Net had ik wel hoofdpijn, maar ben even gaan wandelen en toen ging het gelukkig weg. Komt denk ik wel door het weer.
Draadstaal:
- Leuk!
- Wel oké
- Stom
- Ken ik niet/kijk ik niet
0 stemmers
ik vind eigk alleen die first dates stukjes leuk
Ja zou kunnen, ik ben nu twee keer op enfp en een keer op infp uitgekomen. Ik ben gewoon niet per se extravert of introvert, dus ik vind het lastig dan. Het is een beetje hetzelfde als met astrologie, je gaat altijd welk herkenningspunten vinden. Als is zo’n test op wat meer gebaseerd dan alleen je geboortetijd en -plaats.
Hoe lang is het uit dan?
Ik heb in paar maanden nadat het uit was nog wel een keertje ingelogd. Maar het idee dat hij dat mogelijk kon zien/een melding kreeg weerhield me ervan om dat ooit nog te doen. En oja ook doordat ik las dat hij aan het daten was en toen ik dat las dacht ik echt van ok beter blijf je er vanaf, het is niet ok dat je dit hebt gedaan en nu weet. Daarna nooit meer ingelogd.
Dit is jaren geleden btw en zou dat nu niet meer durven/doen/mezelf kunnen aankijken als ik het deed.
heb jij wel eens gekocht via united wardrobe, vinted of depop?
- nee
- vinted
- united wardrobe
- depop
- anders
0 stemmers
zo ja, wat is je favoriet?
- united wardrobe
- vinted
- depop
- anders
0 stemmers
Bij mijn opa en oma kregen wij altijd Napoleon snoepjes. En altijd bleven dezelfde, impopulaire, over in de bak. Ben benieuwd of die overeenkomen met de ‘echte’ impopulaire smaken haha. Welke Napoleon vond/vind jij lekker? i
- Zwartwit
- Drop
- Citroen
- Sinaasappel (zit in die mix)
- Appel (zit in die mix)
- Kers (zit in die mix)
- Ananas (zit in die mix)
- Framboos
- Cassis
- Duo zoet
- Duo zuur
0 stemmers
Je hebt ook die heeele zure witte toch? Niet die gele citroen maar nog zuurder. Die zijn mn favo
Je hebt dacht ik ook een tropische mix en die vind ik super lekker.
Is zwartwit salmiak?
Ik zit te kwijlen hier man.
Same
Je moet een vrij lange vragenlijst over jezelf invullen, en op basis van wat jij over jezelf zegt wordt je in een type ingedeeld. Lijkt me vrij logisch dat mensen zichzelf daar in herkennen dan toch, dus wat dat betreft geloof ik wel dat het kan kloppen.
Ik geloof niet dat je alle mensen in die hokjes kan opdelen, maar ik denk wel dat het een goede tool is om te zien hoe iemand zichzelf ziet.
Ondanks die kutreclames vind ik vinted heel chill
Morgen ga ik een zak Napoleons halen. Helemaal zin in nu
Haha ik ook!
Krijg jij blaren als je nieuwe schoenen draagt?
- Ja!
- Nee nooit
- Ligt eraan wat voor soort schoenen het zijn
0 stemmers
Zo ja, wat doe je er dan aan?
- Ik plak blarenpleisters/pleisters op de blaren om de pijn te verlichten.
- Ik loop eerst kleine stukjes op de schoenen en wissel ze als ik merk dat ik blaren krijg.
- Niets, ik bijt door de pijn heen als een echte strijder
- Anders
0 stemmers
Ja totdat na 3 ballen je hele gehemelte naar de tering is door al het zuur
Zelfs als de schoenen al lang en breed ingelopen zijn, ik ze een tijdje niet draag en ze dan eens weer aan trek. Echt haat aan blaren. Snap ook nooit hoe dat kan
Heb wel eens wat gekocht via The Next Closet, ging allemaal heel soepel/goed
@Michonne ik krijg bijna altijd blaren op mijn hiel, maar wat heel goed helpt is een inlegkruisje of maandverbandje in de schoen op die plek, heb ik ooit hier ergens gelezen, en werkt voor mij echt perfect!