Heerlijke motivatie voor een vrije donderdag. Ik vind het fantastisch om donderdag vrij te zijn. Maandag vind ik ronduit kut, want dan moet je daarna nog 4 hele dagen werken.
Wat?? Hoe meet je dit?
Die van mij is echt belabberd, veel minder dan 20. @Effy bedoel je niet microsoft teams? Die functioneert best prima met lage internetsnelheid. Soms wil vpn uitzetten wel uitmaken.
Wij hebben een jaarurensysteem. Per jaar moet je bijvoorbeeld 1800 uur werken, en in januari worden je vaste werkdagen in dat systeem ingepland. Je ziet dan je saldi van overuren, contracturen en feestdaguren.
Valt je roostervrije dag op een feestdag (waar een aparte code voor is) dan zie je dat terug in je contracturen (je maakt dan âoverurenâ die je later kan opnemen). Je hebt dan dus geen pech.
Feestdagen zijn bij ons naar rato, iemand die 40 uur per week werkt heeft per jaar meer feestdaguren dan iemand die 20 uur per week werkt. Dat is het eerlijkst.
Wauw dit is goed geregeld! In welke sector werk jij als je dit wilt vertellen 
-weg-
Er is zelfs sprake van ongelijke behandeling als een werknemer die op maandag roostervrij is, niet gecompenseerd wordt:
https://www.hrpraktijk.nl/topics/arbeidsvoorwaarden/nieuws/feestdagen-naar-rato-verdisconteren
Ik ga ergens deze week zelf de schaar erin zetten, ben benieuwd
laatste keer kapper was eind februari denk ik?
Ben jij goedgelovig?
- Ja
- Een beetje
- Helemaal niet
0 stemmers
Ik kom uit een ei. Als een vent tegen mij in de kroeg âKom je hier vaker?â zegt, geef ik oprecht antwoord. Weet niet of dat goedgelovig of naĂŻef is, maar ik ga meestal uit van de beste intenties.
Huh maar ook al is het een poging om je aan te spreken omdat ie je wel ziet zitten, dan âmoetâ er toch alsnog een antwoord op deze vraag komen?
Ik geef dan ook gewoon antwoord, wat moet ik anders zeggen 
Slecht uitgelegd, ik heb niet door dat het een Cheesy pick up line is
Heb jij de afgelopen dagen een dikke jas aangehad?
- Ja
- Nee
- Niet buiten geweest
0 stemmers
Haha ja nu ik het teruglees denk ik ook wel oké erg enthousiast over een vrije dag hahaha maar yes, graag gedaan! 
Vandaag naar de tandarts geweest en toen vroeg ik me dit dus af:
Wat doe jij met je ogen als de tandarts in je mond kijkt?
- Ik kijk richting de lamp (schuin naar voren/boven)
- Ik kijk de tandarts aan
- Ik heb mijn ogen dicht
0 stemmers
En ben jij je ook zo bewust van je tong als de tandarts in je mond bezig is?
- Ja, geen idee waar ik die moet laten
- Nee, ik vergeet haast dat ik een tong heb
0 stemmers
En nu ga ik de volgende keer op mân tong letten. Thanks 

Haha hoe creepy zou het zijn als je daar de hele tijd zo intens in de ogen van de tandarts ligt te staren

Youâre welcome! 
@Lemongrab Ja haha, lijkt me heel awkward maar wie weet doen mensen dat! (tot nu toe niet, volgens de stemmen).
Ja mijn tandarts heeft ook een tv in het plafond, maar hij presteert het elke keer weer om met zân knappe kop ervoor te gaan hangen dus ik doe mijn ogen maar gewoon dicht.
Oh wauw dat is zoveel beter. Hier hangt er wel een tv maar dat ding is letterlijk nooit aan. Hangt echt voor de sier ofzo. Durf ook nooit te vragen of hij aan mag haha dus lig dan maar een beetje met mijn ogen dicht
Tussen borst en taille eigenlijk, het zit wel onder mân bh bandje maar boven mân taille.