Mijn tandarts heeft een SPIEGEL in die lamp die boven je hoofd hangt. Dus je ligt je eigen mond in te staren terwijl hij bezig is met die vieze haakjes. En doordat je kan kijken nog eens extra bewust van je tong
Als ik ergens geen emotie bij heb in dit leven dan is het wel mijn handtekening haha. Geen mening.
Mijn handtekening is ontstaan doordat ik voor werk meerdere handtekeningen per dag moet zetten dus hij is puur praktisch, het zijn gewoon mijn initialen in 1 krabbel verwerkt. Dus absoluut niet mooi, maar wel praktisch.
Ik ben wel tevreden met mijn huidige handtekening, maar blijkbaar ben ik âsensitiveâ en âunhappy with myselfâ.
Hoe dan
Ik was geĂŻnspireerd door de handtekening van Jan des Bouvrie, alleen ik heb dan de lellike variant.
Mij is meerdere malen de toegang tot mân eigen spaarrekening geweigerd omdat mân handtekening niet op het origineel leek
Ik wil ook eigenlijk een nieuwe want ik doe altijd maar wat dus vind het niet gek dat ze niet op elkaar lijken maar hoe start je zoiets? Gewoon ineens met iets anders beginnen?
Volgens mij moet je dan helemaal officieel naar de gemeente.
Ik heb echt een kinderhandtekening maar het boeit me echt niet.
Zou op zich wel minder coronainvloed en meer normale leven willen maar wie niet 
Ik woon in een studio en de tv staat in het âwoongedeelteâ maar ik heb hem zo neergezet dat ik er ook vanuit mijn bed naar kan kijken
dat doe ik eigenlijk nooit, maar technisch gezien staat er dus wel een tv in de slaapkamer?
Het muziekje van de wasmachine
- Dans ik op
- Fluit/neurie/etc ik mee
- Vind ik leuk
- Vind ik neutraal
- Vind ik stom
- Vind ik handig
- Vind ik nutteloos
- Hoor ik nooit
- Mijn wasmachine heeft geen leuk muziekje
0 stemmers
Dit is barbaars! Waarom zou je dat doen? 
Ik kom er nu pas achter dat wasmachines muziekjes kunnen hebben
Dit is ook pas mijn eerste machine met muziekje 
Ja, ik dacht ook even: waarom zou je die takkeherrie in hemelsnaam een âmuziekjeâ noemen?
Ik twijfelde ook even of dit bedoeld werd:â) lekker dansen en neuriĂ«n op het geluid van het centrifugeren
Heb je vaak een klein toilettasje in je tas zitten? Bijv. Waar dan lippenbalsem, creme, mascara, tampons of weetikhet wat in zit.
- Ja heb ik standaard in mân tas zitten
- Soms
- Nee nooit
0 stemmers
Haha had ik ook altijd maar ik ben zoân chaoot en toen ik toch zoân handig ding bij een clarins bestelling erbij kreeg ben ik het zo gaan proberen en dat bevalt beter.
Haha same daarom stemde ik eerst vind ik stom, maar had later pas door dat dat niet bedoeld werd