Tja ik weet niet wat je nu wil dat ik zeg. Ik heb het heel vaak op verschillende plekken in nl gezien.
Vergeet de discodip niet die met je gesmolten ijs je vingers plakkerig maakten
Nee die chocolade vond ik altijd echt vreselijk, alles lekte dan aan de onderkant weg en dan viel je kostbare chocolade op de grond. Voor mij enkel de nootjes!
Ik heb in een ijssalon gewerkt waar Italiaans ijs echt vers werd gemaakt, dus ik ben verpest. Vind supermarkt ijs echt niet meer te eten.
37 maar werk er in principe 40 en bouw dan wekelijks 3 uur atv op.
Die chocolade! Zo vies lekker
Kun jij aan het kenteken zien hoe nieuw een auto is?
- Ja
- Nee
- Que?
0 stemmers
Vroeger wel, maar ik ben al te lang weg uit NL
Fokking lekker ik eet ze alle twaalf achter elkaar
Nou geef maar aan mij dan, ik kan er wel meer dan twaalf op
Mensen die deze niet weten te waarderen en koetjesrepen ook walgelijk vinden hebben een slechte smaak.
Ik vond het bij deze altijd zo kut dat de onderkant zo snel smelt en het dan gaat lekken. Weet nu wel dat de oplossing daarvoor is om sneller te eten, maarja 8 jarige Spaarlamp wist dat nog niet.
Ik vind Vienneta (hoe schrijf je dit) altijd maar mwa dus ik pleit altijd voor deze maar mijn saaie familie wil dan die andere en dan zit ik te balen tijdens het toetje
Deze heb ik al zolang niet gezien. Ik ga NU zoeken waar je ze kan kopen.
Hoe kan het dat dit koud aanvoelde
jumbo!!!
Dan wel de versie van de Eismann, die met zn koelwagen door de straat kwam.
Kwam de Eismann vroeger ook in jullie dorp/stad?
- Ja
- Nee
- Ken ik niet
0 stemmers
De IJskoning (zelfde idee denk ik?) kwam altijd bij m’n oma langs en dan had ze weer van alles in bulk gekocht. Feest want dan had ze altijd super lekkere ijsjes in de vriezer (zo’n enorme vrieskist) die je in de supermarkt niet kon kopen.
Denk het wel, er bestond schijnbaar ook een IJspaleis
Wij zijn ‘slechte’ chocoladepartners in crime.