Hoezo deze vragen? Vind ze echt apart
Nee hoor
Omdat ik er benieuwd naar ben
Zou jij overnachten in een gebouw waar het volgens geruchten spookt? Met 5 vrienden?
- HELL NO
- Dat is een nee voor mij
- Jawel hoor
- GRAAG
0 stemmers
En als je helemaal alleen bent?
- HELL NO
- Mij niet gezien
- Mwah waarom niet
- GRAAG
0 stemmers
Sorry heuwr. Ik denk gewoon nooit zo of de mannen in mijn omgeving knapper of lelijker zijn dan vrouwen. Valt toch niet te vergelijken? Maar okay
Ja klinkt als âkamperenâ en daar houd ik sowieso niet van met of zonder geesten.
Bovendien, zo begint elke 90s horrorfilm.
Met vrienden lijkt me echt top, beetje onder elkaars bed verstoppen en dan âs nachts een enkel vastgrijpen hahaha.
Alleen; no thanks
Ik vind mannen en vrouwen ook niet perse te vergelijken qua uiterlijk, maar gemiddeld denk ik op een dag veel vaker âwat een mooie vrouwâ dan âwat een mooie manâ
Was gewoon een vraag. Misschien dat ie lullig overkwam door het ontbreken van emojiâs (vinden mensen dat nou fijn ja of nee?), maar was niet lullig bedoeld.
@Dazed Hmm ja, ik noem een man sowieso nooit zo snel mooi, maar eerder knap (echt vaag, i know)
N.a.v. een discussie: hoe hypocriet vind jij het dat boeren vandaag aangifte hebben gedaan tegen minister Schouten vanwege dierenmishandeling? 1=totaal niet 10=exteeem hypocriet
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
En voor het gemiddelde:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Mm ja kan ik me wel voorstellen, maar als je mooi dan vervangt door knap geldt voor mij het vorige wat ik zei nog steeds haha
Kneiter dure droogshampoo kopen⊠denk dat ik ook maar aan de talkpoeder moet.
xxx vette kop
ik vind het echt donders vervelend dat de boeren nu bij elk besluit van de overheid met de trekker naar het malieveld trekken
Hahaha gemiddelde: 9.55. Duidelijk.
Haha ja echt elke keer weer die trekkers op de snelweg
Ja, echt genieten toch. Word er helemaal zen van. Ik mag alleen niet meer mijn haar op bed föhnen van mijn vriend, omdat we dan nooit meer weggaan.
Die keer vorig jaar zomer dat ik met mijn rok in mijn panty vanaf het werk naar de parkeerplaats liep. Soms denk ik daaraan als ik bijna in slaap val en dan krijg ik spontaan weer een zweetaanval.
welke van deze â20 boeken die je moet lezen voor je doodgaatâ heb je gelezen (PS van inspirationfeed.com gejat en niks aangepast want ben lui, grt)
-
- The Great Gatsby by F. Scott Fitzgerald
-
- Moby Dick By Herman Melville
-
- Jane Eyre by Charlotte Bronte
-
- Pride and Prejudice by Jane Austen
-
- Vanity Fair by William Thackeray
-
- To kill a Mockingbird By Harper Lee