Stel je persoonlijke vraag #17

Ik durf niet op ‘nooit’ te stemmen omdat ik bang ben dat ik er dan binnenkort een binnen heb.

6 likes

Huh hoe dan? Dat heb ik nog nooit gedaan. Dan stik je juist toch in de piemel :’) Of je moet echt in een push up gaan liggen ofzo. Ik heb dit maar een enkele keer gedaan en dan was het op de zij. Maar ik word al helemaal kriegel als ik er aan denk :’) Vind er echt geen hol aan.

Ik heb er veel, maar heb er geen last van. Meestal roep ik heel hard m’n kat en die komt als een speer aanrennen om ze op te eten.

Huh haha, hij ligt op zijn rug en ik ga er dan gewoon bovenop?

https://echtesexdatingsites.nl/standje-69/ zoals op dat plaatje.

2 likes

Ok maar waarom ligt dan volgens jou de vent op zijn rug? De vrouw kan ook zo liggen.

Ik heb het ook nog nooit andersom gedaan, dat de man bovenop ging, dat lijkt me wel heel lastig.
@ellegirltalk dat lijkt me mega onhandig dat die stijve piemel zo boven je hoofd hangt en je dan een zuig /op en neer beweging moet maken.

Oja misschien is dit oa waarom ik er niks aan vond :’)

1 like

Echt kippenvel van al deze polls :joy:

10 likes

Ik geef echt niets om spinnen, dus haal ze ook niet weg. Dan zie je ze af en toe ergens zitten :woman_shrugging:.

Ben meestal ook degene die anderen moet redden van insecten, de beste was een reuze sprinkhaan die ik in een wijnglas had gevangen, paste net.

1 like

Sonos met IKEA wel

1 like

Het is wel iets meer dan af en toe een grijze haar, ik begin inmiddels een soort Claire Safitz streep te vertonen.

12 likes

@Canvastas hier ook! Vooral op mijn achterhoofd. Heb trouwens gedroomd dat ik opeens helemaal (of ja 80%) grijs was en ik vol verbazing en een beetje verdriet :’) voor de spiegel stond.
Ik ga het nu niet verven, maar vraag me af wanneer ik dat wel ga doen.
Het is wel echt snel gegaan afgelopen jaren :o dacht vroeger altijd dat dat pas na je 40e ofzo kwam.

1 like

Af en toe dekt bij mij ook niet de lading. Zeer regelmatig veel tegelijk wel :sob:

Omg me droom

3 likes

Nog nooit grijze haren gevonden, maar ik ben blond dus dan zie je het ook niet zo goed als het geen dikkere plekken zijn denk ik.
Als ik naar familie kijk denk ik dat ik rond de 50 mijn eerste echte grijze plekjes zal krijgen (of binnen nu en 5 jaar zo kaal als een biljartbal ben :joy: )

1 like

Mijn haargrens gaat wel naar achteren laatste jaren en heb veel minder haar dan paar jaar terug. Mijn broers zijn ook kaal en de huisarts heeft gezegd dat die “mannelijke” kaalheid ook bij vrouwen kan voorkomen en dat het dat waarschijnlijk is. :sob:. Ben zo bang wel dat echt kaal worden ook mijn lot is alleen dan niet op mijn 25e maar 45e ofzo. Dan is grijs worden daar echt niks bij.

1 like

Ik snap niet hoe het zo normaal is om spinnen te doden? Laat ze zitten of zet ze buiten, maar goed.

@Canvastas Ik heb dus nog nooit grijze hoofdharen gehad maar zo af en toe spot ik ineens een dikke grijze wenkbrauwhaar. Vind dat zo gek haha

4 likes

Zaterdag was een vriendin hier en ze heeft 3!!! grijze haren uit mijn kop getrokken. :triumph:

Koop jij brood bij de bakker of gewoon in de supermarkt?

• Bakker
  • Supermarkt
  • Markt
  • Ik koop/eet geen brood
  • Ik bak m’n eigen brood
  • Anders

0 stemmers

Ben jij op werkgebied zelfverzekerd?

• Ja zelfverzekerd
  • Nee onzeker
  • Eerder zelfverzekerd dan onzeker
  • Eerder onzeker dan zelfverzekerd

0 stemmers

Krijg jij wel eens keuzestress van het grote online film/serie aanbod?

• Neuh
  • Ja

0 stemmers

Nja keuzestress niet echt, maar meer dat ik geen zin heb om te moeten zoeken naar iets wat me leuk lijkt

11 likes