alleen voor een bruiloft gaan vliegen.
Ik doe twee wassen qua kleur: donker (zwart, de meeste kleuren), en licht (wit, lichte kleuren). En dan 60 en 30 a 40 graden gescheiden. Dus ik heb donker 40 graden (de meeste kleren), licht 40 graden (ook kleren, maar lichte kleuren heb ik een stuk minder dus die was doe ik ook niet vaak), donker 60 (ondergoed, handdoeken) en licht 60 (licht ondergoed, beddengoed). Goed te doen zo in mijn eenpersoonshuishouden
Hoevel wasmanden heb je dan?
Ik ben echt zo slecht, maar ik stop gewoon al mijn kleren samen in de was op 30 graden.
Deze van Ikea met 2 vakken! In het ene vak zit dan de 60 graden was en in het andere vak de 40 graden. Als ik ga wassen sorteer ik het snel even en haal ik bv alleen de donkere stukken uit het 40 graden vak, gaat super makkelijk en maak ik hoopjes op de grond of of bed. Als ik ga wassen doe ik sowieso meestal 2 of 3 wassen op een dag zodat ik het meteen weer heb gehad, dus dan is het sorteren lekker makkelijk. Ik woon op een postzegel van 27 m2 dus je moet een beetje creatief zijn soms, maar gaat prima. Kind van de was doen
Ik was bijna al mijn kleding apart eigenlijk.