Stel je persoonlijke vraag #17

Ik doe er echt bijna nooit wat mee. Toevallig afgelopen week een strip op mn neus geplakt. Toen ik hem eraf haalde zat er echt niks op? Ik was een beetje teleurgesteld. Maar eigenlijk ook wel beter. De puistjes zitten wel elders in mn gezicht. Tegenwoordig voornamelijk op mijn kaaklijn?

Stiekem die met de pizza en het vuur, vooral omdat die zoveel commotie veroorzaakt hier haha

3 likes

Haha maar die is ook gewoon kut☹️. Hoeft niemand nog een keer te zien. Ik vind die gif waarbij zo’n chick heel random allemaal knakworsten in haar gezicht krijgt gegooid geweldig. Vooral omdat ik me dan bedenk dat dit dus echt is gebeurd en het is zo random. Die gif past ook in eigenlijk geen enkele situatie, daarom vind ik hem leuk. Daarna volgen zo ongeveer allerlei gif’s wat met southpark te maken heeft.

1 like

Ja, dat slapende kind aan die draaimolen. Kan hem even niet vinden maar dat kind ben ik gewoon.
“Hoi, hoe gaat ie, Eenhoorn?”
Ik: plaatst dat gifje

Hebbes:

32 likes

afbeelding afbeelding giphy

Ik denk mijn top 3.

4 likes

Omdat ie zo dramatisch en schattig tegelijk is

24 likes

9 likes

Zou jij het erg vinden als jouw hoofd werd gebruikt voor een gif?

• Nee geen probleem mee
  • Ja, laat me met rust
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

Haha @Luzarl ik verwachtte al dat jij op nee geen probleem mee ging stemmen. Dat klopt dus.

9 likes

16 likes

Deze dus :grin:

31 likes

Dit is ook een favoriet

22 likes

Als iemand vraagt wat ik aan het doen ben

Als ik boos ben

En alle andere gifs van milk and mocha

9 likes

Niet gerelateerd aan de laatste polls maar ik moest er aan denken dat ik sinds dit topic (of nou ja alle persoonlijke polls topic) echt goed geleerd heb om de vraag beter te lezen en dan pas te antwoorden. Blijkt evht vet goed van pas te komen op examens :thumbsup: Mijn cijfers zijn echt omhoog gegaan sinds dat ik niet invul pas na de eerste drie woorden gelezen te hebben en niet de hele vraag

44 likes

Dit is @Blush!!!

tenor
Mn favo gif is overigens deze omdat ik sowieso nooit weet wat ik aan het doen ben met m’n leven

9 likes

Haha dit klinkt als een Tell Sell reclame voor dit topic
It made my life so much better!

Wel fijn!

6 likes

Tell sell reclames maken is m’n droom

2 likes

Hahaha yessss it’s me!! @HvO heb deze ook gekozen omdat ik ook zo eruit zie als ik boos ben: een onredelijke kleuter :joy:

1 like

Jaaa echt geweldig

18 likes