Stel je persoonlijke vraag #17

Risk is echt een martelwerktuig

3 likes

Ik ben na een uur opgestaan en van tafel gegaan wat ECHT niet kon want HELE spel was toen verziekt

Bitch watch me go hoor

10 likes

Oooh zo mooi! :open_mouth:

Disney (zonder kasteel) en GOT! Geen gewone Monopoly hier in huis haha.

1 like

Daar heb ik echt het geduld niet voor.

Haha wat een overdreven reactie van hun zegšŸ˜‚

Ik vond dit spel eigenlijk leuker dan monopoly, moest je zo snel mogelijk je geld kwijt raken

afbeelding

20 likes

Ik was altijd de bank zodat ik niet mee hoefde te spelen

9 likes

Vind Monopoly ook zo vermoeiend als het te lang duurt, vooral als je duidelijk aan het verliezen bent maar je niet mag stoppen totdat het hele spel uit is :roll_eyes: tenminste zo is mijn schoonbroertje hahaha, met hem speel ik alleen korte spellen

3 likes

Ik dacht altijd van niet, maar eigenlijk vond ik de spellen gewoon niet leuk. Risk en Monopoly vond ik als kind al heel saai, maar bijv. Sherlock Holmes: Consulting Detective vind ik vet leuk om lang en zorgvuldig te spelen (je moet moorden oplossen uiteraard en werkt samen, dus het is geen race tegen de klok ofzo) en Munchkin vind ik ook heel grappig als het lang doorgaat. Vast nog meer, maar in mijn vriendengroep spelen we 2 keer per jaar ofzo dus daar zal ik ongetwijfeld pas over een lustrum achter komen!

4 likes

Ik vind bijna alle spellen leuk en speel ook wel eens een langer spel (heb ook een groep vrienden waarmee we spellenavonden en weekendjes weg doen). Maar Risk is het enige spel dat ik echt intens kut vind. Vooral als je een beetje in de middenmoot zit en vanaf het begin van het spel weet dat je nooit kan winnen, maar je vervolgens wel 45min op je beurt moet wachten omdat de mensen voor je moeten afwegen of ze nou 4 of 5 landen willen aanvallen. Pfffffffffffff (en je niet mag opgeven want dan is het spel kut voor je tegenstanders, dus je dan maar 1 legertje verplaatst per beurt aaahh stop)

4 likes

Was het geen kumquat?

1 like

Oh dat zou best kunnen ja! Het ding leek wel meer het formaat van een mandarijn te hebben maar misschien was het net een grote kumquat dan

liever underdressed of overdressed?

• underdressed
  • overdressed

0 stemmers

ik vraag dit, want ik heb zo iets waarbij ik dacht zwarte pantalon en een blouseje, maar mijn vriendinnen gaan full on gala. dus weet niet zo goed wat ik moet doen nu…

Ik zou liever overdressed zijn, omdat ik het sowieso wel leuk zou vinden om full on gala naar een feest te gaan haha.

1 like

Ah, eindelijk een spel dat aansluit bij mijn normen & waarden voor een gelukkig leven

Misschien kun je grote oorbellen en rode lippenstift o.i.d. toevoegen? Pantalon met blouse kan best chique zijn.

2 likes

goede tip! zou je kiezen voor een zwarte blouse met zwarte (paperbag)broek en dat dan opleuken of een drukker printje als bovenkant (blouse met lichte pofmouw en blauw met bloemetjes)?

Ik voel me oud, echt nog nooit ergens van gehoord hiervan.

22 likes

Denk dat als je ze daadwerkelijk luistert je van de refreinen we wat herkent, of heb je dat gedaan?