Echt kippenvel van al deze polls
Ik geef echt niets om spinnen, dus haal ze ook niet weg. Dan zie je ze af en toe ergens zitten .
Ben meestal ook degene die anderen moet redden van insecten, de beste was een reuze sprinkhaan die ik in een wijnglas had gevangen, paste net.
Sonos met IKEA wel
Het is wel iets meer dan af en toe een grijze haar, ik begin inmiddels een soort Claire Safitz streep te vertonen.
@Canvastas hier ook! Vooral op mijn achterhoofd. Heb trouwens gedroomd dat ik opeens helemaal (of ja 80%) grijs was en ik vol verbazing en een beetje verdriet :ā) voor de spiegel stond.
Ik ga het nu niet verven, maar vraag me af wanneer ik dat wel ga doen.
Het is wel echt snel gegaan afgelopen jaren :o dacht vroeger altijd dat dat pas na je 40e ofzo kwam.
Af en toe dekt bij mij ook niet de lading. Zeer regelmatig veel tegelijk wel
Omg me droom
Nog nooit grijze haren gevonden, maar ik ben blond dus dan zie je het ook niet zo goed als het geen dikkere plekken zijn denk ik.
Als ik naar familie kijk denk ik dat ik rond de 50 mijn eerste echte grijze plekjes zal krijgen (of binnen nu en 5 jaar zo kaal als een biljartbal ben )
Mijn haargrens gaat wel naar achteren laatste jaren en heb veel minder haar dan paar jaar terug. Mijn broers zijn ook kaal en de huisarts heeft gezegd dat die āmannelijkeā kaalheid ook bij vrouwen kan voorkomen en dat het dat waarschijnlijk is. . Ben zo bang wel dat echt kaal worden ook mijn lot is alleen dan niet op mijn 25e maar 45e ofzo. Dan is grijs worden daar echt niks bij.
Ik snap niet hoe het zo normaal is om spinnen te doden? Laat ze zitten of zet ze buiten, maar goed.
@Canvastas Ik heb dus nog nooit grijze hoofdharen gehad maar zo af en toe spot ik ineens een dikke grijze wenkbrauwhaar. Vind dat zo gek haha
Zaterdag was een vriendin hier en ze heeft 3!!! grijze haren uit mijn kop getrokken.
Koop jij brood bij de bakker of gewoon in de supermarkt?
- Bakker
- Supermarkt
- Markt
- Ik koop/eet geen brood
- Ik bak mān eigen brood
- Anders
0 stemmers
Ben jij op werkgebied zelfverzekerd?
- Ja zelfverzekerd
- Nee onzeker
- Eerder zelfverzekerd dan onzeker
- Eerder onzeker dan zelfverzekerd
0 stemmers
Krijg jij wel eens keuzestress van het grote online film/serie aanbod?
- Neuh
- Ja
0 stemmers
Nja keuzestress niet echt, maar meer dat ik geen zin heb om te moeten zoeken naar iets wat me leuk lijkt
Ja same. En ik heb ook nooit zin om te beginnen aan iets nieuws, dus dan klik ik modern family of brooklyn 99 maar weer aan
Hahahahah ja ik kijk ook echt heel vaak dezelfde serie of film
Dus polletje: Kijk jij vaker dezelfde film/serie, omdat je geen zin hebt om uit te zoeken of iets leuk is?
- Ja
- Nee
- Heel af en toe
0 stemmers
16 en inmiddels zo grijs dat ik overweeg om het maar helemaal grijs te kleuren.
Wat is jouw natuurlijke haarkleur/tint/lichtheid (of komt het dichtste in de buurt)?
- 1 Darkest black
- 2 Darker black
- 3 Black
- 4 Darkest brown
- 5 Dark brown
- 6 Medium brown
- 7 Dark blonde
- 8 Medium blonde
- 9 Blonde
- 10 Light blonde
- 11 Lighter blonde
- 12 Lightest bonde
- Ik verf het al zo lang dat ik het niet meer weet
0 stemmers
En in cijfers:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
0 stemmers
Ik vind dit zo nutteloos haha, dan weet je al hoe 't eindigt. Weet dat best veel mensen dit doen maar heb het nooit begrepen (zelfs niet als ik een film/serie mooi vind).
Hahaha ja is het ook hoor, ik doe het vaak zodat ik zeker weet dat ik de film leuk vind en het geen āverloren tijdā is, of wanneer ik niet kan kiezen. Daarom is de filmclub hier leuk, dan heb ik een stok achter de deur om een film te kijken die ik niet ken