Stel je persoonlijke vraag #17

afbeelding

Dit is mijn favo. In heel veel situaties toepasbaar.

14 likes

haha stuur je die dan in de whatsapp groep me alleen jezelf? :stuck_out_tongue:

hahaha mooi, ik ga dit ook vaker doen, self praise !!

1 like

Het (als ik het goed begrepen heb) is echt een plek waar ze kunnen blijven om verzorgd hun oude dag door te brengen!

1 like

Wanneer iemand vraagt of ik iets voor ze wil doen:

image

image

En deze wanneer ik iemand vraag of ze iets voor mij willen doen en ze zeggen nee:

image

12 likes

Jaaa die bovenste, looove gif’s van The Office. Vooral met Dwight natuurlijk.

ExhaustedTinyCicada-size_restricted 8070316850672163529907aa6928cabd

2 likes

Jongens, help, slaan jullie gifjes op in afbeeldingen ofzo? Of heb je in whatsapp een mapje favoriete gifjes? Ik moet tevaak zoeken, waardoor mijn gifjes allang niet meer relevant zijn :sob:

Of ik moet een whatsappgroep met mezelf aanmaken met al mijn favorieten onder elkaar
 Stuurt makkelijker door!

1 like

Je kunt in whatsapp gewoon zoeken in een mega gif bibliotheek hĂš. Oefening baart kunst om snel te kunnen zoeken.

Love alle gifjes :heart: ik heb ze nu allemaal naar mezelf in m’n privĂ© app groep gestuurd (thnx to het forum dat ik dit weet)

tenor (1)
Deze stuur ik weleens als ik iets ongemakkelijk vind

4 likes

Naar aanleiding van mijn eigen onvolwassen gedrag; hoe onvolwassen ben jij op een schaal van 1 (Belastingaangifte? Check. Huis op orde? Check. Elke dag een verse maaltijd koken met groente? Check) tot 10 (ik zwem in de incassobrieven)?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Tsja wat hoort daar allemaal bij dan, volwassen gedrag? Ik vind dat maar een beetje vaag. Je kunt best je papieren op orde hebben maar emotioneel een kleuter zijn bijvoorbeeld. Ik heb denk ik volgens de standaardmaatstaven die hieruit spreken zoals hypotheek en huis keurig allemaal niet zo’n hoog cijfer maar ik vind volwassen zijn eigenlijk ook dat je gewoon je leven leidt hoe jij dat wil ook als dat betekent dat je niet voldoet aan het standaardplaatje.

11 likes

Ik bedoelde met name administratief onvolwassen/niet precies weten hoe je het “grote mensen leven” moet leiden. Gaat er niet om dat je de humor van een kleuter hebt bijvoorbeeld.

1 like

Ja okĂ© maar wtf is dan ‘het grote mensen leven leiden’. I don’t know ik vind het maar een vaag begrip. Je hebt het ook over groente eten en huis op orde toch

Niks hiervan

4 likes

Opzich hoef je je er niet zo over op te winden :joy:. Je kan toch voor jezelf beslissen of je volwassen bent of niet. Los van hoe ik dat zie. Ik zie niet in waarom dat een discussie moet zijn.

1 like

Haha ik wind me niet op hoor en het is ook geen discussie wat mij betreft. Ik probeer gewoon je vraag te begrijpen want ik snap niet wat je bedoelt, dat is alles.

Hoe de fuck schil je een perzik of nectarine?

Met een mesje

7 likes

Dit had ik kunnen verwachten
 Maar dan blijft er toch haast niets over? En bijt je dan wel van de pit af of snij je m als een soort mango?

Hoe spreken jullie Monopoly uit?

• Mooonooopolie
  • Monnoppulie

0 stemmers

Hebben jullie zo’n kekke gethemathiseerde variant (zoals Super Mario) van Monopoly (die met een bankpas etc. telt niet).

• Ja ik spaar ze
  • Ja
  • Nee

0 stemmers