Was het geen kumquat?
Oh dat zou best kunnen ja! Het ding leek wel meer het formaat van een mandarijn te hebben maar misschien was het net een grote kumquat dan
liever underdressed of overdressed?
- underdressed
- overdressed
0 stemmers
ik vraag dit, want ik heb zo iets waarbij ik dacht zwarte pantalon en een blouseje, maar mijn vriendinnen gaan full on gala. dus weet niet zo goed wat ik moet doen nuā¦
Ik zou liever overdressed zijn, omdat ik het sowieso wel leuk zou vinden om full on gala naar een feest te gaan haha.
Ah, eindelijk een spel dat aansluit bij mijn normen & waarden voor een gelukkig leven
Misschien kun je grote oorbellen en rode lippenstift o.i.d. toevoegen? Pantalon met blouse kan best chique zijn.
goede tip! zou je kiezen voor een zwarte blouse met zwarte (paperbag)broek en dat dan opleuken of een drukker printje als bovenkant (blouse met lichte pofmouw en blauw met bloemetjes)?
Ik voel me oud, echt nog nooit ergens van gehoord hiervan.
Denk dat als je ze daadwerkelijk luistert je van de refreinen we wat herkent, of heb je dat gedaan?
Ik betwijfel het heel sterk eigenlijk maar ik ga eens luisteren. Ik zou niet weten waar ik dit soort muziek van zou moeten kennen uit mijn dagelijks leven
Een aantal van de refreinen komen voor in van die āviralā filmpjes op tiktok en facebook, daar herken ik het van. De nummers zelf luister ik ook niet echt ofzo. En misschien de radio gewoon?
Ik vind dit over het algemeen rukmuziek (al die standaard top 40 muziek gewoon) maar ik hoor het inderdaad vaak zat om me heen: op fb/insta, de radio in de supermarkt, etc.
Lol, ken ze allemaal van TikTok.
Maar om another note: zijn de Black Eyed Peas terug?
Nou ik heb alles geluisterd en ik ken echt niks hoor haha. Ik luister ook nooit radio en ben niet op plekken waar een radio aanstaat, en ik heb geen socials dus ik begeef me gewoon niet in een scene waar ik dit soort dingen tegenkom. Nu ik het heb gehoord wil ik dat graag zo houden haha.
Ik ken alleen dat nr van shaggy, omdat dat de foute anthem van dit jaar was op qmusic. Dat vind ik wel een lekker nummertje.
Tiktok of filmpjes op fb kijk ik niet. En radio luister ik veronica. Daar draaien ze dit niet
ja maar blijkbaar zonder fergie want die is nu op het moederschap gestort
De top 10 is atm echt verschrikkelijk. In de zomer hebben de Nederlands echt minder smaak qua muziek
Gooi jij makkelijk kleding weg die je niet meer draagt of die niet zo fris meer ruikt/eruit ziet?
- Ja hoor, weg ermee
- Mwah
- Nee
0 stemmers
Vind je het lastiger om kleding weg te doen die je nauwelijks gedragen hebt?
- Nee, maakt niks uit
- Mwah
- Ja
0 stemmers
Verkoop je die kleding dan of doe je het gewoon weg
- Ik doe het weg als het niet verkoopbaar is
- Ik probeer alles te verkopen
- Ik probeer enkel de goede items te verkopen
- Ik doe gewoon alles weg en heb geen zin in verkoopgedoe
0 stemmers
Als je het weg doet, waarheen?
- Prullenbak
- Textielbak
- Plastic zakken die ze ophalen (ja hoe heet dat haha)
- Kringloopwinkel
- Gratis op fb
- Anders (vertel?)
0 stemmers
*Ja vind ik lastiger om weg te doen als ik het nauwelijks gedragen heb.
Bij mij op mijn werk zit een kledingbank, vet makkelijk.
Heb toevallig net mān kledingkast opgeruimd en ga zo 3 zakken naar de kledintcontainer brengen.