Stel je persoonlijke vraag #17

mijn warmste herinnering aan the box is dat ik een N Sync nummer had aangevraagd met mn vaders werktelefoon (voor de liefhebbers, het was I want you back) maar toen sloeg het noodlot toe: we moesten boodschappen doen.

heb toen mijn vader na veel drama zo ver gekregen dat hij zn VCR had aangezet om the box op te nemen zodat ik de clip niet zou missen :thumbsup: :cupid:

47 likes

tijd voor een Ben ik de enige die-post!

1 like

Wat vinden jullie van vliegen met het vliegtuig?

• Geweldig
  • Leuk
  • Geen gevoel bij
  • Eng
  • Saai
  • Ik heb nog nooit gevlogen

0 stemmers

Ik ga zondag voor het eerst vliegen :grimacing::grimacing:

5 likes

Wat weinig emoties! Ik vind het vreselijk, omslachtig, onnodig en kut

8 likes

Een noodzakelijk kwaad vind ik het, claustrofobisch en ik word er ook misselijk van

Maar eerste keer lijkt me wel heel onwerkelijk en leuker!

2 likes

Hahah ja ik kon even niet op meer komen

Het is helemal nog geen weekend :weary: Vraag het om 18u nog eens dan geef ik vast een positiever antwoord

2 likes

Als kind vond in het fantastisch, vooral met de onboard entertainment. Gewoon 12 uur lang Zelda en Mario Kart spelen en de nieuwste films kijken.

Nu ben ik die persoon die na 1 minuut vraagt: ‘Are we there yet?’.

8 likes

Ik vind het vooral heel bijzonder. Als ik in het vliegtuig zit denk ik de eerste 5 a 10 minuten altijd (lichtelijk in paniek) “hoe kan dit? We blijven hangen in de lucht? Gaat dit wel goed?” Maar ja het gaat goed en ik vind het vooral een hele mooie uitvinding ofzo, dat we zoiets kunnen als mens
Dus ik ben iemand die gestemd heeft op “eng” maar ik wil je niet bang maken haha dus vandaar deze toelichting

9 likes

Ja ik heb ook gestemd op eng, tijdens het opstijgen zit ik echt met kriebels in mijn buik. Ik vind het gewoon vervelend dat je er zelf geen controle over hebt, dus als het mis gaat is er niets wat ik er aan zou kunnen doen. Ik heb dit pas een jaar of twee, daarvoor vond ik vliegen altijd wel leuk. Het vliegen zelf is prima en ik zit altijd wel lekker en als je een boek leest of een film kijkt vliegt de tijd zo voorbij, maar ik blijf altijd zo’n vervelend onderbuikgevoel hebben.

3 likes

1x gevlogen omdat toen niet anders kon, maar eigenlijk is het tegen m’n principes :see_no_evil:

Vond wel dat de stoelen echt niet lekker zaten en ik kon m’n benen niet kwijt. Maar dat heb ik ook in de bus en trein vaak, dus dat maakt niet zo veel verschil.

Waar ga je heen? :grin:

Sms’jes sturen naar TMF en dan de hele middag voor de tv hangen hopend op 10 seconds of fame :weary::raised_hands:t2:

16 likes

Ik vind het echt fantastisch, vooral langere vluchten die wat luxer zijn. Je kunt geen kant op, dus het is verplicht relaxen. Lekker een paar uur slapen, drinken, meerdere films achter elkaar kijken. Kom eindelijk aan boeken lezen toe. Ja, sign me up!

Net als lange busreizen (~20u) die ben ik ook echt gaan waarderen.

1 like

Oké, was gewoon benieuwd wat ik binnenkort dan niet meer zou kunnen omdat ik te oud word :’)

Irritant, ongemakkelijk, lawaaierig, krap, saai, pijnlijk (rug en oren), misselijkmakend, gewoon absoluut volkomen kut.

Ik verwacht niet dat ik ooit in mn leven nog ga vliegen (milieu/onnodig), maar als dat wel zo is ga ik met liefde 800 euro meer betalen voor eerste klas (geen idee hoe duur eerste klas is, maar ik zou het betalen). Dan skip ik in elk geval al krap en gedeeltelijk pijnlijk en ongemakkelijk.

8 likes

Zou je hier wat over willen vertellen? Ik vind het heel interessant dat iemand die erg rationeel is toch iets gezien heeft.

1 like

Deze gevoelens kan je natuurlijk ook allemaal hebben tijdens het vliegen

2 likes

Ik vind vliegen an sich saai en vaak oncomfortabel maar ik associeer het wel met leuk omdat ik eigenlijk altijd iets leuks ga doen als ik ga vliegen :blush:

4 likes

Wel lachen, alleen die ene keer met dikke turbulentie vanuit Amerika vond ik minder.
Stewardessen die ook verplicht moesten gaan zitten en flinke zakkers.
Heenreis lag ik KO in een half leeg vliegtuig, alle ruimte op de rij was voor mij. Buurvrouw nam snacks voor mij aan terwijl ik lag te slapen.

1 like

Ik vind lange vluchten ook echt fijn, al scheelt het wel per maatschappij. Ik zat eens in een vliegtuig waar de stoeltjes net zoveel afstand hadden als bij Ryanair, en toen vond diegene voor me het een goed idee om de stoel vanaf minuut 1 naar achteren te klappen. Elke keer bij het eten moest ik haar aantikken en ik kon amper uit mijn eigen stoel komen.
Korte vluchten vind ik niet erg want ze zijn maar kort, al zit je met de knieën in de nek van degene voor je. Ik zorg ervoor dat ik water en snoep en wat te lezen heb en niet naar de wc hoef. Dan hou ik het wel drie uur uit.