Stel je persoonlijke vraag #17

Ja same

Ben jij de leukste persoon in je vriendenkring?

• Duh
  • Nee ik ben echt een aanhangsel
  • Mwah ik ben medium
  • Ik ben wel top-tier ja
  • Ik heb geen vriendengroep :sob:

0 stemmers

Ik ben mijn vriendenkring.

7 likes

Ja kak. Ik heb het zo leuk met mezelf :frowning_face:

1 like

Anders: verschilt per vriendengroep

4 likes

Boeit Corona je nog echt? Als in: je volgt echt actief het nieuws/hoeveel mensen sterven per week en weet precies wat wat we wel mogen allemaal

• Ja, ik heb die ños nieuws app voor alle laatste news
  • Ja, ik volg het dagelijks
  • Mwah, ik doe een wekelijks te bericht
  • Buhhh, Corona zo boring man
  • Ik hou me überhaupt niet bezig met het nieuws

0 stemmers

Niet meer dagelijks het Nederlandse nieuws/getallen of de liveblogs enzo, maar wel hoe het verloopt in de rest van de wereld en hoe achterlijke politici het allemaal aanpakken

4 likes

En wat voor dingen zouden ze dan doen als ze jouw leeftijd waren?

Meh, heb het coronatopic nooit gelezen en ik zoek het niet op, maar ik ben wel ingeschreven op een dagelijkse coronanieuwsbrief van de krant die ik lees en die scan ik bij het ontbijt, vind het wel chill om te weten of er nieuws is. Ze hebben toevallig een paar dagen terug aangegeven snel te minderen/te stoppen en dat vind ik ook wel prima verder.

1 like

100% eerlijk. Spreek jij al maand(en) af met vrienden zonder 1,5 meter aan te houden?

• Nee, ik ben een risicogroep
  • Nee, ik neem geen risico’s
  • Ja, ik bedoel de intent is er om 1.5 meter afstand te houden maar uiteindelijk zitten we toch te dicht bij
  • Ja, we zijn allemaal jong dus wat
  • Ja, gewoon schijt

0 stemmers

1 like

Ik heb meteen de neiging om het te nuanceren haha. Zoveel mensen zie ik niet en raak ze niet aan maar binnenshuis 1,5 meter is eigenlijk gewoon niet te doen

2 likes

Ik neem geen risico’s, niet voor mijzelf maar omdat mijn moeder en haar vriend beiden in de risicogroep vallen en ik hen graag wil blijven zien

2 likes

Ik heb het 2 maanden vol gehouden, ik zag toen slechts 1 vriendin af en toe, op 1.5 m afstand en alleen buiten, maar half mei was ik jarig en toen zag ik m’n ouders voor het eerst weer en toen werd ik een beetje emotioneel door de hele situatie en sindsdien neem ik het niet meer zo nauw (raak nog niemand aan qua knuffelen etc maar 1.5 meter is het niet meer nee) en spreek ook weer binnenshuis af

Maar heb niet zo veel vrienden haha dus dat scheelt in deze situatie

1 like

Nee pas sinds de cafés open zijn durf ik weer af te spreken! Zag zelfs 0 vrienden ervoor, maar ging wel af en toe langs mijn zusje

1 like

Als je zes weken geen reet hoeft te doen en je hebt ook geen kinderen etc. Hoeveel boeken zou jij dan denk je lezen? (Boeken die variëren m.b.t. aantal pagina’s en taal etc.)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10
  • Geen

0 stemmers

Hoeveel boeken denk je dat Helvegen (snelle lezer) zal lezen in die periode?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

Niet al maanden. Sinds een week ongeveer. En dan met intentie tot afstand, maar lukt in de praktijk niet volledig.

En mn 2 directe collega’s in het ziekenhuis lukte het vanaf dag 1 al niet om afstand te houden, dus daar wel al maandenlang.

Heb jij geleefd in de tijd dat tussen MTV -the Box -TMF zappen een ding was?

• Jaaaa, kon geen atomic kitten missen
  • Nee, wij hadden geen tv
  • Nee, ik ben geen miljoen jaar oud
  • Nee, ik lijdt aan België

0 stemmers

2 likes

Jaaa die zaten ook alledrie achter elkaar, was fijn zappen. En een enkele keer vroeg mijn zus weleens nummertjes aan bij The Box :smiling_face_with_three_hearts:
Toen waren videoclips ook nog wel een ding, heb het idee dat niemand daar nu nog naar kijkt…? Of heb ik het mis.

8 likes

Ieeww op de peuterspeelzaal kreeg je een suikerklontje als je was gevallen en moest huilen. Ik nam dat dan ook maar braaf maar vond het zo vies. Ik heb het ook wel eens aan een vriendin gegeven, zij at later altijd beschuit met suiker dus ze kon het wel waarderen. :sweat_smile: Ik krijg echt rillingen bij het idee dat ik nu een suikerklontje zou moeten opeten.

1 like

Haha oh oops ik kom erachter dat ik als enige op de optie geen taart heb gestemd.