Stel je persoonlijke vraag #17

Heb het nu al benauwd, geen idee hoe ik het vorig jaar met 36 graden heb uitgehouden

1 like

Ik vind 26 graden dus echt de perfecte temperatuur
Warm genoeg voor het strand bijvoorbeeld of ergens buiten zwemmen maar (voor mij) niet te warm dat je niks meer kan doen, qua activiteiten
Ik heb het wel snel warm maar ik vind dat ook wel lekker, m’n huis wordt met dit weer 25 graden dus ook nog net te doen, lekker in bikini door het huis lopen, top

3 likes

29 :sunglasses:

1 like

31😱

1 like

voor de mensen met een balkon

heb jij je balkon afgeschermd? zo bijv.


  • ja afgeschermd
  • nee
  • ik heb geen balkon en wilde toch lekker stemmen

0 stemmers

ik niet btw, maar ga dat wel binnenkort doen

Ik wil binnenkort wel iets van afscherming ophangen. Ik heb een balkon op het zuiden zonder enige schaduw dus mijn plantjes zijn aan het verpieteren en ik vind het met deze temperaturen ook helemaal niet lekker buiten zitten.

1 like

Wij hebben ook nog eens zo’n lelijk katten-net hangen omdat die twee dombo’s van ons anders sowieso van het balkon donderen :roll_eyes: ziet er echt niet uit vanaf de straat hahaha

5 likes

We zaten bij elkaar op de middelbare school, maar hij zat één jaar boven mij en we hebben elkaar daar nooit gesproken. Dus we herkenden elkaar wel, maar kenden elkaar niet. Het was wel de aanleiding voor een gesprek op tinder dus ik vraag me wel eens af of we ook samen waren als we niet bij elkaar op school zaten haha.

3 likes

Ben je wel eens op het dark web geweest?

  • Ja, regelmatig
  • Ja, eenmalig/heel af en toe
  • Nee, maar wel geprobeerd
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Misschien heel naief maar ik zou ook niet weten hoe je daar moet komen?
Surf je dan naar bepaalde sites waar je weer moet inloggen, of moet je een heel ander soort browser hebben? (En waar haal je die dan vandaan)

6 likes

Ik heb het net opgezocht en het kan niet met je normale browser maar wel met een Tor-browser. Volgens mij moet je wel echt precies weten hoe je moet zoeken, aangezien de urls vooral bestaan uit willekeurige combinaties van letters en cijfers.

1 like

Ik heb er wel veel planten voor staan. Toch zou ik nog een rieten mat of een zeil ervoor willen, want soms zwaaien mensen/buren vanaf de straat omhoog en dat hoeft niet echt voor mij. Sowieso weet ik niet eens zeker of ze naar mij zwaaien, maar goed. Lekkere awkward reden. :+1:

Ik vind de politie wel oke, maar de agenten die mij altijd aanspreken zijn om de een of andere reden allemaal gemeen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

helaas is het inmiddels weinig meer dan een verkapte ANWB gids die ook alleen de populaire dingen aanraadt

bijvoorbeeld, in de eerste drie resultaten voor Kopenhagen staan Tivoli en de zeemeermin :joy:

5 likes

Ja en als je dan bedenkt dat in sommige landen je hele zakken fruit voor een euro kan krijgen en hier een suf bakje aardbeien voor god weetikwat voor prijs

2 likes

Ik kreeg een keer die vraag random van een jongen die ik vaag kende, wtf, en daarna ook de vraag of ik donkere tepels had :woozy_face:.

1 like

Als ik nu een knop kon indrukken waarmee het september (inclusief herfstweer) wordt, deed ik het meteen. Dat weer van de afgelopen 2 zomers vond ik een verschrikking.
Geef mij maar wind, blaadjes, thee, dekentjes en chocoladekruidnootjes.

17 likes

Het hangt er denk ik ook vanaf hoe je de term ‘racistisch’ uitlegt. In de brede zin daarvan heb ik (helaas) wel eens racistische gedachten. Maar niet in de zin van: jij hebt een andere huidskleur dan ik heb, dus ben jij minderwaardig.

Edit: en verder inderdaad wat @Eddie ook al zei.

Ik ben ook links opgevoed maar school/media/andere (sociale) instituten (door hoe deze systemen in elkaar zitten) zitten vol discriminerende/racistische ideologieën en ik kan niet uitsluiten dat deze een groot effect op mij en mijn denkwijze hebben gehad. We leven nu eenmaal niet in een bubbel. Vaak zat dat ik ineens iets racistisch dacht (en ik ben zelf ook niet-wit) en mezelf erop betrapte. Het is juist belangrijk dat je je ervan bewust bent/wordt.

11 likes