Stel je persoonlijke vraag #17

Skischoenen :joy:
En leren paardrijschoenen. Wel echt hele goede kwaliteit en zitten zoo lekker.

2 likes

Zelfde Gucci loafers als @RupiKaur alleen in het rood.

3 likes

Mijn antwoord staat er niet tussen:

• ja dit heb ik altijd

Ben echt een robot het interesseert me allemaal geen biet

7 likes

Deze schoenen passen echt zo goed bij je naam haha

9 likes

14 likes

Trouwschoenen

23 likes

Ah wat lief! :smiling_face_with_three_hearts:

Ze gaan nu al 5 winters mee en ik kijk elke keer zo uit naar de eerste dag dat ik deze weer aan kan/mag/doe, ik voel me dan alsof ik de hele wereld aan kan
(Van Frye)

6 likes

Waar geef jij meer geld aan uit? Aan make-up of huidverzorging? Ik bedoel bij huidverzorging gewoon scrubs, reinigingslotion, creme, maskers enzo.

• Aan make-up
  • Aan huidverzorging
  • Geen idee

0 stemmers

Heb jij wel eens meer dan 50 euro uitgegeven aan 1 make-up product?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dus echt dat huidverzorging veel goedkoper moet zijn. Ik had laatst weer een bestelling van rond de 100 euro gedaan maar ik gebruik dat elke dag. Ik zou dan weer echt nooit meer dan 10 euro aan een bronzer ofzo uitgeven. Ik weetniet eens wat ik ermee moet. Ziet er niet uit bij mij. Dat weet ik wel.

Ik heb de helft van m’n duo leningen in Make-up gestoken, die ik overigens niet meer draag.

Slim met geld.

29 likes

Aan één make-up product, of een bestellling?

Aan 1 make-up product. Dus gewoon 1 foundation etc.

1 like

Wat wil je met deze poll dan, een soort legitimatie dat je niet de enige bent en het dus oke is?
Volgens mij weet je daar zelf het antwoord ook al wel op gezien je bewoording.

1 like

Verkeerd topic! :stuck_out_tongue:

Ik haat dit soort vragen en daarom open ik ook nooit dat andere topic

Ik noem het niet meer zo want ik vind het niet oké, maar m’n hoofd denkt het wel :weary:

1 like

Oh ik wil niet zeggen dat het oke is haha maar vraag me gewoon af of ik de enige ben. Maar ik verwijder het wel.

Je hoeft het voor mij niet te verwijderen hoor.

Eigenlijk kunnen we beter heel die dingen afschaffen, ze zijn ook nog eens niet te vreten. En hoeft niemand ze meer zo te noemen. Probleem opgelost

1 like

Sorry ik had helemaal niet 1 make-up product erbij gezet! Nouja, ik verneuk toch altijd al polls dus ik ga wel janken in slachtofferrol.

:ghost:

11 likes

Ik vond het wel duidelijk dat het om één product ging eigenlijk haha

1 like