Knuffel mag blijven. Hand en kus mogen weg!
Ligt eraan wie er belt.
Ik kijk wie het is, en als het dringend/belangrijk is neem ik wel op, anders bel ik ze later terug
Ik neem alleen op als ik een belangrijk telefoontje verwacht.
Hangt echt van de situatie af, als ik een telefoontje verwacht neem ik natuurlijk op, anders app ik of ze later terug kunnen bellen. En het ligt er natuurlijk ook aan wie het is en of ik een idee heb waarom diegene me belt.
Ik vind zulke auto’s er altijd uitzien als zo’n soort smiley: 
Dr Marten Jadon Boots.
Acne sneakers waarvan ik geen plaatje kan vinden en nog andere dingen zoals
en
Ja love that. Echt zo vreselijk ‘bellen voor de leuk’. Ik moet mezelf daar bijna mentaal op voorbereiden. Gelukkig doet alleen m’n moeder dat. Ik hoop dat het uitsterft.
Je weet van te voren toch niet of het dringend is? Ben zelf altijd bang dat er iets is met familie, dus neem zelf wel kort op. Mocht ik echt zeker weten dat het geen haast heeft (werk ofzo
) negeer ik het. Bij een bekende app ik soms meteen of het dringend is omdat ik van sommigen ook niet gewend ben dat ze zomaar bellen (een vriendin ofzo).
Maar hoe weet je dat het niet belangrijk is? Ligt er bij mij echt aan wie het is wat ik doe.
Oja daf zijn ongeveer 9/10 belletjes met mijn vader. Die dan een heel verhaal wil beginnen en ik hem onderbreek met “Waarom bel je? Ik bel je straks of vanavond terug, doei!”
M’n vriend doet dat dus met veel mensen, en 1 vriend van hem belt hem elke dag heel random en dan gaat hij vragen “where is my friend?” Daar bedoelt hij dan mij mee en dan schreeuw ik vaak, “dont call!” En dat is nu een ding geworden wat ze beide grappig vinden. Maar ik zie het nut er niet van in. Ik app liever. Plus een telefoon aan m’n oor houden vind ik ook kut. Als ik je op de luidspreker kan zetten wordt de drempel al lager.
Hopelijk zijn we nu voor eens en voor altijd af van die drie ongevraagde zoenen.
Met verjaardagen en Nieuwjaar word ik ongevraagd tig keer gezoend op het werk. Het merendeel is man en heeft stoppels. Zo naar vind ik dat. En als ik zelf met een stijve arm een hand geef om afstand te bewaren zijn er altijd types die een ruk aan je arm geven om je alsnog te kunnen zoenen. 
Waarom niet? Ik doe dat wel alleen als ik al heel recent contact heb gehad met die persoon en ik dan net op de fiets wil stappen bijv.
Je kan dan toch snel checken of er iets loos is?
Eigenlijk heb ik liever dat iemand eerst appt of bellen uitkomt. Vaak negeer ik het trouwens ook en app dan “je belde?”. Maar dat vinden mensen ook raar 
Oja dan stuur ik ook een berichtje dat ik straks terugbel.
Maar ook daar haat ik het als mensen me zomaar gaan lopen bellen. Vraag eerst ff of het uitkomt aub.
maar een berichtje is dan toch net zo afleidend als een telefoontje? Ik ga er altijd vanuit dat wanneer iemand opneemt en het gesprek aangaat, tijd heeft. Anders drukt diegene me wel weg.
Een ander hoeft niet te weten dat ik gebeld word of een appje krijg.
Mijn zus heeft haar geluid altijd aan, maar ze krijgt ook bij ELK appje een geluid. Zelfs als ze in het gesprek zit. En ze zet het liefst ook nog haar toetsenbord geluid aan. Krijg daar echt moordneigingen van 

24/7 op stil, zou niet eens weten wat voor geluiden mijn telefoon zou maken. (Op die verdomde NL alert meldingen na, die klinken alsof er een bom afgaat)
Haha ik ook niet, als er al vrienden bellen dan is het altijd ‘op afspraak’ en vaak 's avonds thuis.
Bel jij of word jij soms spontaan overdag opgebeld of gevideobeld door vrienden om gezellig te kletsen?
- Ja
- Nee
- Heel soms
- Anders
0 stemmers