Stel je persoonlijke vraag #17

Nou geef maar aan mij dan, ik kan er wel meer dan twaalf op

2 likes

Mensen die deze niet weten te waarderen en koetjesrepen ook walgelijk vinden hebben een slechte smaak. :yum:

5 likes

Ik vond het bij deze altijd zo kut dat de onderkant zo snel smelt en het dan gaat lekken. Weet nu wel dat de oplossing daarvoor is om sneller te eten, maarja 8 jarige Spaarlamp wist dat nog niet.

Ik vind Vienneta (hoe schrijf je dit) altijd maar mwa dus ik pleit altijd voor deze maar mijn saaie familie wil dan die andere en dan zit ik te balen tijdens het toetje :frowning:

Deze heb ik al zolang niet gezien. Ik ga NU zoeken waar je ze kan kopen.

1 like

Hoe kan het dat dit koud aanvoelde

1 like

jumbo!!!

1 like

Dan wel de versie van de Eismann, die met zn koelwagen door de straat kwam.
Kwam de Eismann vroeger ook in jullie dorp/stad?
Screenshot_2020-06-10-20-22-39-1

• Ja
  • Nee
  • Ken ik niet

0 stemmers

De IJskoning (zelfde idee denk ik?) kwam altijd bij m’n oma langs en dan had ze weer van alles in bulk gekocht. Feest want dan had ze altijd super lekkere ijsjes in de vriezer (zo’n enorme vrieskist) die je in de supermarkt niet kon kopen.

5 likes

Denk het wel, er bestond schijnbaar ook een IJspaleis :sweat_smile:

2 likes

Wij zijn ā€˜slechte’ chocoladepartners in crime. :sunglasses:

1 like

Die zag ik toevallig vandaag nog door de straat hier rijden, een tijdje later kwam de diepvriesman (volgens mij?) ook nog voorbij, dus blijkbaar is het hier in de buurt nog steeds wel een dingetje

Ja ijspaleis die kwam vroeger ook bij ons! Volgens mij hadden die ook van die catalogus en ging ik altijd kijken wat ik wilde hebben. Achterin stond het lekkerste ijs

2 likes

Een stukje klimop bij je afval en er zijn/komen geen maden!

5 likes

Dit is echt Wibra snoep. Daar had/heb je echt van dat gare snoep koek en chocolade wat anders smaakt dan bij andere winkels.
@MevrouwMand Wibra dus. Paar jaar terug iig.

1 like

Jaaa deze is wel heel lekker, zeker de biscuitbodem inderdaad. En oh ik bedenk me nu pas dat ik helemaal niet hoef te wachten tot gelegenheden als kerst enzo voor ik dit kan eten, kan letterlijk morgen naar de winkel gaan en dit gewoon voor mezelf kopen. Geen idee waarom dit nooit eerder in me opgekomen is :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ik vind ook dat Wibra snoep anders smaakt!! Net zoals Zeeman en Action eten. Het smaakt naar mijn idee anders. Of ik stel me aan.

4 likes

Ik begon dit soort realisaties volgens mij pas 7 jaar nadat ik op mezelf ging wonen te krijgen en heb ze nog steeds wel eens.
Echt zoiets van: ik ben volwassen, ik mag dat zelf bepalen en dat kan gewoon :frowning:

1 like

Ik ben zo benieuwd wanneer ik voor het eerst gevulde eieren ga maken terwijl het geen Pasen is

5 likes

Op welke manier zou jij graag willen wonen op jouw oude dag (80+)?

• In mijn eigen woning oud worden (al dan niet alleen)
  • Met vriendinnen of vrienden samen gaan wonen
  • Begeleid wonen
  • Zorgboerderij
  • Verzorgingstehuis
  • Woongroep
  • Inwonend bij een van mijn kinderen
  • Anders…
  • Nee wil ik niet over nadenken maar ik wil wel stemmen

0 stemmers