Ik betwijfel het heel sterk eigenlijk maar ik ga eens luisteren. Ik zou niet weten waar ik dit soort muziek van zou moeten kennen uit mijn dagelijks leven
Een aantal van de refreinen komen voor in van die āviralā filmpjes op tiktok en facebook, daar herken ik het van. De nummers zelf luister ik ook niet echt ofzo. En misschien de radio gewoon?
Ik vind dit over het algemeen rukmuziek (al die standaard top 40 muziek gewoon) maar ik hoor het inderdaad vaak zat om me heen: op fb/insta, de radio in de supermarkt, etc.
Lol, ken ze allemaal van TikTok.
Maar om another note: zijn de Black Eyed Peas terug?
Nou ik heb alles geluisterd en ik ken echt niks hoor haha. Ik luister ook nooit radio en ben niet op plekken waar een radio aanstaat, en ik heb geen socials dus ik begeef me gewoon niet in een scene waar ik dit soort dingen tegenkom. Nu ik het heb gehoord wil ik dat graag zo houden haha.
Ik ken alleen dat nr van shaggy, omdat dat de foute anthem van dit jaar was op qmusic. Dat vind ik wel een lekker nummertje.
Tiktok of filmpjes op fb kijk ik niet. En radio luister ik veronica. Daar draaien ze dit niet
ja maar blijkbaar zonder fergie want die is nu op het moederschap gestort
De top 10 is atm echt verschrikkelijk. In de zomer hebben de Nederlands echt minder smaak qua muziek
Gooi jij makkelijk kleding weg die je niet meer draagt of die niet zo fris meer ruikt/eruit ziet?
- Ja hoor, weg ermee
- Mwah
- Nee
0 stemmers
Vind je het lastiger om kleding weg te doen die je nauwelijks gedragen hebt?
- Nee, maakt niks uit
- Mwah
- Ja
0 stemmers
Verkoop je die kleding dan of doe je het gewoon weg
- Ik doe het weg als het niet verkoopbaar is
- Ik probeer alles te verkopen
- Ik probeer enkel de goede items te verkopen
- Ik doe gewoon alles weg en heb geen zin in verkoopgedoe
0 stemmers
Als je het weg doet, waarheen?
- Prullenbak
- Textielbak
- Plastic zakken die ze ophalen (ja hoe heet dat haha)
- Kringloopwinkel
- Gratis op fb
- Anders (vertel?)
0 stemmers
*Ja vind ik lastiger om weg te doen als ik het nauwelijks gedragen heb.
Bij mij op mijn werk zit een kledingbank, vet makkelijk.
Heb toevallig net mān kledingkast opgeruimd en ga zo 3 zakken naar de kledintcontainer brengen.
Haha ja oeps was die optie vergeten. De kledingbank is ook een goede optie ja!
@PhilDunphy Oh wow dat is echt veel zeg. Heb je tips voor me hahaha, want ik vind het echt lastig omdat ik het zonde van mn geld vindt dat ik die kleding moet weggooien (ook al is het vies/kapot/oud/weinig gedragen)
Het wordt dan wel erger
Ik breng het naar de textielbak bij H&M. Krijg je een kortingsbon van 15% per tas die je inlevert
Mijn schoonzusje en vriendinnen mogen uitzoeken en de rest geef ik aan het goede doel.
alles wat nog goed is en/of nog een tijdje mee kan breng ik naar de kledingbank!
Haha ja sorry niet echt tips. Ik moest van mijzelf in ieder geval alles wegdoen wat ik afgelopen jaar helemaal niet heb aangehad, want dan is de kans klein dat ik het binnenkort wel aan doe.
Vind het ook zonde van mijn geld, maar ben echt te lui om te verkopen.
De school van onze dochter heeft een winkeltje waar je schoolspullen, maar ook tweedehands (kinder)kleding kan kopen, daar breng ik het dan heen. Die inkomsten gaan naar de school. En de psz van ons zoontje heeft 1x per jaar een kleding beurs
At jij vroeger wel eens een suikerklontje?
- Ja, en zou ik nog wel lusten
- Ja, maar zou ik nu vies vinden
- Nee, maar lijkt me lekker
- Nee, en lijkt me nu ook vies
0 stemmers
Ik zat er net aan te denken hoe ik dat vroeger wel eens deed, maar nu lijkt het me zo vies.
Ik deed ook wel eens mijn vinger in de zoutpot. Dat zou ik nog steeds wel willen, maar doe ik toch maar niet.