Stel je persoonlijke vraag #17

Ligt aan hoe goed ik oud word en wat ik nog kan.

2 likes

Haha precies dat ja, en het blijft leuk :joy:

1 like

Morgen

Neh, het is nog geen Pasen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Woon jij in Nieuw Zeeland? :heart_eyes:

Hij komt nog altijd maandelijks bij mijn moeder!

Ik had ook geen idee hoor

2 likes

In een mooi groot landelijk huis met een paar vrienden. Iedereen zijn eigen privĂ© ‘huis’/vertrek, maar op gemeenschappelijke grond, dus dat je wel voor elkaar kunt zorgen (boodschappen doen e.d.). Iedereen kan lekker zijn ding doen, beetje tuinieren, wandelen, lezen, maar je bent er wel voor elkaar.

Mijn vader heeft het serieus over zo’n constructie gehad met zijn ex en haar zus (die al in een geschikt huis hiervoor woont), maar ja, helaas voor hem is die relatie is nu uit.

9 likes

Hou jij ervan als je parfum op hebt dat je die dan gedurende de dag bij jezelf blijft ruiken?

(Gaat dus niet om of iemand anders bij jou de parfum nog ruikt of dat jij de parfum van iemand anders (te) sterk ruikt, maar echt je eigen parfum. Ik vind het zelf heeeerlijk als ik zo’n zweempje van m’n eigen parfum ruik gedurende de dag maar ik heb ook een vriendin die dat juist niet wilt en er misselijk van wordt als ze de hele dag door haar eigen parfum ruikt en daarom altijd hele lichte parfum draagt)

• Ja
  • Nee
  • Ik draag geen parfum/Geen mening/Anders

0 stemmers

Haha nee je begrijpt het denk verkeerd :joy:

Hmmm liever dat ik het af en toe eventjes ruik (bijvoorbeeld als je door je haar gaat, ik zeg maar iets) maar inderdaad niet de hele tijd want dat vind ik ook misselijkmakend. En dan heb ik zelf ook het gevoel dat iedereen het ruikt, als in dat er een mega walm hangt.

2 likes

Tiny home gemeenschap met hippie oudjes :sunglasses:

1 like

Ja precies dit.
Ik vind het ook altijd lastig inschatten hoe erg of weinig je mijn geurtje ruikt. Gebruik zelf liever lichte geuren of een geur olie of crĂšme ofzo i.p.v. parfum.

2 likes

Wat is je favo ui?

• Bosui (lente-ui)
  • Rode ui
  • Zilveruitjes
  • Sjalotten
  • Gele ui
  • Witte ui
  • Pittige ui
  • Zoete ui
  • Biologische ui
  • Lus ik nie
  • Je bent m’n favo ui vergeten, ei

0 stemmers

Ik koop dus echt nooit sjalotten (geen idee waarom niet)

• Ik ook niet
  • Oh ik wel

0 stemmers

Gefrituurde uitjes :see_no_evil:

5 likes

Vind je die echt het allerlekkerste :eek:

lekkerste

• witte asperges
  • paarse asperges
  • groene asperges
  • geen

0 stemmers

Ja ik hou eigenlijk helemaal niet van ui. Ofja al helemaal niet als ze nog kraken. Als ze zacht zijn kan het wel maar liefst wel zo klein mogelijk gesneden dat ze amper zichtbaar zijn

2 likes

Asperges zijn duur man kwam ik achter

Een bos groene is 3 euro bij de lidl :sunglasses: