Stel je persoonlijke vraag #17

4 weken vakantie, maar kan van m’n IKB (dat is vakantiegeld, eju en bovenwettelijk verlof) nog uren bijkopen. Doe ik dit jaar sowieso, want corona is killing me en ik moet af en toe extra vrij.

Werk nu 36 uur in 4 dagen met vrijdag altijd vrij (megaluxe!) en vanaf januari is bij ons 34 uur fulltime met behoud van salaris. Maar ik zou hetzelfde willen verdienen en dan 24 uur werken, lijkt me mega relaxed HAHA. Misschien over 4 functies en 2 schalen…

1 like

Heb jij een stereoset in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een losse radio/cd-speler?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dat dus echt niks omdat je dan op 2 dingen tegelijk moet focussen en dat werkt echt niet voor mij haha

13 likes

Oh bij mij is het juist andersom haha

2 likes

Onderwijs. Je bent welkom hoor: we zoeken nog leraren :v:t2: :joy:

9 likes

Ik las stethoscoop en ik vind mijzelf zo cool dat ik dat wel in huis had :joy:

3 likes

Hoe lezen jullie 397 hardop?

• Driehonderzevenennegentig
  • Drie negen zeven

0 stemmers

Van vijf getallen of meer achter elkaar krijg ik wel een error. Dat krijg ik echt niet uitgesproken.

1 like

Spinnen weghalen uit je huis…

• Vreselijk!
  • Ik laat ze (meestal) gewoon zitten
  • Ik haal ze zonder angst van de muur/grond/plafond

0 stemmers

Ik ben als de dood voor spinnen dus meestal pak ik de stofzuiger en zuig ik ze op. Maar dan moet ik denken aan het verhaal dat ik ooit las van iemand die een zwangere spin had opgezogen en er babyspinnetjes uit de stofzuiger kwamen.

1 like

Maar ze gaan ook niet dood in je stofzuiger toch? Althans dat is mij altijd gezegd.

Zeg dat nou niet! :sob:

Ik heb eigenlijk nooit spinnen in dit huis bedenk ik me nu. Miss omdat ik in een flat woon.

Moet zeggen dat ik voor kleine spinnetjes ook niet de moeite neem om ze weg te halen maar zodra ze ong. even groot zijn als een muntstuk of groter dan heb ik ze liever niet meer in huis rondkruipen haha.

Ik wil die motherfuckers niet bij mijn bed hebben haha.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik ze niet met blote handen durf aan te raken, dus ze wel altijd met een glas en stuk karton ofzo vang en de deur uit gooi

1 like

Ik ook. Die hele kleine durf ik zelf wel, maar als ze iets groter zijn dan dat ben ik weg. Laten zitten is voor mij geen optie, want dan duiken ze weer ergens anders op

1 like

Drie negenenzeventig

Even aangepast maar kut ik bedoel dus drie zevenennegentig

3 likes

Hahaja ik heb dit ook met getallen vanaf de 5 dus 56/65 of 76/67, 87/78, 68/86 etc. Maar 42/24 kan ik wel weer gewoon meteen zonder errors? Snap niet waar deze struggle zit na al die jaren haha.
Zie net dat ik het hierboven ook fout had :poop:

4 likes

Ik vind het zo vreselijk. Vroeger begon ik echt te huilen, nu wil ik de eerste uren dan niet meer in de ruimte komen waar die spin zat. Ik vond het ook altijd ZO gemeen als iemand die een spin in z’n hand had je dan expres ging achterna rennen.

6 likes

Wij hebben een spinnenhuis, zitten er zoveel. laat ze zitten of ik haal ze weg met mijn hand. Behalve bij deze, toen gebruikte ik wel even een bakje.

Foto huisspin:

Samenvatting

7 likes