Stel je persoonlijke vraag #17

Heb jij weleens iets gekocht of online besteld bij Cinnabon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waren ze volgens jou het geld waard?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb ze nog nooit gehad, maar opeens enorme zin in kaneelbroodjes. Als ze volgens jullie heel lekker zijn, bestel ik ze voor morgen (moeder jarig).

Eventuele andere lekkere aanraders om over de post te sturen zijn ook welkom. Mijn moeder krijgt al cadeautjes, maar leek me een leuke extra verrassing.

1 like

Gebruik jij een stappenteller?

• Nee
  • Ja
  • Wel gedaan maar nu niet meer

0 stemmers

Werd er echt gek van. Nee, die obsessie hoe ik niet meer

2 likes

Hoevaak haal jij ongeveer de 10.000 stappen op een dag per week?

• 0 keer
  • 1 a 2 keer per week
  • 3 a 4 keer per week
  • 5 a 6 keer per week
  • Elke dag :exploding_head:

0 stemmers

Vinden jullie honden op hun baasjes (of andersom) lijken?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Wow wat vinden veel mensen haring vies, had ik eigenlijk niet verwacht. M’n vader eet wel eens zure haring uit een pot, omg dat vind ik wel echt horror.

1 like

Besteld, dankjulliewel! :heart:

1 like

Hollandse nieuwe

• Met uitjes
  • Zonder uitjes
  • Neehee gatverdamme

0 stemmers

1 like

Stop making haring happen!

21 likes

Ik kan niet wachten om m’n vriend zover te krijgen dit te proberen. Is echt een levensdoel.

4 likes

Kan Jaap Korteweg plz even vegan haring gaan maken

2 likes

Eerst z’n bestaande producten vegan zoals hij al jarenlang belooft!

2 likes

Vind jij dat je een wilde jeugd hebt gehad? Als in, veel feesten/uitgaan/seks/drugs etc.

• Ja
  • Nee
  • Mwah ik denk vrij gemiddeld

0 stemmers

Ik weet zelf eigenlijk niet eens of ik mezelf daarin gemiddeld of een ja vind. Ik denk dat vrienden of familie snel ja zouden zeggen maar mwah.

ben echt born to be burgerlijk

20 likes

Had je liever een wat uitbundigere jeugd gehad?

• Nee
  • Ja
  • Weet ik niet

0 stemmers

Haha huuh, ik weet dat je dan een beutyblogger ermee bedoelt maar neen.

1 like

Ik liep vandaag langs een viskraam op de markt en was echt m e g a sad omdat de Hollandse nieuwe een hoogtepunt van mijn jaar is maar ben zwanger :frowning_face:

3 likes

Ik meld me alvast aan, tot over 60 jaar

2 likes

niet met zomaar iemand uit een ander huishouden maar met mijn zusje of mijn moeder.

2 likes

Niet per se voor vaderdag en zeker niet met iedereen, maar zou het wel overwegen denk ik. Kunnen ze überhaupt controleren of je een ander huishouden bent?

Of ik het trouwens echt zou doen weet ik niet haha. Ben ook nog niet met het ov geweest omdat dat alleen voor noodzakelijke reizen is. Terwijl ik om me heen best veel mensen hoor die toch naar familie oid zijn gegaan al met de trein.