Ik kom er nu pas achter dat wasmachines muziekjes kunnen hebben
Dit is ook pas mijn eerste machine met muziekje
Ja, ik dacht ook even: waarom zou je die takkeherrie in hemelsnaam een āmuziekjeā noemen?
Ik twijfelde ook even of dit bedoeld werd:ā) lekker dansen en neuriĆ«n op het geluid van het centrifugeren
Heb je vaak een klein toilettasje in je tas zitten? Bijv. Waar dan lippenbalsem, creme, mascara, tampons of weetikhet wat in zit.
- Ja heb ik standaard in mān tas zitten
- Soms
- Nee nooit
0 stemmers
Haha had ik ook altijd maar ik ben zoān chaoot en toen ik toch zoān handig ding bij een clarins bestelling erbij kreeg ben ik het zo gaan proberen en dat bevalt beter.
Haha same daarom stemde ik eerst vind ik stom, maar had later pas door dat dat niet bedoeld werd
Vroeger wel maar sinds corona niet meer aangezien ik toch nergens meer heen ga
Omdat het fucking irritant is en ik mān wasmachine ook gewoon aan wil zetten als ik nog in bed lig. Hoef niet gewekt te worden door zoān muziekje.
Eerste wat ik deed, muziekje UIT.
Nee maar ik bedacht me wel dat het handig zou zijn om een corona kit te maken met van die gel, mondkapje en dat soort zaken. Kan een lippenbalsem of tampon er ook nog wel bij. en pijnstillers en handcreme.
Sorry
oh maar wacht het muziekje is dus dat ie klaar is? niet de hele tijd?
ik begreep al niet waarom je dat zou willen, dan kan je beter de radio/spotify aanzetten op een ander apparaat denk ik
Nou van mij mag elke wasmachinefabrikant dit als eindmuziekje maken. Word hier zo vrolijk van!
Timberlands dus niet echt de sexy aankoop waar je op hoopte hahah
Favo werkschoenen
Dr martens samenwerking met stussy
Edit: ohnee ik lieg die Sinclair zijn duurder
Sophia Webster karina enkellaarsjes <3 In de sale voor 300 nog wat volgens mij (50% korting)
Mijne waren Dr Martens haha ook niet heel origineel of bijzonder helaas