Stel je persoonlijke vraag #17

Je theorie dat Amsterdammers er nooit komen is bij deze ontkracht haha

7 likes

Ik ben heel erg goed in fileparkeren, wat ook wel moet aangezien ik in een verschrikkelijke stad woon voor autorijders, maar… ik heb echt 0 ruimtelijk inzicht, doe het op intuĆÆtie (ik heb echt geen idee hoe, hoe hard ik ook probeer de theorie van het parkeren onder de knie te krijgen) en verras mezelf er nog steeds altijd mee, dat het zo snel en goed lukt. Ben ook vet bang voor de dag dat ik een andere auto zal moeten rijden en daar mijn vibe mee zal moeten vinden. :confounded:

1 like

Ik vind dat ook zoveel makkelijker want je kunt in de spiegels precies zien waar je bent, met vooruit heb ik veel minder overzicht. Daarnaast kun je zo in een keer wegrijden, ik zie echt nooit wat als ik tussen auto’s geparkeerd staan.
Maar ondanks dat ik het makkelijker vind voel ik me wel altijd een baas als ik dan uitstap.

3 likes

Heb jij wel eens iemand met zo’n stapel pizzadozen gezien (in het echt)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Stappendoel

• Ja!
  • Dit woord doet niets met me
  • Ugh

0 stemmers

Het is echt voor maandenlang volgeboekt in de zomer

Maar denk dat heel veel toeristen niet meer zullen komen dus zal ook wel weer veel vrijkomen.

Wel bizar trouwens dat dat zolang volgeboekt zit joh

ik heb mijn stappendoel alleen wel heel erg laag gezet zodat het makkelijk is om mn streak te behouden :thumbsup: Soms zet ik mn doel zelfs nog verder omlaag als ik geen zin heb om extra te lopen. Mensen denken altijd dat ik fit ben maar plot twist ik speel gewoon vals

7 likes

Nu tijdens corona zijn er kaartjes in overvloed, zelfs voor deze week nog gewoon. Alleen de weekenden zijn vaak volgeboekt.

haha, ja ik weet niet of ik me erger aan het woord omdat ik het concept irritant vind, of omdat het ook gewoon een irritant woord is

het concept is ook gewoon irritant maar ik vind alle concepten waarbij je iets ā€œmoetā€ halen irritant, inclusief mijn eigen zwakheid ervoor :weary:

1 like

het is een irritant concept en daardoor is het woord ook irritant.
wat een kul joh ga gewoon lopen

3 likes

estp/entp?

1 like

wel ingevuld ooit denk maar ik kan niet onthouden wat ik ben of heb het misschien niet eens gelezen.

Entp

Lol hoe weet je dat

3 likes

ben zelf altijd entp/estp volgend de testen hahaha

3 likes

Persoonlijkheidstests met meer dan 5 vragen ben ik echt te lui/weinig zelfreflectief voor. En zo’n zevenpuntsschaal is al helemaal horror (voel ik me meer ā€˜een beetje’ of ā€˜heel erg’??!?) idk

6 likes

Ik geloof op zich wel in persoonlijkheidtypes en dat dit soort dingen waarde kunnen hebben voor sommige mensen, maar ik geloof niet dat zelf invullen (op het internet al helemaal) heel betrouwbaar is. Vind het zelf ook altijd heel saai om dit soort tests in te vullen, ik wil helemaal niet zo lang stilstaan bij hoe mijn persoonlijkheid werkt haha.

2 likes

Type aardappel

9 likes

Duurde bij mij even een paar seconden dat ik begreep dat AFH voor Anne Frank Huis stond.

1 like

Mijn vriend en ik waren bezig met een weekmenu plannen (we zijn allebei op dieet) dus hoe onwaarschijnlijk ook, was dit een plezierig procrastinatiemiddel. Ik herken mezelf overigens niet zo in dit lichaamstype geloof ik, heb verschillende video’s van Aly Art gekeken (ze lult altijd heerlijk lang, love haar) en volgens mij ben ik meer een soft natural!

1 like