Stel je persoonlijke vraag #17

Ik kom er nu pas achter dat wasmachines muziekjes kunnen hebben

40 likes

Dit is ook pas mijn eerste machine met muziekje :sweat_smile:

1 like

Ja, ik dacht ook even: waarom zou je die takkeherrie in hemelsnaam een ā€˜muziekje’ noemen?

7 likes

Ik twijfelde ook even of dit bedoeld werd:’) lekker dansen en neuriĆ«n op het geluid van het centrifugeren

12 likes

Heb je vaak een klein toilettasje in je tas zitten? Bijv. Waar dan lippenbalsem, creme, mascara, tampons of weetikhet wat in zit.

• Ja heb ik standaard in m’n tas zitten
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

Haha had ik ook altijd maar ik ben zo’n chaoot en toen ik toch zo’n handig ding bij een clarins bestelling erbij kreeg ben ik het zo gaan proberen en dat bevalt beter.

2 likes

Haha same daarom stemde ik eerst vind ik stom, maar had later pas door dat dat niet bedoeld werd

1 like

Vroeger wel maar sinds corona niet meer aangezien ik toch nergens meer heen ga :cry:

2 likes

Omdat het fucking irritant is en ik m’n wasmachine ook gewoon aan wil zetten als ik nog in bed lig. Hoef niet gewekt te worden door zo’n muziekje.

Eerste wat ik deed, muziekje UIT.

1 like

Nee maar ik bedacht me wel dat het handig zou zijn om een corona kit te maken met van die gel, mondkapje en dat soort zaken. Kan een lippenbalsem of tampon er ook nog wel bij. en pijnstillers en handcreme.

Sorry :frowning:

oh maar wacht het muziekje is dus dat ie klaar is? niet de hele tijd?
ik begreep al niet waarom je dat zou willen, dan kan je beter de radio/spotify aanzetten op een ander apparaat denk ik

23 likes

Nou van mij mag elke wasmachinefabrikant dit als eindmuziekje maken. Word hier zo vrolijk van!

1 like

Timberlands dus niet echt de sexy aankoop waar je op hoopte hahah

1 like

image

Favo werkschoenen

15 likes

Dr martens samenwerking met stussy
Edit: ohnee ik lieg die Sinclair zijn duurder

1 like

bergschoenenā›°ļø

maar geef toe het zijn best stylish bergschoenen

24 likes

Sophia Webster karina enkellaarsjes <3 In de sale voor 300 nog wat volgens mij (50% korting)

11 likes

Mijne waren Dr Martens haha ook niet heel origineel of bijzonder helaas

2 likes