Ik doe er echt bijna nooit wat mee. Toevallig afgelopen week een strip op mn neus geplakt. Toen ik hem eraf haalde zat er echt niks op? Ik was een beetje teleurgesteld. Maar eigenlijk ook wel beter. De puistjes zitten wel elders in mn gezicht. Tegenwoordig voornamelijk op mijn kaaklijn?
Stiekem die met de pizza en het vuur, vooral omdat die zoveel commotie veroorzaakt hier haha
Haha maar die is ook gewoon kut☹️. Hoeft niemand nog een keer te zien. Ik vind die gif waarbij zo’n chick heel random allemaal knakworsten in haar gezicht krijgt gegooid geweldig. Vooral omdat ik me dan bedenk dat dit dus echt is gebeurd en het is zo random. Die gif past ook in eigenlijk geen enkele situatie, daarom vind ik hem leuk. Daarna volgen zo ongeveer allerlei gif’s wat met southpark te maken heeft.
Ja, dat slapende kind aan die draaimolen. Kan hem even niet vinden maar dat kind ben ik gewoon.
“Hoi, hoe gaat ie, Eenhoorn?”
Ik: plaatst dat gifje
Ik denk mijn top 3.
Zou jij het erg vinden als jouw hoofd werd gebruikt voor een gif?
- Nee geen probleem mee
- Ja, laat me met rust
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
Niet gerelateerd aan de laatste polls maar ik moest er aan denken dat ik sinds dit topic (of nou ja alle persoonlijke polls topic) echt goed geleerd heb om de vraag beter te lezen en dan pas te antwoorden. Blijkt evht vet goed van pas te komen op examens Mijn cijfers zijn echt omhoog gegaan sinds dat ik niet invul pas na de eerste drie woorden gelezen te hebben en niet de hele vraag
Mn favo gif is overigens deze omdat ik sowieso nooit weet wat ik aan het doen ben met m’n leven
Tell sell reclames maken is m’n droom
Hahaha yessss it’s me!! @HvO heb deze ook gekozen omdat ik ook zo eruit zie als ik boos ben: een onredelijke kleuter
Jaaa echt geweldig