Stel je persoonlijke vraag #17

Vandaag naar de tandarts geweest en toen vroeg ik me dit dus af:

Wat doe jij met je ogen als de tandarts in je mond kijkt?

• Ik kijk richting de lamp (schuin naar voren/boven)
  • Ik kijk de tandarts aan
  • Ik heb mijn ogen dicht

0 stemmers

En ben jij je ook zo bewust van je tong als de tandarts in je mond bezig is?

• Ja, geen idee waar ik die moet laten
  • Nee, ik vergeet haast dat ik een tong heb

0 stemmers

1 like

En nu ga ik de volgende keer op m’n tong letten. Thanks :persevere::joy:

1 like

Haha hoe creepy zou het zijn als je daar de hele tijd zo intens in de ogen van de tandarts ligt te staren :eye: :eye:

39 likes

You’re welcome! :stuck_out_tongue:

@Lemongrab Ja haha, lijkt me heel awkward maar wie weet doen mensen dat! (tot nu toe niet, volgens de stemmen).

Ja mijn tandarts heeft ook een tv in het plafond, maar hij presteert het elke keer weer om met z’n knappe kop ervoor te gaan hangen dus ik doe mijn ogen maar gewoon dicht.

4 likes

Oh wauw dat is zoveel beter. Hier hangt er wel een tv maar dat ding is letterlijk nooit aan. Hangt echt voor de sier ofzo. Durf ook nooit te vragen of hij aan mag haha dus lig dan maar een beetje met mijn ogen dicht

1 like

Tussen borst en taille eigenlijk, het zit wel onder m’n bh bandje maar boven m’n taille.

Mijn tandarts heeft een SPIEGEL in die lamp die boven je hoofd hangt. Dus je ligt je eigen mond in te staren terwijl hij bezig is met die vieze haakjes. En doordat je kan kijken nog eens extra bewust van je tong

7 likes

Als ik ergens geen emotie bij heb in dit leven dan is het wel mijn handtekening haha. Geen mening.

14 likes

Mijn handtekening is ontstaan doordat ik voor werk meerdere handtekeningen per dag moet zetten dus hij is puur praktisch, het zijn gewoon mijn initialen in 1 krabbel verwerkt. Dus absoluut niet mooi, maar wel praktisch.

Ik ben wel tevreden met mijn huidige handtekening, maar blijkbaar ben ik ‘sensitive’ en ‘unhappy with myself’.

5 likes

Hoe dan

Ik was geĂŻnspireerd door de handtekening van Jan des Bouvrie, alleen ik heb dan de lellike variant.

3 likes

Mij is meerdere malen de toegang tot m’n eigen spaarrekening geweigerd omdat m’n handtekening niet op het origineel leek
Ik wil ook eigenlijk een nieuwe want ik doe altijd maar wat dus vind het niet gek dat ze niet op elkaar lijken maar hoe start je zoiets? Gewoon ineens met iets anders beginnen?

3 likes

Volgens mij moet je dan helemaal officieel naar de gemeente.

Ik heb echt een kinderhandtekening maar het boeit me echt niet.

:scream:

@Duif Omg, dat is helemaal erg. Dat zou ik echt niet hoeven!

Zou op zich wel minder coronainvloed en meer normale leven willen maar wie niet :woman_shrugging:

2 likes

Ik woon in een studio en de tv staat in het ‘woongedeelte’ maar ik heb hem zo neergezet dat ik er ook vanuit mijn bed naar kan kijken :cool: dat doe ik eigenlijk nooit, maar technisch gezien staat er dus wel een tv in de slaapkamer?

1 like

Het muziekje van de wasmachine

• Dans ik op
  • Fluit/neurie/etc ik mee
  • Vind ik leuk
  • Vind ik neutraal
  • Vind ik stom
  • Vind ik handig
  • Vind ik nutteloos
  • Hoor ik nooit
  • Mijn wasmachine heeft geen leuk muziekje

0 stemmers