Ja iedereen heeft daar ‘recht op’ maar een beetje rekening houden met de mensen met wie je een paar uur lang opgepropt in een doos zit kan toch ook geen kwaad.
Naar Spanje! Het is ongeveer 2.5 uur volgens mij dus het valt nog wel mee haha. Maar ik heb net als @FrauHelga vaak Air crash investigation gekeken dus dat is weer een stomme angst dat er een vliegtuigonderdeeltje mist😂
ahaha nice :'D
volgende keer hier gaan chatten: https://apps.apple.com/us/app/die-with-me/id1317265106
The chat app you can only use when you have less than 5% battery.
Ik vind elke vlucht een te veel
Ik vind 25 of 33 perfect. Niet groter want dat duurt te lang, dan wil ik de dop er weer op kunnen draaien.
Ik drink volgens mij alleen blikjes coca cola en die heb ik nog nooit gezien in halve liters
Ik ga het nu weer precies hetzelfde doen met de 95% op mijn ipad. Ik zou het niet anders willen, dit is waar ik voor leef
Ligt eraan in welke context precies. Als het gaat om wie vaak vliegt denk ik aan meerdere keren per jaar, dus vanaf 4, 6 of 8 vluchten per jaar vind ik het best wel frequent flyer.
Maar als je überhaupt in je leven 10x met het vliegtuig ergens heen bent geweest dus in jouw telling 20 vluchten, dat is ook best wel veel in de zin van je hebt de hele riedel van vliegveld, bagage, turbulentie etc al vaak meegemaakt, een vliegreis is geen uitzondering. Dat vind ik wel veel gevlogen hebben maar hoeft niet per se nu regelmatig vliegen te betekenen.
Haren wassen:
- Vind ik kut/een gedoe
- Vind ik leuk
- Neutraal/heb ik geen mening over
0 stemmers
ik ging even m’n frequent flyer punten bekijken bij SAS en heb er precies genoeg om één duracell batterij gratis te krijgen
Oh dat lijkt me heerlijk, maar elke dag een feestje dus je wast je haar dan elke dag? Ik zit er altijd tegenaan hikken en kan er ook echt over lopen zeiken dat ik m’n haar moet wassen. Oja nee, ik vatte dat elke dag waarschijnlijk iets te letterlijk op.
Ik haat het immens, heb er ook een poll over gemaakt om medestanders te vinden: Stel je persoonlijke vraag #16
Minst favoriete selfcare-activiteit van de wereld, ik epileer nog liever mijn bikinilijn.
Haha same!
Oh ik had die poll nog niet eens gezien, heb direct gestemd op dat ik het vervelend vind. En dan het hele gedoe erna om dat pak haar nog enigszins er weer fatsoenlijk uit te laten zien. Ik klaag echt te vaak over m’n haar.
Ik was altijd brunette maar heb tegenwoordig geblondeerd haar. En hoewel het echt een gedoe is om de kwaliteit een beetje goed te houden dat het geen droge bos word, vind ik het wel echt heeeeeeerlijk dat het nog nauwelijks vet wordt. Dus hoef echt zo weinig te wassen, love it.
Kut nieuwe iphones laten dat niet meer zien
Douchen:
- Love it!
- Het is ontmoet het ‘moet’
- Neutraal/geen mening over
- Gewoon wel oké
0 stemmers
Vooraf: Geen zin in.
Tijdens: Ik kom hier nooit meer onder vandaan.