Ja same. En ik heb ook nooit zin om te beginnen aan iets nieuws, dus dan klik ik modern family of brooklyn 99 maar weer aan
Hahahahah ja ik kijk ook echt heel vaak dezelfde serie of film
Dus polletje: Kijk jij vaker dezelfde film/serie, omdat je geen zin hebt om uit te zoeken of iets leuk is?
- Ja
- Nee
- Heel af en toe
0 stemmers
16 en inmiddels zo grijs dat ik overweeg om het maar helemaal grijs te kleuren.
Wat is jouw natuurlijke haarkleur/tint/lichtheid (of komt het dichtste in de buurt)?
- 1 Darkest black
- 2 Darker black
- 3 Black
- 4 Darkest brown
- 5 Dark brown
- 6 Medium brown
- 7 Dark blonde
- 8 Medium blonde
- 9 Blonde
- 10 Light blonde
- 11 Lighter blonde
- 12 Lightest bonde
- Ik verf het al zo lang dat ik het niet meer weet
0 stemmers
En in cijfers:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
0 stemmers
Ik vind dit zo nutteloos haha, dan weet je al hoe 't eindigt. Weet dat best veel mensen dit doen maar heb het nooit begrepen (zelfs niet als ik een film/serie mooi vind).
Hahaha ja is het ook hoor, ik doe het vaak zodat ik zeker weet dat ik de film leuk vind en het geen ‘verloren tijd’ is, of wanneer ik niet kan kiezen. Daarom is de filmclub hier leuk, dan heb ik een stok achter de deur om een film te kijken die ik niet ken
Ik doe dat zodat ik een serie/film kan kijken zonder echt op te hoeven letten. Als ik een nieuwe serie/film kijk moet ik heel vaak terugspoelen omdat ik afgeleid raak en stukken mis (ADHD much), en daar heb ik niet altijd zin in
Ik vind het wel zielig dat er geen roodharigen bestaan in deze wereld.
Waar is gingerrr
Ja een beetje wel he? Als ik google op soortgelijke plaatjes staat er ook vrijwel nooit rood tussen. Een nieuwe (meer inclusieve):
- Sunflower blonde
- Pure Diamond
- Caramel
- Light Ash blonde
- Light blonde
- Hot Toffee
- Sparkling Amber
- Havan brown
- Beeline Honey
- Medium Champagne
- Espresso
- French Roast
- Copper Shimmer
- Light Cool Brown
- Light Brown
- Ruby Fusion
- Crushed Garnet
- Blowout Burgundy
- Chocolate Brown
- Dark Golden Brown
0 stemmers
- Chocolate Cherry
- Midnight Ruby
- Leather Black
- Reddish Bonde
- Light Auburn
0 stemmers
ik heb dit ook! vooral met 78/87 en 89/98. die zijn echt rampzalig haha
Mijn copper shimmer is niet eens het hele jaar door copper shimmer in de zomer gaat het met het jaar meer en meer richting reddish blonde
Mijn haarkleur verschilt heel erg gedurende het jaar door de zon.
Maar weet jij altijd nog uit je hoofd hoe het eindigt? Ik onthou het hele plot vrijwel nooit
Dat schiet me dan wel weer te binnen, zo niet, dan was het waarschijnlijk niet boeiend genoeg
Slaap je op je buik? Ik heb namelijk ook van die rare klachten en het lijkt er op dat dit mede door buikslapen komt.
Over spinnen gesproken, de buurvrouw van m’n vriend stond vannacht om half 2 op z’n deur te bonzen omdat er een spin in haar huis zat en of hij hem weg wilde halen. Ze had blijkbaar ook al meerdere keren ge-appt. Vond dat echt wel een beetje vreemd. Ik hou ook echt niet van spinnen, maar zie mezelf niet midden in de nacht m’n buren ervoor wakker maken.
Ik doe dat ook vaak, maar ik kijk een film/serie of lees een boek niet alleen om te weten hoe het afloopt. Dat is maar zo’n klein deel van de kijk/lees ervaring, ik vind spoilers daarom ook nooit zo erg. En als je iets een tweede (of veertiende) keer kijkt, zie je ook weer andere dingen dan wanneer je het de eerste keer ziet, zeker als je uitkomst al kent. Dat vind ik er ook leuk aan.
Ik vind het altijd vreemd dat mensen een film opnieuw kijken of een boek opnieuw lezen raar vinden, maar liedjes vaker luisteren heel normaal vinden. Dan weet je toch ook al hoe het verder gaat? Voor mij zit daar niet zoveel verschil tussen.
Ik leef met het kijken van een film/serie wel echt naar ’t einde toe. Een gemiddeld muzieknummer duurt 4 minuten en ik kan tijdens ’t luisteren ook nog eens wat anders doen. Bij een film/serie moet je je aandacht erbij houden om het te kunnen volgen, tenzij je toch al weet wat er gaat gebeuren. Maar ik hou ook gewoon meer van muziek dan van films en series, dus misschien is dat het.