Hoog in een flat! Ik heb sinds de 2.5 jaar dat ik daar woon denk ik twee keer een kleine spin gehad.
Op 18 hoog in een nieuwbouwflat
Voor jou wel, voor de spin niet.
Klopt, woon dicht bij natuur en september/oktober is hier het grote spinnen seizoen
Heb jij wel eens last van zilvervisjes?
- Nee nooit
- Af en toe
- Ja vaak last van
0 stemmers
Er is meestal ook een trap
Ik denk niet dat een dode spin nog veel problemen heeft.
Spinnen vallen bij mij in dezelfde categorie als vliegen en muggen: die red ik niet.
Wat vind jij het ergst om tegen te komen in je huis?
- Mieren
- Spinnen
- Een muis
- Zilvervisjes
- Een kakkerlak
- Vlooien
0 stemmers
En het minst erg?
- Mieren
- Spinnen
- Een muis
- Zilvervisjes
- Een kakkerlak
- Vlooien
0 stemmers
Een dikke grote mot!!! Bij uitstek
Zo eentje met zon dik lijf, grootte van een vlinder vaak, niet zo’n fladderding van 1 cm
Ik ook en die hoek is echt verschrikkelijk. De keren dat ik dat heb gedaan ergerde ik me eigenlijk alleen maar :’)
Heb wel het idee dat mannen dat over het algemeen leuker vinden dan vrouwen?
Ik dood dagelijks één of meerdere zilvervisjes. Lijkt niets te helpen. Ook reinig ik maandelijks mijn ventilatiekappen en daar zitten dan ook altijd weer een paar lijkjes achter Verder vangen mijn hond en de trilspinnen in mijn huis er af en toe een paar.
Ik kom er nu pas achter dat zo’n lange poten spin een trilspin heet. Nooit eerder gehoord.
Ja een man kan gewoon lekker op z’n rug liggen.
Ik durf niet op ‘nooit’ te stemmen omdat ik bang ben dat ik er dan binnenkort een binnen heb.
Huh hoe dan? Dat heb ik nog nooit gedaan. Dan stik je juist toch in de piemel :’) Of je moet echt in een push up gaan liggen ofzo. Ik heb dit maar een enkele keer gedaan en dan was het op de zij. Maar ik word al helemaal kriegel als ik er aan denk :’) Vind er echt geen hol aan.
Ik heb er veel, maar heb er geen last van. Meestal roep ik heel hard m’n kat en die komt als een speer aanrennen om ze op te eten.
Huh haha, hij ligt op zijn rug en ik ga er dan gewoon bovenop?
https://echtesexdatingsites.nl/standje-69/ zoals op dat plaatje.
Ok maar waarom ligt dan volgens jou de vent op zijn rug? De vrouw kan ook zo liggen.
Ik heb het ook nog nooit andersom gedaan, dat de man bovenop ging, dat lijkt me wel heel lastig.
@ellegirltalk dat lijkt me mega onhandig dat die stijve piemel zo boven je hoofd hangt en je dan een zuig /op en neer beweging moet maken.
Oja misschien is dit oa waarom ik er niks aan vond :’)