Stel je persoonlijke vraag #17

Die zag ik toevallig vandaag nog door de straat hier rijden, een tijdje later kwam de diepvriesman (volgens mij?) ook nog voorbij, dus blijkbaar is het hier in de buurt nog steeds wel een dingetje

Ja ijspaleis die kwam vroeger ook bij ons! Volgens mij hadden die ook van die catalogus en ging ik altijd kijken wat ik wilde hebben. Achterin stond het lekkerste ijs

2 likes

Een stukje klimop bij je afval en er zijn/komen geen maden!

5 likes

Dit is echt Wibra snoep. Daar had/heb je echt van dat gare snoep koek en chocolade wat anders smaakt dan bij andere winkels.
@MevrouwMand Wibra dus. Paar jaar terug iig.

1 like

Jaaa deze is wel heel lekker, zeker de biscuitbodem inderdaad. En oh ik bedenk me nu pas dat ik helemaal niet hoef te wachten tot gelegenheden als kerst enzo voor ik dit kan eten, kan letterlijk morgen naar de winkel gaan en dit gewoon voor mezelf kopen. Geen idee waarom dit nooit eerder in me opgekomen is :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ik vind ook dat Wibra snoep anders smaakt!! Net zoals Zeeman en Action eten. Het smaakt naar mijn idee anders. Of ik stel me aan.

4 likes

Ik begon dit soort realisaties volgens mij pas 7 jaar nadat ik op mezelf ging wonen te krijgen en heb ze nog steeds wel eens.
Echt zoiets van: ik ben volwassen, ik mag dat zelf bepalen en dat kan gewoon :frowning:

1 like

Ik ben zo benieuwd wanneer ik voor het eerst gevulde eieren ga maken terwijl het geen Pasen is

5 likes

Op welke manier zou jij graag willen wonen op jouw oude dag (80+)?

• In mijn eigen woning oud worden (al dan niet alleen)
  • Met vriendinnen of vrienden samen gaan wonen
  • Begeleid wonen
  • Zorgboerderij
  • Verzorgingstehuis
  • Woongroep
  • Inwonend bij een van mijn kinderen
  • Anders

• Nee wil ik niet over nadenken maar ik wil wel stemmen

0 stemmers

Ligt aan hoe goed ik oud word en wat ik nog kan.

2 likes

Haha precies dat ja, en het blijft leuk :joy:

1 like

Morgen

Neh, het is nog geen Pasen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Woon jij in Nieuw Zeeland? :heart_eyes:

Hij komt nog altijd maandelijks bij mijn moeder!

Ik had ook geen idee hoor

2 likes

In een mooi groot landelijk huis met een paar vrienden. Iedereen zijn eigen privĂ© ‘huis’/vertrek, maar op gemeenschappelijke grond, dus dat je wel voor elkaar kunt zorgen (boodschappen doen e.d.). Iedereen kan lekker zijn ding doen, beetje tuinieren, wandelen, lezen, maar je bent er wel voor elkaar.

Mijn vader heeft het serieus over zo’n constructie gehad met zijn ex en haar zus (die al in een geschikt huis hiervoor woont), maar ja, helaas voor hem is die relatie is nu uit.

9 likes

Hou jij ervan als je parfum op hebt dat je die dan gedurende de dag bij jezelf blijft ruiken?

(Gaat dus niet om of iemand anders bij jou de parfum nog ruikt of dat jij de parfum van iemand anders (te) sterk ruikt, maar echt je eigen parfum. Ik vind het zelf heeeerlijk als ik zo’n zweempje van m’n eigen parfum ruik gedurende de dag maar ik heb ook een vriendin die dat juist niet wilt en er misselijk van wordt als ze de hele dag door haar eigen parfum ruikt en daarom altijd hele lichte parfum draagt)

• Ja
  • Nee
  • Ik draag geen parfum/Geen mening/Anders

0 stemmers

Haha nee je begrijpt het denk verkeerd :joy:

Hmmm liever dat ik het af en toe eventjes ruik (bijvoorbeeld als je door je haar gaat, ik zeg maar iets) maar inderdaad niet de hele tijd want dat vind ik ook misselijkmakend. En dan heb ik zelf ook het gevoel dat iedereen het ruikt, als in dat er een mega walm hangt.

2 likes