Ik sluit me aan bij George, dit weekend talkpoeder scoren. Voorlopig werk ik toch thuis, dus dat is een mooie gelegenheid voor experimenteren
Joh die uitslag op die haar was vraag Ik kijk er juist naar uit, ik vind het een fijn gevoel zo die shampoo door mân haar en dan nog lekker met conditioner en dan voelt het daarna lekker fris en schoon en zacht en alles ruikt lekker, ja ik hou ervan.
Ja al deze aspecten van haar wassen vind ik ook heerlijk hoor, maar al die heisa die erna komt verpesten dat dan weer een beetje.
Ja hoe doen andere mensen dat zonder talkpoeder
Die wassen elke dag hun haar denk ik. Ik snap ook niet dat dit nog niet een wijdverspreide lifehack is! Het is zo top gewoon. Binnen 1 minuut van vettige kop naar voluminous glam. Wordt wel druk dan straks op jouw avatar als iedereen aan de talkpoeder gaat.
Gewoon geen vet haar krijgen. Ik red dat wel hoor met 1x per week wassen. Als het moet.
Maar mét talkpoeder kun je 1x per 2 weken wassen.
Waarom zou je dat willen? Dan krijg je toch jeuk op je kop.
Heb je ook het idee dat er in jouw omgeving veel meer mooie vrouwen zijn dan mooie mannen
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
En in het algemeen?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Alleen plek voor de eckte og talkpoeder gebruikers
Wat ben je toch een wereld wonder
Hoezo deze vragen? Vind ze echt apart
Nee hoor
Omdat ik er benieuwd naar ben
Zou jij overnachten in een gebouw waar het volgens geruchten spookt? Met 5 vrienden?
- HELL NO
- Dat is een nee voor mij
- Jawel hoor
- GRAAG
0 stemmers
En als je helemaal alleen bent?
- HELL NO
- Mij niet gezien
- Mwah waarom niet
- GRAAG
0 stemmers
Maar dat heeft niet zoveel met âgeestenâ te maken. Ik lig niet graag in mijn eentje in een vreemd gebouw. Gebouw klinkt sowieso groot. Niet mijn ding.
Sorry heuwr. Ik denk gewoon nooit zo of de mannen in mijn omgeving knapper of lelijker zijn dan vrouwen. Valt toch niet te vergelijken? Maar okay
Ja klinkt als âkamperenâ en daar houd ik sowieso niet van met of zonder geesten.
Bovendien, zo begint elke 90s horrorfilm.
Met vrienden lijkt me echt top, beetje onder elkaars bed verstoppen en dan âs nachts een enkel vastgrijpen hahaha.
Alleen; no thanks
Ik vind mannen en vrouwen ook niet perse te vergelijken qua uiterlijk, maar gemiddeld denk ik op een dag veel vaker âwat een mooie vrouwâ dan âwat een mooie manâ