Ik vind het dan weer jammer dat het direct verwijderd wordt.
Ik wil dan nu heel graag weten wat de vraag was
Ja, zit ik hier met een ongevraagde mening klaar mist de vraag.
De vraag was of jij ook nog wel eens het woord negerzoenen gebruikte.
Ja vind ik ook! Oké dit is dubbel, omdat ik zelf vond dat het in een ander topic moest. Ik zie wel vaker dat mensen dat doen na kritiek en dat vind ik echt jammer! Het is al gebeurd en gelezen, je kan veel beter je standpunt uitleggen dan het verwijderen en doen alsof het er nooit was.
Jij vind ze niet lekker. Ik vind ze heerlijk.
Naked oogschaduw
Ik ga morgen een doos zoenen kopen en helemaal opeten
Ik een doos mini dicks
Heerlijk
Fackkk is dit op tv geweest nog erger dan de stem van de kruidvat reclame
Echt oneerlijk dat er altijd meer pure in de doos zitten dan melk en wit.
Ja en die blijven dan weken in de kast liggen tot je ze in depressieve bui opeet terwijl je ze niet eens echt lust
Ja, ik probeerde ze dan altijd zo open te maken dat ik alleen de vulling kon opeten dus dan had ik op het laatst een doos met allemaal bovenkantjes en uitgeholde zoentjes (bah waarom heten ze zo).
Maar tegenwoordig heb ik een vriend die alleen de pure lekker vindt dus maken we samen een doos op en hebben we er allebei evenveel
Dan weet je wel echt zeker dat je voor elkaar gemaakt bent!
Dit en dan in de magnetron tot ze zo opbollen en ploffen was echt fantastisch.
Ja ik geef dat met gemak uit aan makeup, maar het is ook mijn werk dus dan is het minder erg ofzo. Al geef ik het ook uit aan producten die ik alleen voor mezelf gebruik. Ik hou gewoon heel erg van Makeup.
Vind jij dat je snel jaloers bent in je relatie?
- Nee
- Ja
- Ik weet het niet
- Rot op ik heb geen relatie
0 stemmers
Verschilt dat bij jullie niet erg per relatie?
Bij een paar mannen was ik nul jaloers (of misschien soms een ietsiepietsie) maar bij iemand anders weer best wel. Dan voelde ik best wat wantrouwen. Ik ben heel benieuwd hoe dat in de toekomst gaat zijn, of ik nu altijd jaloers ga zijn :’) Ik hoop dat het afhankelijk was van zijn manier van communicatie en dat dat dus getackeld is bij iemand die beter communiceert en vertrouwen in de relatie uitspreekt/laat zien. (Er klopte heel vaak kleine dingetjes niet die hij had gezegd waardoor ik achterdochtig werd).