Ik wil wel graag nog Game of Thrones monopoly enz. Heb wel Star Wars risk dus nu wil ik van allemaal leuke series en films bordspellen hebben.
Heb alleen een monopoly van zeker 40 jaar oud van mijn ouders met guldens
Eentje van mijn geboortedorp (coop actie geloof ik), telt dat?
Ah niet aan gedacht.
Mijn ouders hebben ook nog een hele oude. Kalverstraat kost 400 gulden om aan te schaffen. Ik heb geen idee wat die bij de nieuwste editie kost, maar ben wel benieuwd?
“Ik doe niet aan gif’s.”
Wat is er mis met jullie?
Jaaa die hadden wij ook nog lang bewaard, maar toen toch maar besloten om een nieuwe versie te kopen.
@Moskou Ik vind dat dat wel telt!
Ik heb ergens een hele toffe van Disney met het grote kasteel in het midden als pop-up en ipv straten koop je dan films. De Lion King is een van de duurste. De reddertjes goedkoop. En je kunt toveren met Tinkerbell/feeën stof.
Alleen die hele doos is plots onvindbaar. Zo raar. Hele huis overhoop gehaald, complete kamer zelfs leeggehaald maar nope. Snap er echt niks van.
Oh en mijn vader heeft Boer-o-poly. Die is ook wel leuk, maar Disney was nog zoveel leuker
echt chill onder witte blousjes, zie je niets van ondergoed
Ooooh deze versie klinkt echt perfect
Een vriend van me zag een keer iemand een mandarijn afhappen alsof het een appel was, met schil en al
Ja hij was echt heel leuk . Zo zag ie eruit (niet mijn foto)
Uiteraard had ik altijd het gouden tinkerbell poppetje al kon je daar volgens mij ook nog een andere versie van het spel mee spelen.
Vind het echt zo stom dat die kwijt is. Zou haast denken dat iemand hem gestolen heeft haha, maar op die kamer waar hij altijd lag komt vrijwel niemand, althans sowieso geen bezoek. Of het moet hier spoken… De nieuwere versies hebben het kasteel niet meer zie ik nu, dat maakt het een stuk minder leuk
wat voegt dat kasteel toe dan? of is het gewoon voor de sier haha
Helemaal niks . Kasteel zit soms zelfs behoorlijk in de weg wanneer je naar de andere kant van het bord wil, maar het maakt het net wat meer fancy en zeker als kind zijnde vond ik dit heel wat (ja ik was makkelijk te imponeren blijkbaar). En je kunt via het kasteelterras “toveren”. Geloof dat je bij de gewone og Monopoly met het treintje van de ene kant van het bord naar de andere kant kunt of alleen bij de kinderversie? Dat kan dus via de feeën stof route over het kasteelterras bij deze versie.
Ik heb een Surinaamse versie van Monopoly en eentje van oma uit de jaren 60
Ik ben gek op bordspellen, maar monopoly is toch zo saai
Kun jij goed met spellen die uren duren?
- Nee joh hou het maar kort
- Ja leuk 4 uur lang 1 spel
0 stemmers
Ik ben een keer bijna verwijderd uit de vriendengroep van mijn vriend omdat ik er na een uur Risk klaar mee was, wat een langdradig spel was dat zeg
Ik had ooit toegezegd een bepaald soort spel te spelen met vrienden van ons. Ze stuurde de dag van te voren een Youtube video met uitleg. Die duurde zonder grappen meer dan een uur . Jongens, daar heb ik toch helemaal geen spanningsboog voor.