Stel je persoonlijke vraag #17

ja er is ook nog een derde, namelijk ambivert. een beetje van allebei

2 likes

Die wasvraag komt ook elke maand voorbij pfff

12 likes

Het gaat niet om de geur maar er kan wel vet en huidschilfers in je handdoeken gaan zitten. Ook bacteriƫn van je ondergoed bijvoorbeeld gaan niet dood bij 30 graden.

Ik weet het ergens ook wel, maar ik ben gewoon lui en gooi alles in 1 was en het resultaat is dat ik schoon (voor mijn oog) en fris ruikend ondergoed/handdoeken heb dus dan denk ik joh prima.

2 likes

Dan is het toch ook prima, je doet het voor jezelf, niet voor anderen!

Nouja ook voor mijn man en kind maar die heb ik nooit horen klagen :sweat_smile:

1 like

Oh ik zou willen dat ik de netheid van mijn ouders had geƫrfd hoor :sob: Hun huis Ɣltijd netjes en klaar voor bezoek, ik moet daar een week voor opruimen en poetsen maar krijg het gewoon niet voor elkaar om het zo te houden.

8 likes

ā€˜T enige waar ik aan denk bij dit was gesprek is;
Ik maak d’r boos maar ze doet nog steeds m’n was :musical_note: voel je me @Trenchcoat

2 likes

Ja! Hahaha ik moet iedere keer lachen als dat stukje komt :joy:

1 like

Ja ik was een gestreept shirt alleen. Maar een zwart/wit jurkje ook. En ik doe ik bij elke was kleurvanger doekjes

1 like

Ik ook en het gaat altijd goed, ene werk kleren op 30, andere week beddengoed en handdoeken etc op 60

1 like

Die colour catchers zijn echt mijn leven. Ik pleur namelijk bijna alles bij elkaar, behalve wat specifiekere kwetsbare kleding. Gaat tot nu toe altijd goed. Hoogstens dat ik een felgekleurd kledingstuk de eerste paar keren apart was.

1 like

Nav de krantenkop die ik net las: ā€œcoronasparen piekt in meiā€:

Heb jij meer, minder of evenveel gespaard sinds maart?

• Meer
  • Minder
  • Evenveel als zonder corona

0 stemmers

En hoeveel heb je in totaal gespaard sinds maart?

• 0-500
  • 501-1000
  • 1001-1500
  • 1501-2000
  • 2001-2500
  • 2501+

0 stemmers

Ik heb veel gewandeld met een vriendinnetje dat om de hoek woont en die vertelde ELKE keer hoe lekker ze aan het sparen is, terwijl ik een baan kwijt ben en op een houtje bijt. Ik gun het haar natuurlijk, maar vond het echt stom om t elke keer te moeten horen.

7 likes

Haha herkenbaar!! Ik woon sinds mijn 14e ook alleen met mijn vader. We hebben langzaamaan alles in het huishouden zelf maar uitgevogeld. Vaak op een simpelere manier, maar ook wij leven nog steeds :innocent:

6 likes

Oh dat vind ik wel ongepast hoor. Ik zou me daar iig niet lekker bij voelen in haar positie

1 like

Wow, knap dat jullie het überhaupt nog gevonden hebben! Zo heeft mijn vader laatst wat onsubtiele hints gegeven waar en hoe we zouden moeten zoeken, mocht hij onverwachts de pijp uitgaan, omdat het anders waarschijnlijk nooit gevonden zou worden :joy:

@midheavenmoon In het begin wel hoor, maar zulke polls komen nu zoveel voorbij dat ik er gewoon geen zin meer in heb. En sparen lukt gewoon iets beter (als in, meer dan 500e die vaak aan de gemeentelijke heffingen opging), waardoor het wat stom pocherig voelt.

1 like

Ik zou echt niet weten waar ik anders miljarden aan uit zou moeten geven. En ik zou het ook een beetje als mijn morele plicht ervaren om niet al dat geld zelf te houden.

19 likes

Ik ben in april verhuisd dus heb niet kunnen sparen omdat al het geld naar meubels is gegaan.

Wat heb jij?

• spaargeld
  • spaarvarken
  • spaarrekening
  • spaarschaamte
  • spaarpot
  • spaarlampen
  • spaarzegels
  • spaarnwoude

0 stemmers

1 like