Stel je persoonlijke vraag #17

Dat laatste heb ik niet meegekregen, of heb je dat niet hier gepost? In wat voor zin bedoel je te amicaal? Of hoe moet ik dat voor me zien?

Ik vraag dus ook altijd of hij die of die vrouw mooi vindt etc. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Hij vindt dat nog steeds een beetje raar, ik snap niet waarom. Een tijdje geleden heb ik allemaal bn’ers aan hem laten zien en influencers en wat hij daarvan vond qua uiterlijk. Nou met moeite kreeg ik antwoorden eruit geperst.

@ellegirltalk ja ik denk ook wel dat het per relatie verschilt en hoe zeker je bent van je relatie maar ik ben van nature gewoon geen jaloers mens. M’n vorige ex vond dat zelfs jammer. :joy: Dat kwam dan te nonchalant over.

Oh en m’n eerste ex was zo ziekelijk jaloers dat ik nog een soort woede voel. Jaloezie speelde zo’n grote rol in die relatie he, echt zonde.

Haha ja ik herken dat laatste wel. Dat het je half wordt aangerekend dat je niet jaloers bent. Zeker als zij dan wel jaloers waren was dat wel een dingetje :’) Ik dacht juist van wees blij dat ik totaal niet jaloers ben :stuck_out_tongue:

1 like

Maar dit andersom; dit is mij ook wel eens verteld terwijl ik dan dacht van gast doe normaal, ik geef je nul reden om jaloers te zijn dus je gedrag/woorden zijn niet goedgepraat hiermee. Maar hij zag het dan weer anders.
Zelf ervaar ik het ook zo hoor. Ik ben snel tevreden als je me vertrouwen in de relatie laat zien. Maar als je A zegt en B doet, dan vertrouw ik je niet snel en word daardoor ook bezitterig, controlerend en kan hem gaan testen. (Edit:overigens niet door telefoons of e-mails oid te controleren. Maar wel vragen stellen van heh je zei eerst a en nu b, hoe zit dat?)

Wat ik zo typisch vind is dat mijn exen (2) alleen nooit jaloers waren als ik afsprak met m’n bff. Dat vonden ze leuk! Want ze wisten gewoon dat ik daar nevernooit voor zou kunnen vallen geloof ik. Dus dat was dan safe. Bij anderen was het altijd twijfelachtig tot een verbod aan die persoon nog te spreken/zien.

Naar het opbiechttopic jij!!!

Heb jij wel eens een deurwaarder aan de voordeur gehad (voor jezelf)?

• Ja, meerdere keren
  • Ja, een keer
  • Nee, maar wel bijna (meerdere aanmaningen)
  • Nee

0 stemmers

Ik kreeg laatst echt opeens een mega dikke envelop en dat was dus echt een uitnodiging om naar de rechter te komen omdat ik dus blijkbaar een rekening van Le ballon niet had betaald. Stonden echt screenshots bij van de bestelling enz :joy: schrok me helemaal dood. Meteen kunnen betalen gelukkig en nu voel ik me meteen schuldig als ik iets met achteraf betalen bestel.

3 likes

Vind jij het ook zo lelijk als een kentekenplaat zo op een auto zit?

• Ja! Niet mooi
  • Ik vind het er wel goed uitzien
  • Ik heb een auto waarop het kenteken zo bevestigd zit, maar ik vind dit eigenlijk niet mooi.
  • Ik heb een auto waarop het kenteken zo bevestigd zit en ik vind dit er goed uitzien
  • Niet mooi, maar ook niet lelijk/neutraal/geen mening

0 stemmers

Ja heel erg, een aantal jaren geleden was het op z’n toppunt en had ik een fobische angst ervoor ontwikkeld. Ik zag overal maden in, ben echt in huilen uitgebarst bij m’n ouders. M’n vader is gelukkig bekend met het hebben van een fobie en ik twijfelde om hulp in te schakelen. Het gaat nu beter maar het staat op m’n netvlies gebrand en ik word er zo naar van. Ik heb dan nog liever een spin die over m’n hand kruipt (wat voor mij al heel wat zou zijn). Het klinkt zo overdreven als ik dit nu zo typ maar ik zag overal die dingen krioelen.

Knuffel mag blijven. Hand en kus mogen weg!

4 likes

Ligt eraan wie er belt.

4 likes

Ik kijk wie het is, en als het dringend/belangrijk is neem ik wel op, anders bel ik ze later terug

1 like

Ik neem alleen op als ik een belangrijk telefoontje verwacht.

Hangt echt van de situatie af, als ik een telefoontje verwacht neem ik natuurlijk op, anders app ik of ze later terug kunnen bellen. En het ligt er natuurlijk ook aan wie het is en of ik een idee heb waarom diegene me belt.

1 like

Ik vind zulke auto’s er altijd uitzien als zo’n soort smiley: :cool:

9 likes

Dr Marten Jadon Boots.
Acne sneakers waarvan ik geen plaatje kan vinden en nog andere dingen zoals

en

Summary

5 likes

Ja love that. Echt zo vreselijk ‘bellen voor de leuk’. Ik moet mezelf daar bijna mentaal op voorbereiden. Gelukkig doet alleen m’n moeder dat. Ik hoop dat het uitsterft.

2 likes

Je weet van te voren toch niet of het dringend is? Ben zelf altijd bang dat er iets is met familie, dus neem zelf wel kort op. Mocht ik echt zeker weten dat het geen haast heeft (werk ofzo :rofl:) negeer ik het. Bij een bekende app ik soms meteen of het dringend is omdat ik van sommigen ook niet gewend ben dat ze zomaar bellen (een vriendin ofzo).

1 like

Maar hoe weet je dat het niet belangrijk is? Ligt er bij mij echt aan wie het is wat ik doe.

Oja daf zijn ongeveer 9/10 belletjes met mijn vader. Die dan een heel verhaal wil beginnen en ik hem onderbreek met “Waarom bel je? Ik bel je straks of vanavond terug, doei!”

1 like