Ik vind het wel leuk. Een opstijgend vliegtuig is echt mijn lievelingsgevoel. En ik houd van vliegtuigeten (omg toegestaan), zo’n leuke verrassing wat er allemaal in die bakjes zit. En idd lekker chillen, lezen, film kijken, wijn drinken. Heb het dan over langere vluchten.
Maar voel me er wel slecht over. Heb ook ‘al’ ruim een jaar niet gevlogen en ben het het komende jaar ook zeker niet van plan.
Ik ben vorig jaar eerste klas naar Amerika gevlogen maar zelfs dat was nog kut als je langere vluchten met maaltijden hebt: vraag die van te voren aan als je vegan bent.
De cocktails waren wel lekker
De drukcabine heeft gewoon zijn werking op luchtigerigheid van de mens. Dus het kan wel kloppen dat het wat meer gaat stinken.
Dieetwensen moet je toch sowieso van tevoren aangeven?
Op eerdergenoemde vlucht met de Ryanair stoelen had ik vegetarisch aangevraagd. Dat was wel een hoopje ellende. Het was alleen maar groente, niets vullends en er zat nog net een beetje zout op. De mensen naast me kregen heerlijke yoghurt, kaas, en andere vegetarische dingen bij hun normale maaltijd. Zo stom.
Nou, met al die rationele verklaring tussendoor heb je je reputatie wel gered
Bedankt voor het uittypen! Ik ben echt dol op dit soort verhalen.
Als iedereen die vliegen eigenlijk zo onprettig zegt te vinden voortaan dichtbij huis op vakantie gaat scheelt dat volgens mij al een hoop waarom kwel je jezelf als het niet móet.
Fucking gênant zou ik dat vinden
Ik vind de techniek van vliegtuigen en het kunnen vliegen (hallo super zwaar vliegtuig!!) machtig.
Ik ga toch ook niet met het vliegtuig voor de vliegtuigreis zelf?
Ben het er mee eens dat je zeker naar je eigen vlieggedrag moet kijken en waar mogelijk een mouw aan moet passen. Mijn halve familie woont echter aan de andere kant van de wereld, daar heb ik wel een ‘onnodige, vervelende’ vliegreis voor over.
Dat is wel vrij apart maar wat je niet gebruikt gaat de prullenbak in toch? Geven ze denk ik niet aan de volgende gast. Dus als je het meeneemt is het tenminste niet verspild. Maar wel heel zuinig. Maar eigenlijk best stom dat we het liever weggooien dan nuttig maken.
Ahh, snap ik! Ik was als kind al bang voor de vampier onder m’n bed die ik nooit gezien heb
Ja, voor jou moet het dus omdat je anders niet bij ze kan komen maar vind de opsommingen van vervelende vliegreizen een beetje veel luxe-probleem worden onderhand.
Echt? Ook als het ingepakt zit? Dan ga ik die dingen voortaan ook meenemen hoor.
Ik weet het niet zeker! Iemand in de horeca weet dit vast? Zou het wel erg zonde vinden dus.
Aah @K4as okee goed om te horen! Dan wel heel zuunig ja haha
Zakjes suiker
- Daar zit te veel in.
- Daar zit precies genoeg in.
- Daar zit te weinig in.
0 stemmers
Klontjes suiker
- Te groot
- Te klein
- Precies goed
0 stemmers
Mijn oma nam altijd de suikerzakjes mee, ze had diabetes en stel dat ze onderweg onwel zou worden had ze iig suiker bij. Maarja dat er thuis nog 1000 zakjes lagen beseften wij ons pas toen ze overleed en we kilo’s suiker haden.
Korte vluchten vind ik leuk maar lange vluchten vind ik echt afschuwelijk saai en benauwend
Voor de suikerklontjes heb je deze:
Van Gilse Mini suikerklontjes #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi2348
@EllaFitzgerald ik denk dat de meeste mensen niet jaarlijks voor hun plezier een lange vlucht maken. Ik heb eigenlijk nog nooit een lange vlucht gemaakt gewoon voor de fun, ze zullen erbij zitten maar ik denk dat de meeste mensen met veel ervaring het voor familie/vrienden doen.
Ja klopt maar ik en m’n dieet vrije familie wisten dit niet
Ja bij de horeca zaken waar ik heb gewerkt ook!