Ik doe dat zodat ik een serie/film kan kijken zonder echt op te hoeven letten. Als ik een nieuwe serie/film kijk moet ik heel vaak terugspoelen omdat ik afgeleid raak en stukken mis (ADHD much), en daar heb ik niet altijd zin in
Ik vind het wel zielig dat er geen roodharigen bestaan in deze wereld.
Waar is gingerrr
Ja een beetje wel he? Als ik google op soortgelijke plaatjes staat er ook vrijwel nooit rood tussen. Een nieuwe (meer inclusieve):
- Sunflower blonde
- Pure Diamond
- Caramel
- Light Ash blonde
- Light blonde
- Hot Toffee
- Sparkling Amber
- Havan brown
- Beeline Honey
- Medium Champagne
- Espresso
- French Roast
- Copper Shimmer
- Light Cool Brown
- Light Brown
- Ruby Fusion
- Crushed Garnet
- Blowout Burgundy
- Chocolate Brown
- Dark Golden Brown
0 stemmers
- Chocolate Cherry
- Midnight Ruby
- Leather Black
- Reddish Bonde
- Light Auburn
0 stemmers
ik heb dit ook! vooral met 78/87 en 89/98. die zijn echt rampzalig haha
Mijn copper shimmer is niet eens het hele jaar door copper shimmer in de zomer gaat het met het jaar meer en meer richting reddish blonde
Mijn haarkleur verschilt heel erg gedurende het jaar door de zon.
Maar weet jij altijd nog uit je hoofd hoe het eindigt? Ik onthou het hele plot vrijwel nooit
Dat schiet me dan wel weer te binnen, zo niet, dan was het waarschijnlijk niet boeiend genoeg
Slaap je op je buik? Ik heb namelijk ook van die rare klachten en het lijkt er op dat dit mede door buikslapen komt.
Over spinnen gesproken, de buurvrouw van m’n vriend stond vannacht om half 2 op z’n deur te bonzen omdat er een spin in haar huis zat en of hij hem weg wilde halen. Ze had blijkbaar ook al meerdere keren ge-appt. Vond dat echt wel een beetje vreemd. Ik hou ook echt niet van spinnen, maar zie mezelf niet midden in de nacht m’n buren ervoor wakker maken.
Ik doe dat ook vaak, maar ik kijk een film/serie of lees een boek niet alleen om te weten hoe het afloopt. Dat is maar zo’n klein deel van de kijk/lees ervaring, ik vind spoilers daarom ook nooit zo erg. En als je iets een tweede (of veertiende) keer kijkt, zie je ook weer andere dingen dan wanneer je het de eerste keer ziet, zeker als je uitkomst al kent. Dat vind ik er ook leuk aan.
Ik vind het altijd vreemd dat mensen een film opnieuw kijken of een boek opnieuw lezen raar vinden, maar liedjes vaker luisteren heel normaal vinden. Dan weet je toch ook al hoe het verder gaat? Voor mij zit daar niet zoveel verschil tussen.
Ik leef met het kijken van een film/serie wel echt naar ’t einde toe. Een gemiddeld muzieknummer duurt 4 minuten en ik kan tijdens ’t luisteren ook nog eens wat anders doen. Bij een film/serie moet je je aandacht erbij houden om het te kunnen volgen, tenzij je toch al weet wat er gaat gebeuren. Maar ik hou ook gewoon meer van muziek dan van films en series, dus misschien is dat het.
Wat is de beste dag om vrij te hebben als je 4 dagen werkt en vrijdag niet kan?
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
0 stemmers
Absurd. Nachtrust verpest voor wat? Ik ben te jaloers voor dat soort dingen, had haar met een bezem gemept als ze midden in de nacht bij mijn man zou aanbellen. Behalve bij bejaarden natuurlijk.
Nu gaat het niet meer zo op: maar het OV is vaak op woensdagen al rustiger en op donderdagen juist drukker en dat ontwijk ik graag. Afspraken en dingen regelen is soms lastiger op maandagochtend (winkels later open). En winkels zijn juist woensdagmiddag drukker en donderdag niet echt. En bij een donderdag hoef je maar één dag op te nemen voor een extra lang weekend.
Dinsdag zou ik de minst logische optie vinden, maar ken mensen die dat juist ook chill vinden. Maandag doorwerken en dan is het opeens al weer woensdag als je moet werken.
Ik heb nu de maandag vrij maar begin daar toch ook weer een beetje over te twijfelen. Afgelopen tijd vielen er ook superveel feestdagen op maandag en die ‘mis’ je dan als gratis extra vrije dag (ja beetje petty om zo te denken maarja). Ik vind de maandag ook wel een beetje een deprimerende dag eigenlijk. En ik vind het leuk om naar kringlopen te gaan maar die zijn meestal dicht op maandag. Ik denk dat ik nu toch meer neig naar woensdag, ook omdat dat als een soort extra break voelt, ipv 3 dagen achter elkaar 2 dagen en later nog 1.
Als ik de situatie zou inbeelden dat het mij overkomt zou ik er niet blij mee zijn en de buurvrouw ervan verdenken een oogje te hebben op mijn vent. Half 2 snachts aanbellen en appen dat er een “spin” weggehaald moet worden. I would not be amused.
Ik kan zo een film zonder moeite elke dag kijken en ik vind dat echt erg. Ik ga ook vaak steeds naar dezelfde film in de bios
Ik zou echt iedereen en zn moeder appen als ik alleen was en dr zit een spin. Dan hoef je je niet vereerd of gevleid te voelen je moet gewoon dat beest weg halen thats it