Wilde ik ook maar het mocht niet
Ja da’s gewoon pech dan als een feestdag op jouw vaste vrije dag valt, je krijgt niet een andere dag vrij ofzo.
Tot waar komt jouw haar? Ongeveer
- Gemillimeterd
- Oor
- Kaak
- Hals
- Schouders
- Borst
- Taille
- Bil
- Bovenbeen
- Anders (???)
0 stemmers
Oh kut ik had er nog meer bij bedacht, even dubbelpost dan maar
Is je haar sinds de coronaperiode geknipt? Zelf gedaan telt ook
- Ja
- Nee
- Per ongeluk
0 stemmers
Moet er eigenlijk wel een stukje af zodat het weer gezond lijkt?
- Ja
- Nee
- Dat maak ik zelf wel uit
0 stemmers
hahaha “per ongeluk”
Ik heb volgend schooljaar (vanaf eind augustus) op donderdag vrij (of ik ga een ander project erbij doen) maar ik sla deze post echt op om de komende weken elke keer te lezen. Love it. Thanks.
Je weet maar nooit
Heerlijke motivatie voor een vrije donderdag. Ik vind het fantastisch om donderdag vrij te zijn. Maandag vind ik ronduit kut, want dan moet je daarna nog 4 hele dagen werken.
Wat?? Hoe meet je dit?
Die van mij is echt belabberd, veel minder dan 20. @Effy bedoel je niet microsoft teams? Die functioneert best prima met lage internetsnelheid. Soms wil vpn uitzetten wel uitmaken.
Wij hebben een jaarurensysteem. Per jaar moet je bijvoorbeeld 1800 uur werken, en in januari worden je vaste werkdagen in dat systeem ingepland. Je ziet dan je saldi van overuren, contracturen en feestdaguren.
Valt je roostervrije dag op een feestdag (waar een aparte code voor is) dan zie je dat terug in je contracturen (je maakt dan ‘overuren’ die je later kan opnemen). Je hebt dan dus geen pech.
Feestdagen zijn bij ons naar rato, iemand die 40 uur per week werkt heeft per jaar meer feestdaguren dan iemand die 20 uur per week werkt. Dat is het eerlijkst.
Wauw dit is goed geregeld! In welke sector werk jij als je dit wilt vertellen
-weg-
Er is zelfs sprake van ongelijke behandeling als een werknemer die op maandag roostervrij is, niet gecompenseerd wordt:
https://www.hrpraktijk.nl/topics/arbeidsvoorwaarden/nieuws/feestdagen-naar-rato-verdisconteren
Ik ga ergens deze week zelf de schaar erin zetten, ben benieuwd laatste keer kapper was eind februari denk ik?
Ben jij goedgelovig?
- Ja
- Een beetje
- Helemaal niet
0 stemmers
Ik kom uit een ei. Als een vent tegen mij in de kroeg “Kom je hier vaker?” zegt, geef ik oprecht antwoord. Weet niet of dat goedgelovig of naïef is, maar ik ga meestal uit van de beste intenties.
Huh maar ook al is het een poging om je aan te spreken omdat ie je wel ziet zitten, dan ‘moet’ er toch alsnog een antwoord op deze vraag komen?
Ik geef dan ook gewoon antwoord, wat moet ik anders zeggen
Slecht uitgelegd, ik heb niet door dat het een Cheesy pick up line is
Heb jij de afgelopen dagen een dikke jas aangehad?
- Ja
- Nee
- Niet buiten geweest
0 stemmers
Haha ja nu ik het teruglees denk ik ook wel oké erg enthousiast over een vrije dag hahaha maar yes, graag gedaan!