Tiny home gemeenschap met hippie oudjes
Ja precies dit.
Ik vind het ook altijd lastig inschatten hoe erg of weinig je mijn geurtje ruikt. Gebruik zelf liever lichte geuren of een geur olie of crème ofzo i.p.v. parfum.
Wat is je favo ui?
- Bosui (lente-ui)
- Rode ui
- Zilveruitjes
- Sjalotten
- Gele ui
- Witte ui
- Pittige ui
- Zoete ui
- Biologische ui
- Lus ik nie
- Je bent m’n favo ui vergeten, ei
0 stemmers
Ik koop dus echt nooit sjalotten (geen idee waarom niet)
- Ik ook niet
- Oh ik wel
0 stemmers
Gefrituurde uitjes
Vind je die echt het allerlekkerste
lekkerste
- witte asperges
- paarse asperges
- groene asperges
- geen
0 stemmers
Ja ik hou eigenlijk helemaal niet van ui. Ofja al helemaal niet als ze nog kraken. Als ze zacht zijn kan het wel maar liefst wel zo klein mogelijk gesneden dat ze amper zichtbaar zijn
Asperges zijn duur man kwam ik achter
Een bos groene is 3 euro bij de lidl
Yeah lekker grillen met zout.
Zijn jullie ook zo hyped voor seizoen 4 van sƃuᴉɥ┴ ɹǝƃuɐɹʇS?
- Omg ja!
- Nee
- Nee ik kijk dat niet
0 stemmers
Ik moet ook helemaal niet cool doen met mijn upside down tekst want ik raak in de war hoe het nu moet staan hahahaha.
Ik hoef niet echt over van alles en nog wat te praten maar als ze wat vraagt geef ik natuurlijk wel antwoord. Hoop alleen op een chille, rustgevende vibe waarin ik niet hóef te praten tijdens een behandeling
Ik maak aan het begin altijd even een praatje maar bij een massage wil ik me altijd echt kunnen ontspannen en dat doe ik het liefst met m’n ogen en mond dicht. Dus tijdens het masseren liever geen gesprek.
Ik haat het als ze dingen gaan uitleggen “dit bevat groene thee dat ontgift je bloedvaten” denk ik pff wat een onzin hou gewoon je mond ik kom hier omdat je spulletjes lekker ruiken en het lekker voelt je hoeft niet die onzin erbij te vertellen hahah
Wanneer ben je zuiniger op een product?
- Als ik het zelf betaald heb, ik heb er hard voor gewerkt!
- Als ik het cadeau gekregen heb, want iemand anders heeft er geld in gestopt
- Als ik het heb gevonden (bij het grofvuil bijvoorbeeld)
0 stemmers
Voor wie ondertussen over koetjes en kalfjes praat:
- Ik doe dit omdat ik dat zelf leuk/interessant vind.
- Ik doe dit omdat ik me daar een beetje verplicht toe voel.
0 stemmers
Maar ik ben met veel producten eigenlijk helemaal niet zo zuinig.
Voor mij geldt mijn stem alleen voor schoonheidsbehandeling, want tijdens een massage val ik 9 vd 10 keer in slaap
Mensen die ook thuiswerken, hebben jullie ook de neiging om steeds je werkmail te checken buiten de werkuren?
- Ja, want ik ben een controlefreak.
- Nee, ik laat het los.
0 stemmers