Stel je persoonlijke vraag #17

Ja dit heb ik dus ook. Elke lente/zomer moet ik opnieuw mijn zomerschoenen inlopen en elke herfst/winter mijn winter schoenen. Zo irritant.

1 like

Ik heb dat ook. Ik krijg ook heel makkelijk blaren op andere plekken van bv tuingereedschap. Volgens de dermatoloog komt het door aangeboren “slechte huid”, huid waarvan de huidlagen heel los zijn waardoor er bij wrijving makkelijk vocht tussen komt. En is er niets aan te doen :neutral_face:

Edit: ik ben trouwens niet voor blaren naar de dermatoloog gegaan hoor haha :sweat_smile: Ik was er voor een andere controle waarbij mijn hele lichaam werd nagekeken en toen zag de dermatoloog die blaren en begon er zelf over.

1 like

Ik wil ook ff m’n favo antiblarentip delen als het gaat om blaren op de hiel: rekbare sporttape/kinesiologietape over een pleister aanbrengen en dan helemaal om je voet heen plakken, tot aan je tenen. Het verdeelt de druk of zoiets… Werkt echt bizar goed in ieder geval, ook als je al van die meganare blaren hebt die helemaal openliggen.

28 likes

Ik heb voor deze lifehack een tutorial nodig

8 likes

Brb ff Painten

7 likes

Oh doe het aub voor op een perzik!

2 likes

of een sokvoet!!

2 likes

Drinkfles

• Chilly
  • 24bottles

0 stemmers

Dopper

19 likes

Dit! Alleen dan preventief en zonder pleister. Iets hoger dan op de foto wel eigenlijk, maar ligt aan waar de schuurplek zit.
Zoals dit:

Foto gare voet

5 likes

Naah daar ben ik klaar mee. Heb er 3 gehad maar bij elk gaat die dop ruiken en blijft vies hoe vaak ik die ook was.

5 likes

Oh nooit geweten, is toch een soort ban aangeboren dan dus. Goed om te weten.

En @Briseis maar hoe bouw je dit dan weer af? Je kan niet aldoor met dat spul lopen toch? Ik zit namelijk ook altijd zo te klooien met blaar pleisters gebruiken en weer afbouwen.

Jaa preventief is ook een slimme! Ik kreeg deze tip helaas pas toen m’n voeten al openlagen hahaha.

Dit is mijn versie:

Blaar.

Pleister.

Tape. (± 30 cm?)

@August

27 likes

Goede vraag. Ik heb deze truc gebruikt bij dansschoenen die ik 2-4 keer per week droeg en ik kon ze redelijk snel ‘indansen’ op deze manier, kan me niet herinneren dat ik veel heb getapet. Op een gegeven moment waren de blaren dicht en kwamen ze niet meer terug. Maar echt een afbouwtactiek heb ik niet haha.

1 like

:heart: je paintskills

2 likes

Dat is zeker waar. Die van mij ruikt ook niet bepaald fris meer

Lees je ook weleens een of meerdere posts van jezelf terug die eindigen met ‘haha’, waardoor je denkt: dit ziet echt dom uit, haha.

• Ja, haha
  • Nee.

0 stemmers

ja maar zonder klink ik veel te serieus

geen middenweg mogelijk

13 likes

Ik heb een flessenreiniger bij de Ikea gehaald voor mn Chilly fles. Daarmee krijg ik hem goed schoon.

2 likes

Hahaha inderdaad! @Briseis

2 likes