Stel je persoonlijke vraag #17

Zou best kunnen.
Al zegt afgezien van haar niemand het.
Maar 40 is ook al bejaard toch :tongue:

Ik hoor vaak ‘bij 40 begint pas het Ă©chte leven’. :face_with_monocle:

1 like

Heb je je bloed al laten testen? Ik had heel lang klachten die hier wel wat op lijken en toen had ik best erge bloedarmoede.

Ze hebben mij laatst wel getest op wat dingen maar weet niet meer precies allemaal. Er kwam toen wel uit dat ik wat verhoogde witte bloedcellen had en vitamine D tekort.

1 like

Voelen jullie je ook altijd een stuk gaarder na een dutje 's middags of 's avonds? Altijd denk ik oh vet goed idee maar dan ben ik weer wakker na 1 of 2 uurtjes en voel ik mij eigenlijk gewoon nog verrotter.

• Ja heb ik (bijna) altijd
  • Nee dutjes doen mij altijd goed
  • Verschilt per keer

0 stemmers

Maar ik kan ook niet zonder :persevere:

1 like

Echt he haha, toch blijven doen.

Als ik een kater heb, en doe een dutje voel ik mij meestal beter haha. Zoals nu :joy:

2 likes

Dutjes doen mij altijd goed, maar ik zet wel altijd de wekker binnen drie kwartier! Ik sliep toen ik op de middelbare school zat elke middag en heb toen ontdekt dat 25 minuten voor mij echt perfect is.

4 likes

Ik ben al 45 min bezig met in slaap vallen

12 likes

Ah ja dat is wel kut, ik heb zelf het geluk dat ik heel snel en makkelijk in slaap val (wanneer ik wil slapen, ik doe inmiddels echt maar eens per maand een dutje ofzo), dus dan is het natuurlijk heel anders.

Dit heb ik echt altijd en daarom haat ik dutjes doen, doe het ook nooit meer alleen als ik echt flink ziek ben. M’n vriend doet regelmatig dutjes en begrijpt mij echt niet, want hoe kun je van extra slapen nou nog moeier worden? Ik voel me erna altijd alsof ik bij wijze van spreken ben overreden door een vrachtwagen

5 likes

Het is zondagavond! Vanavond:

• Kook je (of een huisgenoot)
  • Bestel je
  • Haal je af
  • Eet je iets kant en klaars
  • Eet je kliekjes
  • Eet je een boterham of iets anders simpels
  • Ga je uit eten
  • Ga je bij vrienden of familie eten
  • Eet je niet

0 stemmers

+1 uur is ook te lang geloof ik, ik heb ergens gelezen dat je van dutjes van 20 minuten meer energie krijgt!

‘koken’. Asperges, champignons en een vega worst in de pan.

1 like

“Ik lust helemaal geen soep” is wat te sterk uitgedrukt, maar ik vind er gewoon niets aan en deze vier keuzes vind ik allemaal uiterst meh. Pompoensoep of zo gaat nog wel

Kaasplank met soep want lui.

2 likes

Het coronacirus is

• een ontsnapt biologisch wapen.
  • Een virus waar bill gates patent op heeft.
  • bedacht om onze vrijheid in te perken.
  • bedacht om de effecten van 5G te verdoezelen
  • ontstaan op de straatmarkt in Wuhan
  • Geen idee, maar niets van bovenstaande

0 stemmers

Hoeveel uur in de week werk je?

• 40+ uur
  • 40 uur
  • 36 uur
  • 32 uur
  • 28 uur
  • 24 uur
  • <24 uur
  • Anders
  • Ik werk niet

0 stemmers

Hoeveel uur zou je willen werken?

• 40+
  • 40 uur
  • 36 uur
  • 32 uur
  • 28 uur
  • 24 uur
  • <24 uur
  • Ik zou liever niet werken

0 stemmers

Ik werk echt elke week wel anders, heb op contract 23 uur maar zou graag naar 28/32 willen gaan.

1 like